Σελίδα 1 από 2

τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ, 2011 13:47
από jimskerle
εχει ψαξει κανεις για αυτη τη μετατροπη ? με αναζητηση ειδα οτι υπαρχουν εγκαταστατες στο εξωτερικο... σε μας?

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ, 2011 15:58
από astragjtg
jimskerle έγραψε:εχει ψαξει κανεις για αυτη τη μετατροπη ? με αναζητηση ειδα οτι υπαρχουν εγκαταστατες στο εξωτερικο... σε μας?


Ωραιο θεμα !!! Ενδιαφερει και μενα :thumbup:

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ, 2011 18:36
από dti
Στην καλύτερη περίπτωση, θα καίει υγραέριο 20-30% το πολύ και το υπόλοιπο κανονικά diesel. Έχει δοκιμαστεί μόνο σε νταλίκες απ' ότι έχω διαβάσει.
Μάλλον θα αργήσει να βγει κάποιο kit στην αγορά και για να κάνει κανείς απόσβεση θα περιμένει πάρα πολύ καιρό...

Καλύτερα όποιος έχει diesel να ψαχθεί με κανένα kit ηλεκτροκίνησης (που όπου νά 'ναι θ αρχίσουν να βγαίνουν).

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ, 2011 20:44
από dathens
Το prins blend system καίει 50-50 προς το παρόν με την εξέλιξη του υπολογιζετε ότι θα παει στο 30% diesel 70% LPG , http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html

Σήμερα έχει εφαρμογή μόνο σε φορτηγά και ενω υπάρχει στη. Ευρωπαϊκή οδηγία η Ελλάδα δεν την έχει ενσωματώσει με αποτέλεσμα να είναι παράνομο προς το παρόν στην χώρα μας ούτε ΚΤΕΟ περνάει


http://www.prinsautogas.com/view_attach ... nglish.pdf

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ, 2011 23:23
από jimskerle
κατι αντιστοιχο ειναι και το παρακατω
http://www.ecoshot-europe.com/english/default.aspx
εχω fiat grande punto 1.6 multijet και θα με ενδιεφερε κατι τετοιο. παντως στην αυστραλια ειναι αρκετα διαδεδομενο, συμφωνα παντα με την αναζητηση στο google. αν ξερουμε τιποτα τιμες καλο θα ειναι.
παντως μιας και ειμαι κοντα στη βουλγαρια και ταιριασει να παω συντομα θα ρωτησω τι παιζει και μ'αυτο.

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Απρ, 2011 03:58
από dathens
Δεν νομίζω ότι σε συμφερει σιγά τη κατανάλωση που έχει ο multi jet το διαμάντι της φιατ αν δεν κατέβουν τα ποσοστά χρησης δηλαδή να παει στο 30/70 τουλάχιστον τότε ίσως να μπορείς να κανείς απόσβεση μην κοιτάς εμάς στην αθήνα που βλέπουμε diesel και τρελενομαστε γιατί δεν μπορουμε να εχουμε ......

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 12:11
από LPGhostWriter
dti έγραψε:Στην καλύτερη περίπτωση, θα καίει υγραέριο 20-30% το πολύ και το υπόλοιπο κανονικά diesel. Έχει δοκιμαστεί μόνο σε νταλίκες απ' ότι έχω διαβάσει.
Μάλλον θα αργήσει να βγει κάποιο kit στην αγορά και για να κάνει κανείς απόσβεση θα περιμένει πάρα πολύ καιρό...

Καλύτερα όποιος έχει diesel να ψαχθεί με κανένα kit ηλεκτροκίνησης (που όπου νά 'ναι θ αρχίσουν να βγαίνουν).


Με 20-30% υγραεριο χρειαζονται πολλα χλμ για να συμφερει. Μαλλον απευθυνεται κυριως σε νταλικες.
Τα Κιτ ηλεκτροκινησης πιστευω θα στοιχιζουν πολυ ακριβα, και θα απευθυνονται κυριως σε μικρα αυτοκινητα πολης.
Κατι ετοιμαζε ο Κορακας απο το Πολυτεχνειο στη Μυτιληνη. Υπαρχει κατι νεωτερο?

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Νοέμ, 2011 11:40
από NoStress
όταν δεν υπάρχει νόμος τότε δεν θεωρείται παράνομο,αλλά παράτυπο! δεν μπορούν να σε κάνουν απολύτως τίποτα!

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2012 19:08
από panorano
NoStress έγραψε:όταν δεν υπάρχει νόμος τότε δεν θεωρείται παράνομο,αλλά παράτυπο! δεν μπορούν να σε κάνουν απολύτως τίποτα!

οποιαδηποτε μετατροπη,πατεντα ακομη και εισαγωγη αυτοκινητου που δεν πληρει προδιαγραφες EURO απατει εγκριση τυπου.οχι απλα ειναι παρανομο εχει κατασχεση του οχηματος και βαρυτατες κυρωσεις!Αυτη η πατεντα υγραεριου+πετρελαιου προς το παρων δεν εχει παρει καμια εγκριση τυπου!ειναι μια διαδικασια που συνηθως γινεται στο ΚΤΕΟ ελληνικου απαιτει ενα ογκοδη φακελο μελετων,αδειων και παρα μα παρα πολυ χρονο!νομιζω ομως οτι αν τελικα γινει συμφερει μονο τους οδηγους βαρεων οχηματων γιατι εκτος του οτι ειναι πανακριβη απαιτει και μεγαλη χρηση του οχηματος(πανω απο 100000 χιλιομετρα το χρονο)

Re: τοποθετηση lpg σε diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μαρ, 2012 19:31
από tommygun
πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη πισω απο κατι τετοιο, αν μιλαμε για ΙΧ δηλαδη, (και οχι για φορτηγα κλπ που ειναι μονο πετρελαιοκινητα)

Αγοραζει καποιος ΙΧ με κινητηρα πετρελαιου, αποδεχομενος τα καποια μειονεκτηματα του σε σχεση με τη βενζινη (θορυβος, ακριβοτερα ανταλλακτικα, ακριβοτερες εργασιες συντηρησης, πιθανοτητα νοθειας και βλαβης στον κινητηρα), με τη λογικη να κερδισει απο την μειωμενη καταναλωση καυσιμου.

Αν ειναι το κερδος της μειωμενης καταναλωσης καυσιμου να το επιδιωξεις με υγραεριο, ποιος ο λογος να πας και να μπλεξεις με πετρελαια και να μην πας σε βενζινη-υγραεριο?

Πραγματικα μου φαινεται εντελως παραλογο.