Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δείτε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στην κοινότητα της υγραεριοκίνησης

Είχατε προβλήματα μετά την εγκατάσταση του υγραερίου στο αυτοκίνητό σας;

Όχι, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος/η.
70
47%
Ναι, ελάχιστα τα οποία διορθώθηκαν όμως αμέσως.
46
31%
Ναι, είμαι πλήρως απογοητευμένος από την όλη ιστορία.
34
23%
 
Σύνολο ψήφων : 150

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό mhtsos34 » Δευτ 26 Δεκ, 2016 19:47

Χρονια σας πολλα με πολλα απροβληματιστα χλμ με υγραεριο!Εγω σε μαζντα 3 06' με 55000χλμ με υγραεριο συνολο 195000χλμ αλλαγη ενος μπεκ υγραεριου λογο λαθος ρυθμισης και 2 μοτερ αντλιας βενζινης.Κατα τα αλλα ευχαριστημενος απο οικονομια και αποδοση,με ηρεμη οδηγηση παντα και λαδιερα συν ψεκασμο βενζινης.
mhtsos34
 
Δημοσιευσεις: 69
Εγγραφή: Δευτ 02 Σεπ, 2013 18:09

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό george7009 » Δευτ 26 Δεκ, 2016 23:02

Έχουν περάσει 14 μήνες από την εγκατάσταση με 30.000 χλμ και οι μόνες επισκέψεις ήταν μόνο για αλλαγή φίλτρων .
Σε ευχαριστώ AGN AUTOGAS .(εγκαταστάτης μου)
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό petritis » Τρί 27 Δεκ, 2016 21:32

3000 χλμ, προς το παρόν ελάχιστα θεματάκια κυρίως με πολλαπλασιστές για τα οποία μπορεί και να μην ευθύνεται και το Αεριο. Το μόνο μου πρόβλημα ειναι το γιατί εκανα την βλακεία και δεν το μετέτρεπα σε υγραέριο σε τόσα χρόνια.
petritis
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 09 Σεπ, 2016 08:36

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό mauros200aris » Τρί 27 Δεκ, 2016 22:13

Μετά από τρία + χρόνια και 60000χλμ με υγραέριο δεν έχω κανένα θέμα με αυτό. Το μόνο πρόβλημα που με "ταλαιπώρησε" ας πούμε στην αρχή της εγκατάστασης ήταν με το κύκλωμα νερού, όπου βρέθηκε βρωμιά από τις σωληνώσεις του καλοριφέρ που είναι από κράματα αλουμινίου και χάλασε ο πνεύμονας. Ευτυχώς αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης. Έκτοτε δεν είχε παρουσιάσει τίποτε. Αυτό το μήνα μου έκανε κάτι κομπιάσματα στο αέριο και μετά από κάποια χλμ το έκανε και σε βενζίνη και έφταιγε ένας πολλαπλασιαστής. Ένας πολ/στής μετά από 185000χλμ σύνολο του αυτοκινήτου και 60000χλμ περίπου με το αέριο. Δεν το αλλάζω με τίποτε και φυσικά με κανένα κουβά ντίζελ.. Είμαι οικονομικότερος και από 1.4 corsa της γυναίκας μου.. Πλέον επειδή είμαι δίπορτος και με μικρούς χώρους γλυκοκοιτάω κάτι Civic 1.8cc από 2007 και μετά αλλά δεν ξέρω εάν έχουνε αντοχή στο αέριο σαν τα γερμανικά. Έχεις κάποιος άποψη περι αυτού;
Mercedes C200 coupe, model 2005, 1.8, 163hp
104000 χλμ και συνεχίζουμε...
222000 χλμ συνολικά
mauros200aris
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν, 2015 23:23

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό tselos » Παρ 21 Απρ, 2017 12:57

Εχω fiat pundo του 96 το 55 εχω ξεπερασει τα 180.000 χιλιομετρα εχω το συστημα της lovato το αλλαζω με το χερι .. το μοναδικο μου με ενοχλει ειναι οτι η ενδειξη υπολοιπου καυσιμου δεν αντιστοιχει στη πραγματικη αλλα αυτο το υπολογιζω απο τα χιλιομετρα.. κατα τα αλλα μιας και κοντευω τα 500.000 γενικα μπορω να πω οτι εχω αλλαξει αρκετα πραγματα στο αυτοκινητο.. παντα απολυτα ικανοποιημενος.. να τονισω οτι ποτε δεν κοιταξω να βαλω φθηνα ανταλλακτικα.. απλα μιας καλης σχετικα ποιοτητας και γνωστα στην αγορα!
tselos
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ 24 Σεπ, 2015 10:10

Re: Δημοψήφισμα : Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό minos » Κυρ 23 Σεπ, 2018 23:32

valsam έγραψε:fokion μην το ξευτιλιζεις, δεν ειπε κανεις οτι ειναι το υγραεριο στην ιδια κλιμακα με το νερο του καματερου γιατι το νερο του καματερου ηταν μια απατη περα ως περα ,πιο ευστοχα ομως θα μπορουσες ομως να το παρομοιασεις με την φουσκα του πελλετ (σε πολυ χειροτερη μορφη ομως η φουσκα του υγραεριο μιας και δεν υπαρχει ιχνος ανταγωνιστηκης τιμης στο υγραεριο)οπως πολυ καλα γνωριζεις!
Το πελλετ οπου πολλοι εφαγαν παπα και εχωσαν 5-6-8 χιλιαρικα να αλλαξουν τροπο θερμανσης γιατι τους υποσχονταν 50-60-70% οικονομια σε σχεση με το πετρελαιο και βρεθηκαν τελικα να αγοραζουν πελλετ με 350-400 ευρω τον τονο και σε αναλογια 2,2-2,5-3 τονοι πελλετ=1 τονος πετρελαιο,ενω αυτοι οι ανθρωποι θα μπορουσαν με ελαχιστα χρηματα 1300-1800 ευρω να εβαζαν το φυσικο αεριο τους που και πιο φθηνα σαν καυσιμο τους βγαινει και εντελος ξεκουραστα και πολυ πιο λιγα λεφτα για εγκατασταση!!!!!!!
Φυσικα και δεν περιμενω για αλλη μια φορα να παραδεχθεις τιποτα και θα αρχισεις παλι να μου τσαπουνας ιστοριες οτι υπαρχει και φθηνο πελλετ με 200 ευρω τον τονο και θερμ. δυν. 5,2 και ιστοριες με πρασινα αλογα,δεν χρειαζετε φιλε να απαντησεις εγω καθε μερα τους συναντω και ακουω τα παραπονα απο τους γειτονες μου με το πελλετ οπου σε 2 πολυκατοιες οι μισοι σχεδον εχουν βαλει λεβητες-σομπες-σομπες υδραυλικες πελλετ και οι υπολοιποι εβαλαν Φ.Α!
Οπως πολλες φορες με βαζεις χερι και μου λες τι γκρινιαζεις ρε φιλε για το υγραεριο αφου παλι πιο φθηνα απο την βενζινη εισαι,θα μου πεις το αντοιστιχο και για το πελλετ σε σχεση με το πετρελαιο παλι κερδισμενοι δεν ειναι?

Και εκει φιλε παιζει να ειναι και να μην ειναι,γιατι οι περισσοτεροι που ξερω δικαιουνται επιδομα πετρελαιου οπου θα εβαζαν με 88 λεπτα το λιτρο πρακαλω!
fokion ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ το πραγμα,εγω σου δινω καποιο δικιο σε αυτο που λες το "τι γκρινιαζεις αφου κινησε πιο φθηνα με το υγραεριο απ'οτι με βενζινη",δεν μπορεις ομως να μην παραδεχεσε οτι και εγω εχω δικαιο που γκρινιαζω για το "τελικα πολυ λιγη αυτη η εξοικονομιση με το υγραεριο"!

