Qgas έγραψε:ΚΑταλυτης απο valve care δεν ακουστηκε ακομα οτι χαλασε , εσυ πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα ; Κα δεν υπαρχει γιατι ειναι απολυτα ελεγχομενη η ροη του απο τον παλμο του μπεκ μαζι με το υγραεριο ..,
υπαρχει xtrail με 200.000 χιλ χωρις προβλημα κανενα δικο μας χωρις αλλαγη προκαταλυτη ..
Το λαδι καθε 10.000 χιλ κανει 50 € το 1/5 της τιμης της βενζινης που χριεαζετε το vialle που αναφερεις για λιπανση ..
Τελος ως εγκαταστατης vialle θα σου πω οτι δεν υπαρχουν κυκλοι βενζινης οπως λεει η ΤΟΥΟΤΑ αλλα sceduler οπου αναλογα με το φορτιο τις στροφες κλτ ανα κυλινδρο γινετε για καποια δευτερολεπτα ψεκασμος βενζινης. Γιαυτο και η vialle με τη ΤΟΥΟΤΑ μιλουν για οικονομια 30 % σε σχεση με την βενζινη.. Ηταν απαιτηση της μαμας εταιριας για τη συμφωνια της ελληνικης αντιπροσωπειας με την vialle .
Καμια σχεση με την ταυτοχρονη καυση βενζινης αεριου των ιταλικων συστηματων ..
Δεν περίμενα ποτε
εγκαταστάτη να γράψει σε forum την έκφραση "δεν ακουστηκε ποτε οτι χάλασε".
Επειδή με ενδιαφέουν οι τεχνικές περιγραφές το λάδι που αναφέρεις θα μπορούσες να μας πεις τι προδιαγραφές EURO εχει?
Γνωρίζεις πολυ καλύτερα απο εμένα ότι τα λάδια κινητηρα το αναφέρουν.
Τελος στο λινκ την vialle που είναι ο κατάλογος του 2015
http://www.vialle.nl/media/Consument_Ca ... gus_EN.pdfγιατι στην toyota λέει ξεκάθαρα
Warranty extension ΝΟ σε όλα τα μοντέλα πλην του aygo που ο κινητηρας είναι σε συνεργασεία με το group PSA.