ECOKINISI έγραψε:Το cng ειναι οντως πολυ ανεπτυγμενο στο εξωτερικο και δουλευει και αρκετα. Στην ελλαδα με 4 πρατηρια ειναι αστειο να συζηταμε για φυσικο αεριο, εδω με 40 πρατηρια πριν απο 4 χρονια υγραεριου μονο στην αθηνα και ολοι το θεωρουσαν μεγαλο μειονεκτημα. Οταν επιτραπει το lng υγροποιημενο φυσικο αεριο τοτε θα το δουμε. Μεχρι εκεινη την στιγμη πρατηρια θα μπορουν να ανοιξουν μονο σε σημεια που περναει ο αγωγος φυσικου αεριου και με κοστος κατασκευης ενος πρατηριου εξωπραγματικο. Καντε υπομονη και συνεχιστε να δουλευετε με υγραεριο τα αυτοκινητα σας. Επισης θα συμφωνησω και με τον qgas για το κοστος των δεξαμενων που ειναι στα υψη αυτη την στιγμη.
http://www.ecokinisi.gr
Ναι συμφωνω ειναι μεγαλο μειονεκτιμα ο μικρος αριθμος πρατηριων για τους περισσοτερους αλλα ξερεις οτι για μια μικρη μεριδα κοσμου το θεμα των ελαχιστων πρατηριων δεν αποτελει και πολυ μεγαλο προβλημα γιατι στο καθημερινο τους δρομολιο περνανε μπροστα απο αυτα τα πρατηρια cng(εγω ειμαι ενας απο αυτους!)?
Συμφωνω επισης οτι μεγαλο προβλημα ειναι το κοστος των δεξαμενων,αλλα απο την αλλη δεν ειναι μεγαλο προβλημα το καρτελ υγραεριου που το εχουν καταστησει πανακριβο σε σχεση με το cng(και εσεις οι εγκαταστατες τι κανετε για αυτο το αισχος του καρτελ που σας πλητει το επαγγελμα αφανταστα?) ?
Καλη η προτροπη σου φιλε να συνεχισουμε να δουλευουμε τα αυτοκινητα μας με υγραεριο αλλα με 73 λεπτα τιμη λιτρου οπως εχει σημερα στην Βεροια και οχι 90 που εχει σημερα στην Θεσ/νικη, τα 73 λεπτα του υγραεριου σε συγκριση με τα 55 λεπτα της τιμης λιτρου του cng παλευονται, ομως τα 55 με τα 90 η διαφορα ειναι τεραστια και δεν παλευονται!
Ετσι αν ειναι σημερα καποιος στο διλημα τι να βαλει στο αυτοκινητο του lpg η cng σε ορισμενες περιπτωσεις οπως αυτους που ανεφερα (αυτοι που περνανε καθημερινα μπροστα απο αυτα τα ελαχιστα πρταηρια cng)παρα το αυξημενο κοστος των δεξαμενων cng με χιλια!
Το ξαναλεω,εγω αν ηταν εγω να βαλω σημερα κανουργιο συστημα, cng θα εβαζα ασηζητητη,εδω και 15 μηνες εχω βαλει 2730 λιτρα υγραεριου,σου βαζω με Μ.Ο τιμη 0,91 λεπτα το λιτρο= 2,484 ευρω,με cng θα ηθελα 1460 κιλα με 96 λεπτα το κιλο =1400 ευρω!!!
1+ ολοκληρο χιλιαρικο παραπανω το κοστος μετακινησης με υγραεριο,βγαινει η δεν βγαινει το παραπανησιο κοστος των πανακριβων φιαλων cng σε σχεση με ενα συστημα υγραεριου?
Στα 21.000 χλμ που εχω κανει μεχρι τωρα με lpg αν τα ειχα κανει με cng θα ειχα κανει αποσβεση το συστημα μαζι με τις πανακριβες δεξαμενες(δηλ. οπως εκανα και με το συστημα υγραεριου μολις τωρα!),και θα ειχα και λεφτα καβαντζα (απο την συνολικη εξοικονομιση διαφορας cng-βενζινης!)για να φτιαξω και καπακι-βαλβιδες-εδρες αν μου εβγαζε(οχι ολο το ποσο αλλα καμποσο!),βρε και να μην ειχα κανει ακομη εξοικονομιση για την μελοντικη ζημια απο VSR με τετοια διαφορα τιμης cng-βενζινης σε χρονο ντε-τε τα λεφτα θα εβγαιναν!
Τωρα με το υγρεαριο το μονο που κανουμε εμεις οι υγραεριοκινητοι ειναι να γλυφουμε κανα κοκαλακι που και που και οι κοπροι τα λαμογια οι καρτελαδες να τρωνε με χρυσα πηρουνια!