Εμεις παλι που δεν εχουμε σαν περιοχη ακομα φυσικο αεριο και βαλαμε σομπα πελλετ συνδεδεμενη με τα καλοριφερ ειμαστε στον απολυτο βαθμο ικανοποιημενη και μας ερχεται πολυ φθηνοτερα ακομα και σε σχεση με το επιδομα θερμανσης.
Οσο αφορα τωρα την αρχικη ερωτηση,κανενα σημαντικο προβλημα,μονο κατι ψιλολεπτομεριες αλλα προς το παρων βρισκω οτι ειμαι κερδισμενος
minos
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 30 Ιούλ, 2018 14:54

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 25 Σεπ, 2018 00:29

σημαντικη πληροφορια αν δεν υπηρχε το φορουμ και ιδιαιτερα ο ηλιας που τον ειχα ενοχλησει απειρες φορες για προβληματα που ο δικος μου ελεγε ετσι δουλευει και με πολυ προσωπικη εργασια θα το ειχα ξηλωσει....
οποτε η βοηθεια μελων και το προσωπικο ψαξιμο μου ελυσε πολλα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 25 Σεπ, 2018 20:48

Έχω μιλήσει και εγώ με το Ηλία που με βοήθησε αλλά και το Μανώλη.
Στις αρχές είχα προβλήματα με το σύστημα λόγω ότι ο αρχικός εγκαταστάτης δεν ήξερε να ρυθμίζει.
Ευτυχώς βρήκα άλλον στη περιοχή και το διόρθωσα.
Πλέον κλείνει 3 χρόνια και έχω 110.000 με υγραέριο

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό abelstamatin » Δευτ 01 Οκτ, 2018 19:07

εχω το Europegas OscarNPlus σε ενα Alfa Romeo 146 twin spark tou '99 2000cc. το 2012 εβαλα το αεριο σε γνοστο μαγαζι στην Γ.Λαμπρακη με απλα μπεκ τυπου ηλεκτροβαλβηδας. λογο τον πολλον χλμ (30-40χιλ το χρονο) πιγαινα 2-3 φορες το χρονο για ρυθμιση και μετα απο 2 ετη (τα μπεκ τα ειχαν φτισει εντελως) επελεξα τα Ηαnα και τα μεγαλητερα προβληματα αρχησαν να φανουν:σε δυο χρονια εκαψε τεσσερης αισθιτιρες λαμδα και καθε λιγο και λιγακι ημουνα στο συνεργειο για διαγραφη βλαβων.(με βενζινη ολα ηταν οκ). Ο εγκαταστατης ελεγε οτι το προβλιμα δεν ειναι απο το αεριο αλλα απο την βενζινη και ο μαστορας μου ελεγε το αντιθετο... τοτε αρχησα να το ψαχνω μονος μου και βρηκα οτι τα συγκεκριμένα μπεκ( Ηανα κοκκηνα) ηταν ανεπαρκες για τα 155 αλογα. Ο κατασκευαστης δινει τα 154 ως ανωτατο οριο υπποδυναμης και ειμαι σιγουρος οτι τα τεστ δεν εχουν γινει σε Αλφα Ρομεο! (ΜΗΝ βαζετε ποτε μπεκ και πνευμωνα τα οπιοια ειναι οριακα στην υπποδυναμη του κινητηρα σας...ΠΑΝΤΑ λιγο μεγαλυτερα χωρης υπερβολες). Πιγα το ευρημα μου απο το επισημο σαιτ της Ηανα και το εδειξα στον εγκαταστατη και τοτε αρχησε να μου πει πως δεν φταινε τα μπεκ αλλα το συστιμα διοτι ειναι παλαιο και μου προτεινε να το αλαξω με ενα πιο συγχρονο. Δεν δεχτικα και επεμεινα οτι πρωτα να αλλαξουμε τα μπεκ με μεγαλυτερα, να δουμε εαν υπαρχει βελτιωση και στην εσχατη των περιπτωσεων να αλλαξουμε το συστημα. Με τα πολλα και χωρις καμια ορεξη δεχτικε να μου ανταλλαξει τα παλαια μπεκ με Ηανα Gold και τοτε ηταν και η τελευταια φορα που τον ειδα. Τα εβαλα μονος μου, το ρυθμησα και το Αλφα εγινε και παλι αμαξι (οχι μονο autocalibration αλλα μετα απο εκατονταδες ωρες ψαξιμο και μελετη σε ξενα σαιτ και πολλες διαδρομες απο Σεφ στον Αγ.Στεφανο και πισω μετα τα μεσανυχτα, καταφερα το χαρτη του υγραεριου να παταει ακριβως πανω στων χαρτη της βενζνης και τα τριμς του να μενουν εντος οριων. Παρεμπιπτόντως, απορω πως το ρυθμιζε ο μαστορας και ο καθε μαστορας σε μιση ωρα οταν εγω χρειαζωμαι το ελαχιστο δυο ωρες για μια πληρες ρυθμιση: στο1/4 στα 2/4 και στα 3/4 του γκαζιου για να καλυψω ολο το ευρως φορτιων!?!?!? )....Σημερα το αμαξη εχει 299 000 χλμ απο τα οπιοια 150 000 με υγραεριο και το ευχαριστιεμαι ακομα με οικονομια 40% (εχω και βαρυ ποδι...πολλη βαρυ). Αν θα εβαζα ξανα αεριο σε αυτοκινητο; ΝΑΙ και παλι ναι κατι που εκανα περυσι με το Αλφα Ρομεο 147 1.6 2006 120αλογα της γυναικας μου τοποθετοντας ο ιδιος με τα ιδια τα χερακια μου και με πολλη μερακη το Lovato Easy Fast me Hana μπεκ. Το αμαξι εχει διανυσει 15 000 χλμ απο τα οπιοια τα 4500 στο εξωτερικο και δουλευει αψογα χωρις βλαβες και check engine (το παρακολουθω με το Multiecuscan registered). Υστερα απο τοσα χρονια υγραεριοκηνητος και μελετη και διαβασμα σε εγχωρια και ξενα σαιτ εχω φτασει στο συμπερασμα οτι το 90% των προβληματων οι οπιοιες εχουν ως αποτελεσμα δυσαρεστημενους ιδιοκτιτες αυτοκινητων οφειλεται σε λαθη των εγκαταστατων(αγνοια σοστης ρυθμησεις, αγνοια σοστης τοποθετησης και τοποθετησης λαθος εξαρτιματων απο αγνοια η δολιος για να κερδοσκοπει)...και μονο το 10% οφειλεται σε χαλασμενα η κατώτερης ποιότητας συστηματα και εξαρτιματα. στο 10% συμπεριλαμβανωνται και τα αυτοκινητα που εχουν καπιοιες ιδιαιτεροτητες στο να δουλευουν με αεριο. Ως επιλογος θα πω αυτο που ξερουν καλα οι ψαγμενοι εγκαταστατες υγραεριου, οτι το "χειροτερο" και φτηνοτερο συστιμα τοποθετιμενο και ρυθμισμενο απο ενα ψαγμενο μαστορα ο οποιος αγαπαει αυτο που κανει θα δουλεψει απροβλιματιστα για πολλες εκατονταδες χλμ παρα ενα ακριβο η πανακριβο κιτ τοποθετημενο και ρυθμισμενο απο ασχετο μαστορα η απο καποιος που σε βλεπει μονο για πηγη κερδος με οποιοτιποτε κοστος για σενα , το πελατι. Να ειστε ολοι καλα!!!
abelstamatin
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 04 Ιούλ, 2017 02:43

Re: Ψηφοφορία - Προβλήματα με την εγκατάσταση;

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Πέμ 04 Οκτ, 2018 09:41

Ωραίος, αλλά τα γραφειοκρατικά πώς τα ξεπέρασες κάνοντας εσύ την εγκατάσταση στο 2ο; Δηλαδή άδεια, κτεο, κλπ.

Επίσης, βάλε καμμιά παράγραφο φίλε, είναι λίγο κουραστικό να διαβαστεί έτσι το κείμενο, και είναι κρίμα.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ψηφοφορίες

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες