Καλες οι ερωτησεις σου φιλε μου.
Ας τα παρουμε απο την αρχη λεγοντας σου τι βλεπω εγω.
το θεμα δεν ειναι να βαλεις φυσικο αεριο αλλα που θα βρισκεις πρατηρια να γεμισεις.ολοι οι πρατηριουχοι επενδυσανε στο υγραεριο και ειναι δυσκολο πλεον να βαλουνε φυσικο αεριο ειδικα απο αποψης οικονομικης αφου μιλαμε για πανακριβη ειδικη εγκατασταση καμοια σχεση με του υγραεριου.
Απο εκει και περα στο αμαξι χρειαζεται ειδικη εγκατασταση(δεν κανει του υγραεριου) αφου δεν εχει καμοια σχεση με αυτη του υγραεριου απο πολλες αποψεις.
Δεξαμενη τωρα απο οτι εχω δει σε εκθεση αυτοκινητων στην Γερμανια σε Fiat εργοστασιακο δεν ειχε μια δεξαμενη αλλα μια συστοιχια απο 4-5 μικρες μπουκαλες σαν μικρους πυροσβεστηρες φαντασου.δεν ξερω αν βγαινουν και αλλου τυπου.
Οπως καταλαβαινεις το υγραεριο υγροποιητε σε πολυ χαμηλη πιεση καπου στα 3-5 bar ενω το φυσικο αεριο υγροποιητε στα 220bar,μιλαμε για τρομερη πιεση.
Οταν πρωτοειδα αμαξι να φουλαρει φυσικο αεριο στην Ιταλια τρομαξα αφου αν ακουσεις το σφυριγμα που κανει την ωρα της πληρωσης θα το βαλεις στα ποδια(πρωτη φορα ειδα εκει πως γεμιζουν)συνολο πηρε 11 κιλα φυσικο αεριο αλλα δεν ξερω αν ηταν αδειος.
Επισης το φυσικο αεριο δεν πωλειται με το λιτρο αλλα με το κιλο και ειχε πριν 2 χρονια το υγραεριο 65 λεπτα και το μεθανιο(φυσικο αεριο)καπου στα 95 το κιλο αλλα νομιζω 1 κιλο ειναι 2 λιτρα.
Μακαρι να γινει αυτο στην Ελλαδα παντος.
Ο ανθρωπος απλα δεν παιζεται
http://www.youtube.com/watch?v=Kn2eShE3SHAεδω
http://www.youtube.com/watch?v=b9bQL4W- ... re=relatedΚαι εδω
http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732δειτε τα αξιζει τον κοπο