Σελίδα 1 από 1

CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ, 2015 22:23
από tripas
Για τους φίλους που έχουν τον παραπάνω κινητηρα και ενδιαφέρονται για μετατροπη σε CNG δείτε τι τοποθετεί στην Κίνα η citroen.
Μονο το 2015 η ίδια η citroen έχει παράγει 3000 οχήματα GNV κυρίως για χρήση taxi ,τα λεγόμενα εργοστασιακα που πολυ νομίζουν, με OMVL σύστημα.

http://service.citroen.com/dtt/CDP/code/zh_CN/CNG/Mecanique.pdf

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ, 2015 23:47
από antonis132
τα μπεκ εναι σιγουρα omvl, τι σου κανει εντυπωση οτι δεν θα δουλεψει
αν ειναι καλος ο μαστορας μεχρι και με stefanelli μπορει να δουλεψει

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ, 2015 02:17
από Qgas
Με όλα δουλεύει διότι η πίεση του ΦΑ απο τα 200 μπαρ πέφτει στα 2 μπαρ ..μέσω του υποβιβάστη πίεσης ΦΑ Δεν χρειάζεστε κάτι ιδιαίτερο

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ, 2015 09:24
από fokion
Την αφτερ μαρκετ δεξαμενη να δω για ικανοποιητική αυτονομια...

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ, 2015 21:25
από tripas
Φίλε fokion type 2 είναι η δεξαμενη 67lt. Γι αυτο ακριβώς το λόγο που αναφέρεις η μετατροπή απευθυνεται κυρίως για taxi.

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ, 2015 21:43
από jimptsog
tripas έγραψε:Φίλε fokion type 2 είναι η δεξαμενη 67lt. Γι αυτο ακριβώς το λόγο που αναφέρεις η μετατροπή απευθυνεται κυρίως για taxi.

Στο χοντα σιβικ της αμερικης που πωληται μονο με φυσικο αεριο,με τον 1800 κυβικα ,,,μηπως μπορουμε να βρουμε τι εξαρτηματα φορα;;

Εχω το 5θυρο σιβικ με τα 1800 κυβικα και εχω ψηθει αρκετα για φυσικο αεριο.

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ, 2015 22:20
από tripas
Φίλε jimptsog καλύτερα να ξεψηθείς διότι αυτος ο κινητηρας με το CNG έχει μονο 112Ps ενω ο δικος σου έχεις 146PS . Με άλλα λόγια μιλάμε για άλλο κινητήρα πιθανοτατα και επιπλέον η HONDa σταματα την παραγωγη του συγκεκριμένου μοντέλου.

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ, 2015 23:00
από jimptsog
tripas έγραψε:Φίλε jimptsog καλύτερα να ξεψηθείς διότι αυτος ο κινητηρας με το CNG έχει μονο 112Ps ενω ο δικος σου έχεις 146PS . Με άλλα λόγια μιλάμε για άλλο κινητήρα πιθανοτατα και επιπλέον η HONDa σταματα την παραγωγη του συγκεκριμένου μοντέλου.


Κι ομως ,,εμφανισιακα,,τα κυβικα,,με μονο εκκεντροφορο ειναι ιδιος.
Στα αλογα και στη συμπιεση εχει διαφορα διαβαζω,οπως και τη καταργηση του μοντελου με το φυσικο αεριο.
Η χοντα φιλε μου κανει αρκετα λαθη,εχει εδω και χρονια το τζαζ μονο με βενζινη,,φερνει τωρα το νεο τζαζ παλι μονο με βενζινη...ποσα θα πουλησει δε ξερω,,οταν αλλες εταιρειες εχουν οχι μονο ενα αλλα δυο κινητηρες ντιζελ στα μικρα τους.
Κοιτουσα προχθες στο car.gr παρα πολλα τα υβριδικα τετραθυρα που πωλουνται.
Θα θελουν νεες μπαταριες φανταζομαι και μαλλον ειναι πανακριβες....