Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"Υδρογονοκινηση"

Τι μέλλει γενέσθαι;

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 20 Μαρ, 2011 11:41

nik2830 έγραψε:καλησπερα
Το link ειναι http://www.automobile-club.gr/shop/prod ... ts_id=1681
( το ετοιμαζει τωρα απο οτι ξερω ) Οσο για την τιμη δεν μπορω να σας πω ακριβως το κοστος γιατι και το εχω αρκετο καιρο
και επειδη ηταν απο τα πρωτα ειχαμε κανει αρκετες δοκιμες και αλλαγες μεχρι να καταληξουμε !!!
Τωρα εδω και αρκετο καιρο ( μαλλον 6-7 μηνες ) απο οτι ξερω δουλευει ενα συγκεκριμενο τυπο, αναλογα με τα κυβικα που εχει μαζι με ενα εγκεφαλακι !!! ( πλακετα ) ειδικη για καθε αυτοκινητο .
Αν θελετε καποιες πληροφοριες μπορω να ρωτησω και να σας πω.


Αυτη ηταν η επομενη απορια μου. Στο pdf αναφερει :
-------
Τι είδους συντήρησης χρειάζεται;
Πλήρωση της δεξαμενής με νερό αποσταγμένο. Κάθε 1.000 χιλιόμετρα που θα
διανύσετε θα χρειαστεί να συμπληρώσετε 1 λίτρο νερού. Κάθε τρεις έως έξι μήνες
αναλόγως την χρήση, συνιστάται να ξεπλύνετε το σύστημα και να αντικαταστήσετε
με νέο μίγμα αποσταγμένου νερού και ηλεκτρολύτη.
------------
Αν ειναι να βαζεις μονο αποσταγμένο νερο οκ. Αν ειναι ομως συχνα να χρειάζεται και άλλα ''παρελκομενα'', αλλαζει το πραγμα. Για παραδειγμα ο ηλεκτρολυτης, ποσο κοστιζει η αλλαγη ? Νικο, μπορεις να κανεις τον κοπο, να μαθουμε τις λεπτομερειες ? Κοστος συσκευης, τοποθετησης, συντηρηση κτλ
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 20 Μαρ, 2011 11:49

ntinaras έγραψε:υδρογονο που βρισκεις για να γεμιζεις το ντεποζιτο?


Νερο βαζεις (H2O) , γίνεται διασπαση με ηλεκτροληση(υψηλες θερμοκρασιες κτλ), και περνεις υδρογονο (που παει στη μηχανη) και οξυγονο.
Υπαρχει και ετοιμο υδρογονο να χρησιμοποιήσεις αλλα λογο της ασταθούς φυσης του( μπαμ και κατω.... :lol: ) δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί με ανεση(π.χ. υγραεριο) παρα μονο κατω απο ορισμενες συνθηκες . Οι αυτοκινητοβιομηχανίες το κυνηγάνε παντως....
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Κυρ 20 Μαρ, 2011 13:38

astragjtg έγραψε:
ntinaras έγραψε:υδρογονο που βρισκεις για να γεμιζεις το ντεποζιτο?


Νερο βαζεις (H2O) , γίνεται διασπαση με ηλεκτροληση(υψηλες θερμοκρασιες κτλ), και περνεις υδρογονο (που παει στη μηχανη) και οξυγονο.
Υπαρχει και ετοιμο υδρογονο να χρησιμοποιήσεις αλλα λογο της ασταθούς φυσης του( μπαμ και κατω.... :lol: ) δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί με ανεση(π.χ. υγραεριο) παρα μονο κατω απο ορισμενες συνθηκες . Οι αυτοκινητοβιομηχανίες το κυνηγάνε παντως....


δεν γινεται αυτο
γιατι η ενεργεια που χρειαζεσαι για να διασπασεις το νερο σε υδρογονο ειναι μεγαλυτερη απο την ενεργεια που θα παραχθει οταν το καψεις
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 20 Μαρ, 2011 23:42

ntinaras έγραψε:υδρογονο που βρισκεις για να γεμιζεις το ντεποζιτο?


Δεν γεμίζει κανένα ντεπόζιτο.
Παράγεται υδρογόνο και καταναλώνεται αμέσως.
Εδώ είναι ίσως και το μυστικό, καθώς αυτή η μικρή ποσότητα που παράγεται, απαιτεί μόλις 4-5 αμπέρ, άρα είναι αμελητέα η επιβάρυνση του κινητήρα.
Αν είδες το video στην αρχή του topic εξηγεί τί ακριβώς κάνει το υδρογόνο μέσα στο θάλαμο καύσης.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Κυρ 20 Μαρ, 2011 23:59

dti έγραψε:
ntinaras έγραψε:υδρογονο που βρισκεις για να γεμιζεις το ντεποζιτο?


Δεν γεμίζει κανένα ντεπόζιτο.
Παράγεται υδρογόνο και καταναλώνεται αμέσως.
Εδώ είναι ίσως και το μυστικό, καθώς αυτή η μικρή ποσότητα που παράγεται, απαιτεί μόλις 4-5 αμπέρ, άρα είναι αμελητέα η επιβάρυνση του κινητήρα.
Αν είδες το video στην αρχή του topic εξηγεί τί ακριβώς κάνει το υδρογόνο μέσα στο θάλαμο καύσης.


4-5 αμπερ δηλαδη με 50 watt κινεις αυτοκινητο?δε γινεται δυστηχως
για να μετατρεψεις το νερο σε υδρογονο θες παρα πολυ ενεργεια.
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 21 Μαρ, 2011 00:16

ntinaras έγραψε:
dti έγραψε:
ntinaras έγραψε:υδρογονο που βρισκεις για να γεμιζεις το ντεποζιτο?


Δεν γεμίζει κανένα ντεπόζιτο.
Παράγεται υδρογόνο και καταναλώνεται αμέσως.
Εδώ είναι ίσως και το μυστικό, καθώς αυτή η μικρή ποσότητα που παράγεται, απαιτεί μόλις 4-5 αμπέρ, άρα είναι αμελητέα η επιβάρυνση του κινητήρα.
Αν είδες το video στην αρχή του topic εξηγεί τί ακριβώς κάνει το υδρογόνο μέσα στο θάλαμο καύσης.


4-5 αμπερ δηλαδη με 50 watt κινεις αυτοκινητο?δε γινεται δυστηχως
για να μετατρεψεις το νερο σε υδρογονο θες παρα πολυ ενεργεια.


Oπως ειπε ο dti, αν ριξεις μια ματια στο βιντεακι που υπαρχει στην προηγουμενη σελιδα θα καταλαβεις περι τίνος προκειτε. Ριχνεις την καταναλωση λεμε, δεν κινείς ολοκληρο αμαξι...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Δευτ 21 Μαρ, 2011 00:31

βασικα την αυξανεις
η παραγωγη του υδρογονου με ρευμα απαιτει ισο ποσο ενεργειας με αυτη που θα καψεις.αυτο φυσικα σε περιπτωση που ειχαμε μηδενικες απωλειες και κινητηρα αποδοσης 100%.τοτε απλα θα εκανες απειρες μετατροπες ενεργειας που δεν θα ειχαν καμια επιδραση στο αυτοκινητο.
φυσικα ουτε αυτο δε γινεται για καμια περιπτωση οποτε εχεις απλα απωλειες...
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 21 Μαρ, 2011 00:51

ntinaras έγραψε:βασικα την αυξανεις
η παραγωγη του υδρογονου με ρευμα απαιτει ισο ποσο ενεργειας με αυτη που θα καψεις.αυτο φυσικα σε περιπτωση που ειχαμε μηδενικες απωλειες και κινητηρα αποδοσης 100%.τοτε απλα θα εκανες απειρες μετατροπες ενεργειας που δεν θα ειχαν καμια επιδραση στο αυτοκινητο.
φυσικα ουτε αυτο δε γινεται για καμια περιπτωση οποτε εχεις απλα απωλειες...


.........εαν μη βάλω τον δάκτυλόν μου εις τον τύπον των ήλων, και την χείρα μου εις την πλευράν αυτού, ου μη πιστεύσω....... :lol: αμην

Μονο η πραξη το αποδεικνύει, δυστυχώς.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Δευτ 21 Μαρ, 2011 02:10

http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car

Since the combustion step is the exact reverse of the electrolysis step, the energy released in combustion exactly equals the energy consumed in the electrolysis step, and—even assuming 100% efficiency—there would be no energy left over to power the car. In other words, such systems start and end in the same thermodynamic state, and are therefore perpetual motion machines, violating the first law of thermodynamics. Furthermore, under actual conditions in which hydrogen is burned, efficiency is limited by the second law of thermodynamics and is likely to be around 20%.[10][11] More energy is therefore required to drive the electrolysis cell than can be extracted from burning the resulting hydrogen-oxygen mixture.
[edit]
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 21 Μαρ, 2011 09:10

ntinaras έγραψε:http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car

Since the combustion step is the exact reverse of the electrolysis step, the energy released in combustion exactly equals the energy consumed in the electrolysis step, and—even assuming 100% efficiency—there would be no energy left over to power the car. In other words, such systems start and end in the same thermodynamic state, and are therefore perpetual motion machines, violating the first law of thermodynamics. Furthermore, under actual conditions in which hydrogen is burned, efficiency is limited by the second law of thermodynamics and is likely to be around 20%.[10][11] More energy is therefore required to drive the electrolysis cell than can be extracted from burning the resulting hydrogen-oxygen mixture.
[edit]


Tην ιδια απαντηση εδωσα και γω στον αδελφο μου, οταν μου το'πε αλλα η αληθεια ειναι οτι το σκεφτομαι. Αν γινεται παραγωγη Η2 με τοσο λιγη ενεργεια που παρουσιάζεται, τοτε αξιζει. Ξανα λεω...αν..
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες