christoi έγραψε:Αν χαλάσει ένα μπεκ, αλλάζει όλη η ράγα;
Και δηλαδή ο ταυτόχρονος ψεκασμός σημαίνει ότι καταναλώνει και βενζίνη σε όλο το φάσμα των στροφών;
Το micra δεν είναι λίγο επικίνδυνο για το "στεγνό" υγραέριο;
Αν χαλάσει ένα μπεκ αλλάζεται μόνο το μπεκ που χάλασε.
Ο ταυτόχρονος ψεκασμός σημαίνει ότι καταναλώνει μία σταθερή ποσότητα βενζίνης σε όλο το φασμα των στροφών. Η ποσότητα της βενζίνης είναι ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη απο τον εκάστοτε εγκαταστάτη, ενδεικτικά η ποσότητα αυτή της βενζίνης μπορεί να είναι απο 30ml στα 100km μέχρι και 1lt στα 100km.
Απο το συγκεκριμένο φάνηκε οτι δεν είναι ( αλλα βέβαια δε μπορώ να πάρω όρκο για όλα τα Micra , επειδή τα αυτοκίνητα που διασκευάζονται είναι όλα μεταχειρισμένα, αλλα με περισότερα και άλλα με λιγότερα χιλιόμετρα) Το συγκεκριμένο μοντέλο Κ11 έχει βγει γενικά απο τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα που έχω συναντήσει ( αυτό στο λέω λόγο της προϋπηρεσίας μου στη NISSAN) και δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα με το "στεγνό υγραέριο.