Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Τι μέλλει γενέσθαι;

Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 15 Μαρ, 2011 23:52

Έχετε κάποιο από τα γνωστά υβριδικά τύπου Prius, Auris HSD, Honda Insight, Jazz, Lexus, κλπ. που έχουν μπαταρία και λειτουργούν με αυτή σε χαμηλές ταχύτητες και για πολύ περιορισμένο αριθμό χιλιομέτρων;
Θα θέλατε να κυκλοφορείτε σαν να είχατε ηλεκτρικό αυτοκίνητο για περισσότερα χιλιόμετρα;
Θέλετε να μειώσετε την ήδη πολύ χαμηλή κατανάλωση του υβριδικού σας (μέχρι και 40%!);

Η λύση υπάρχει και σας επιτρέπει να συνδέσετε το υβριδικό σας στην πρίζα!
Δείτε εδώ:
http://www.enginer.us/

Εικόνα

Κι εδώ εντυπώσεις από πολύ πρόσφατες δοκιμές στο δρόμο επί ευρωπαϊκού εδάφους (μετάφραση από τα ισπανικά στα αγγλικά).

Aν σκεφτόμουν να αλλάξω τώρα αυτοκίνητο, θα αγόραζα κάποιο υβριδικό, συμβατό με την παραπάνω πατέντα και θα τολμούσα να κάνω αυτή τη μετατροπή, καθώς φαίνεται πολύ απλή και το όφελος είναι σημαντικό.

Κάπου είχα δει για το Prius ένα LPG kit της Icom για εξίσου μεγάλη οικονομία...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 16 Μαρ, 2011 18:25

και Lpg στο prius και εξτρα μπαταριες?
δε ξερω κατα ποσο ειναι καλο να βαζεις lpg σε αμαξια που ο κινητηρας σταματαει και ξεκιναει συνεχεια
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 16 Μαρ, 2011 19:12

Στην κεντρική σελίδα του ygraeriokinisi.gr έχει ένα Prius και λέει το εξής:

Prius με ICOM JTG?
750 χλμ. με 19€!!!

Το παραπάνω κόστος είναι βέβαια χωρίς το σύστημα με τις μπαταρίες.
Το start stop σίγουρα δεν πρέπει να προβληματίζει τα συστήματα 5ης γενιάς. Πιθανόν και τα πιο εξελιγμένα από τα 4ης γενιάς.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Δευτ 21 Μαρ, 2011 21:13

Κάτι άσχετο που θα ήθελα να το συζητήσουμε ή να ευαισθητοποιήσω κάποιυς ανυποψίασταους...
Το πρόβλημα με τα υβριδικά (και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) είναι η υπερβολική ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που παράγει το ηλεκτρομοτέρ τους. Με όριο τα 2 Μιλιγκάους σαν ασφαλές όριο για έκθεση σε ηλ/τική ακτινοβολία (οι συσκευές του σπιτιού εκτός απο το πιστολάκι για τα μαλιά καθώς και σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν χαμηλότερη) τα Χόντα είχαν πάνω από 50 και το Πρίους πάνω από 100!!!
Πάνω από 2MG παρουσιάζεται κυρίως λευχαιμία αλλά και άλλες μορφές καρκίνου ιδίως σε παιδιά και πάνω από 3MG ενεργοποιύνται τα κύταρα που σχηματίζουν καρκίνο του μαστού...
Απλά χτυπήστε EMR hybrid στο Google και απολαύστε...
Άντε και καλό ταξίδι, ζήτω το μέλλον!

ΥΓ
Φυσικά μετά από μυνήσεις οι εταιρίες "θάβουν" το θέμα και απαντούν ότι δεν έχει αποδειχτεί τίποτε, όπως και οι εταιρίες κινητών...
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 21 Μαρ, 2012 19:45

Και το οικιακό ρεύμα που φορτίζει την μπαταρία δεν είναι δωρεάν. Όσο για το start and stop υποστηρίζεται μια χαρά και από τα σύγχρονα συστήματα αερίου ψεκασμού.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 21 Μαρ, 2012 22:34

labros έγραψε:Και το οικιακό ρεύμα που φορτίζει την μπαταρία δεν είναι δωρεάν.


Μια χαρά δωρεάν μπορεί να είναι, από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες: από φωτοβολταϊκά και μικρές ανεμογεννήτριες στη σκεπή κάθε σπιτιού, μέχρι εύκαμπτες ηλιακές κυψέλες στα τζάμια του αυτοκινήτου (παρμπρίζ, ηλιοροφή, κλπ.). Και δεν είναι καν πειραματικά αυτά, αλλά πραγματικότητα ήδη, π.χ. το Prius έχει στον εξοπλισμό του επιλογή για γυάλινη οροφή με ενσωματωμένες ηλιακές κυψέλες που προσθέτουν κάποια χιλιόμετρα στην αυτονομία του.

Ακόμη όμως και στην περίπτωση που κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ανανεώσιμες πηγές, και το "νυχτερινό" ρεύμα μια χαρά είναι για να φορτίζει κανείς τις μπαταρίες του, ειδικά αν κινείται κανείς μόνο στην πόλη. Το πρόβλημα είναι το κόστος και ο απαιτούμενος χρόνος φόρτισης σε ταξίδι.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 22 Μαρ, 2012 11:18

Οι ανανεώσιμες πηγές δεν είναι δωρεάν εφόσον ακολουθούν τους νόμους της ελεύθερης οικονομίας. 1ΚWHh ηλεκτρικού ρεύματος από ανανεώσιμες πηγές κοστίζει στη ΔΕΗ 0,50 ευρώ για να την πάρει από τον ιδιώτη ενώ εμείς την αγοράζουμε με 0,10 περίπου.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 22 Μαρ, 2012 20:14

Σωστά, μόνο που την διαφορά των 40 λεπτών την εισπράττει η ΔΕΗ από μας πάλι μέσω του Ειδικού Τέλους για τις ΑΠΕ (το οποίο αυξήθηκε αρκετά σχετικά πρόσφατα).
Και πάλι όμως οι ανανεώσιμες πηγές έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τον χρόνο που απαιτείται για την απόσβεση της συνήθους κόστους επένδυσης, οπότε λογικά συμφέρουν.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Συνδέστε το υβριδικό σας στην πρίζα!

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 23 Μαρ, 2012 15:49

Φυσικά και συμφέρουν αρκεί να είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση για μια άλλη κοινωνία.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15


Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες