Qgas έγραψε:Ολλανδια ειμαι εκπαιδευση κανω ..
Oi type 4 ξεκινουν απο 1000 € τα 24 κιλα
Καλησπερα κι απο μενα,,μολις γραφτηκα στο φορουμ,,ειμαι απο Λαρισα εχω το Χοντα σιβικ 1800 κυβικα 5θυρο του 2006 μοντελο,,και εδω και καιρο ψαχνομαι για φυσικο αεριο μιας και 300 μετρα απο το σπιτι μου υπαρχει βενζιναδικο στο οποιο απο 1 Νοεμβριου ξεκινουν οι εργασιες για να του περασουν φυσικο αεριο για τροφοδοσια σε αυτοκινητα.
Οι γνωσεις που εχω και ηθελα να μοιραστω μαζι σας ειναι απο τον Εγκαταστατη της Λαρισας που εχει αναφερθει πιο πριν και εχει στο οκταβια του υγραεριο και φυσικο αεριο.
Εκει βρηκα τη λυση ,,πως θα σηκωθει το αμαξι απο το βαρος.
Υπαρχει καποιος στη Λαρισα που τεντωνει με καποιο τροπο,τεντωσα και εγω ενα ζευγαρι,,τα πισω ελατηρια ,,και το αμαξι δεν φαινεται καθολου φορτωμενο με ελαχιστο κοστος 10 ευρω.
Επισης υπαρχει και η εταιρεια mad που βγαζει ενισχυμενα ελατηρια για καποια μοντελα,,και μου ειπαν πως η εταιρεια HR μπορει να βγαλει ελατηρια μεμονομενα αν δε βγαζει η mad.
Και τωρα αρχιζουν οι ερωτησεις...
Το σιβικ στο πορτ παγκαζ εχει ενα χωρο για τη ρεζερβα 54 cm επι 80 cm υψος 20 cm ,,τι υπαρχει απο τις νεες δεξαμενες για αυτη τη διασταση και ποσο κοστιζει ?
Για τις βαριες δεξαμενες τι διαστασεις υπαρχουν?
Η Prins βγαζει κιτ φυσικου αεριου για το αμαξι μου ?
Τι διαφορα εχουν οι δεξαμενες type 3 kai 4 ?
θα υπαρξει στο μελλον και φυσικο αεριο σε υγρη μορφη με αποτελεσμα αν βαλω τωρα σε αερια μορφη θα θελω αλλη μετατροπη ?