Σελίδα 1 από 2

LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ, 2012 13:53
από mayas
Εχω διαβασει οτι καποια συστηματα LPG με μικρες διαφοροποιησεις ειναι πιθανον να υποστηρίξουν και καυση CNG.
Ισχυει κατι τετοιο? Γνωριζει καποιο μελος?

Θεωρώ οτι τα πρατηρια που υπαρχουν στις χωρες της ΕΕ και τα λεωφορεια της ΕΘΕΛ εδω και χρονια εχουν δειξει το δρομο και προς αυτην την κατευθυνση. Ισως το να μπορεις να ανεφοδιαστεις ειτε με το ενα καυσιμο ειτε με το αλλο να ειναι στα + ενος κιτ.

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ, 2012 15:48
από LPGas
Δεν είναι μικρές οι διαφοροποιήσεις. Είναι μεγάλες και αφορούν κυρίως την αποθήκευση του φυσικού αερίου. Σε μερικά οχήματα λόγω έλλειψης χώρου και αύξησης βάρους είναι αδύνατον η τοποθέτηση φιαλών ώστε να επιτευχτεί μια λογική αυτονομία.

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ, 2012 16:31
από mayas
οποτε αλλαζοντας τη δεξαμενη που ειναι σχετικα μικρο το κοστος ειναι οκ? Υπαρχουν σημερα συστηματα να εχουν τις προϋποθεσεις για αλλαγη αργότερα σε CNG? Κατι εχω ακουσει για τα prins vsi

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ, 2012 17:39
από LPGas
Δεν είναι μικρό το κόστος των μπουκαλών CNG και χρειάζονται πάνω από 2 για να αποκτήσεις αξιόλογη αυτονομία. Από εκεί και πέρα χρειάζονται αλλαγή και οι σωλήνες πλήρωσης/ παροχής καθώς και η πλήρωση. Όλα αυτά με εργασία κοστίζουν. Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι με το μεθάνιο η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου θα μειωθεί 20% εκτός εάν επέμβεις στην ανάφλεξη.

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ, 2012 17:52
από mayas
LPGas έγραψε:Δεν είναι μικρό το κόστος των μπουκαλών CNG και χρειάζονται πάνω από 2 για να αποκτήσεις αξιόλογη αυτονομία. Από εκεί και πέρα χρειάζονται αλλαγή και οι σωλήνες πλήρωσης/ παροχής καθώς και η πλήρωση. Όλα αυτά με εργασία κοστίζουν. Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι με το μεθάνιο η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου θα μειωθεί 20% εκτός εάν επέμβεις στην ανάφλεξη.


thanks :thumbup:

απλα αν ηταν ευκολο το CNG μετα θα υπηρχε 2πλο οφελος !

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2012 01:20
από Qgas
Σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τις δεξαμενές ανθρακονήματος της prins και για επιβάτικά αυτοκίνητα.

Η PRINS ειναι πρωτοπόρος εταιρία στο φυσικό αέριο στην Ευρώπη με εφαρμογές σε φορτηγά με μίξη diesel και φυσικού αερίου και πολλες εφαρμογές σε μινι βαν και μικρά φορτηγα όπου η εξοικονόμηση είναι πολυ μεγάλη ...

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2012 14:01
από gkazakias
Tι μεγεθους θα ειναι αυτες οι δεξαμενες?
Γινεται να λειτουργει ενα αυτοκινητο με lpg και με cng? Δηλαδη με 3 καυσιμα μαζι με την βενζινη.

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2012 15:39
από l3g3nd
Βρε φίλε, εδώ με 2 συστήματα τροφοδοσίας και γίνεται ο κακός ο χαμός!

Άσε που ο χώρος είναι θέμα μεγάλο, φαντάζεσαι τι 8α γινοταν με 3 συστήματα???? :) :P

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2012 16:56
από prometheas
qgas έγραψε:Σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τις δεξαμενές ανθρακονήματος της prins και για επιβάτικά αυτοκίνητα.

Η PRINS ειναι πρωτοπόρος εταιρία στο φυσικό αέριο στην Ευρώπη με εφαρμογές σε φορτηγά με μίξη diesel και φυσικού αερίου και πολλες εφαρμογές σε μινι βαν και μικρά φορτηγα όπου η εξοικονόμηση είναι πολυ μεγάλη ...



Περιμένουμε ειδικές τιμές για παλιούς καλούς πελάτες :D :D

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Σεπ, 2012 17:10
από mayas
qgas έγραψε:Σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τις δεξαμενές ανθρακονήματος της prins και για επιβάτικά αυτοκίνητα.

Η PRINS ειναι πρωτοπόρος εταιρία στο φυσικό αέριο στην Ευρώπη με εφαρμογές σε φορτηγά με μίξη diesel και φυσικού αερίου και πολλες εφαρμογές σε μινι βαν και μικρά φορτηγα όπου η εξοικονόμηση είναι πολυ μεγάλη ...



Δηλαδη με τις δεξαμενες της prins θα μπορει ενα υπάρχον συστημα prins να λειτουργει με φυσικό αεριο?