Μέγα λάθος έχει πλεονέκτημα καλύτερης παραμετροποίησης, τα μεγαλύτερα και σε διπλάσια τιμη αδέρφια του δεν μπορούν να παραμετροποιησουν τους ψεκασμούς στο επίπεδο του SI έχουν μόνο ποσοστιαιες διορθώσεις κάθε 8 παλμούς συν 8 συν 16 συν 24 μείον 8 κτλ αυτό σημαίνει οτι στην ανάγκη δεν μπορεί να διορθώσει και πρέπει να πάει ΟΛΛΑΝΔΙΑ το αρχείο για παραμετροποίηση .. Επίσης τα 3 κρούσματα με γερμανικά αυτοκίνητα Lpfi που πέρασαν τα σκόπια την τελευταία εβδομάδα αποδεικνειουν την μεγάλη ευαισθησία τους στα βαλκανικά καύσιμα .. Και επειδή η αντλία τους δεν εισάγετε θα κινηθούν και επιστρέψουν στη Γερμανία με βενζίνη ..
Προσωπικά ως τελικός καταναλωτής δεν με ενδιαφέρει τι δυνατότητες παραμετροποίησης έχει το κάθε σύστημα, αλλά να πάρω στα χέρια μου ένα αξιόπιστο σύστημα που να δουλεύει σωστά.
Αν έχεις άμεσα ψεκασμό δεν θες τρύπημα. Αν έχεις έμμεσο τότε θες. Πρέπει να δεις τι εχει το αμάξι σου.
Να ζητήσω φωτό ότι την έχουνε βγάλει? (Είδα αυτό ζητάνε οι περισσότεροι)
Τι να προσέξω ακόμα για να διασφαλίσω ότι έχει γίνει καλή δουλειά?
Να ζητήσω να γίνει αλλαγή από κάποιων ακόμη εξαρτημάτων, για προληπτικούς λόγους?
πόσο συχνά παίζει να χρειάζεται ρύθμιση?
viallesi έγραψε:Δεν καταλαβαίνω γιατί μια διαφορετική άποψη πρέπει παράλληλα να είναι και μέγα λάθος???
Προσωπικά ως τελικός καταναλωτής δεν με ενδιαφέρει τι δυνατότητες παραμετροποίησης έχει το κάθε σύστημα, αλλά να πάρω στα χέρια μου ένα αξιόπιστο σύστημα που να δουλεύει σωστά. Αν αυτό θα οφείλεται στον εγκαταστάτη, ή στο εργοστάσιο ποσώς με ενδιαφέρει... Εσένα ως εγκαταστάτη μπορεί να σε ενδιαφέρει. Εμένα όχι.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου στο δικό μου αμάξι έχει δείξει ότι τα συστήματα που έρχονται προγραμματισμένα απο το εργοστάσιο δουλεύουν καλύτερα από αυτά που προγραμματίζει ο εγκαταστάτης.
Όσο για την ποιότητα στον εγκέφαλο του LiquidSi με τα μεγαλύτερα αδέρφια του ούτε λόγος να συγκρίνουμε έναν εγκέφαλο κατασκευασμένο στην Ολλανδία με έναν κατασκευασμένο στην Λιθουανία.
Qgas έγραψε:viallesi έγραψε:Δεν καταλαβαίνω γιατί μια διαφορετική άποψη πρέπει παράλληλα να είναι και μέγα λάθος???
Προσωπικά ως τελικός καταναλωτής δεν με ενδιαφέρει τι δυνατότητες παραμετροποίησης έχει το κάθε σύστημα, αλλά να πάρω στα χέρια μου ένα αξιόπιστο σύστημα που να δουλεύει σωστά. Αν αυτό θα οφείλεται στον εγκαταστάτη, ή στο εργοστάσιο ποσώς με ενδιαφέρει... Εσένα ως εγκαταστάτη μπορεί να σε ενδιαφέρει. Εμένα όχι.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου στο δικό μου αμάξι έχει δείξει ότι τα συστήματα που έρχονται προγραμματισμένα απο το εργοστάσιο δουλεύουν καλύτερα από αυτά που προγραμματίζει ο εγκαταστάτης.
Όσο για την ποιότητα στον εγκέφαλο του LiquidSi με τα μεγαλύτερα αδέρφια του ούτε λόγος να συγκρίνουμε έναν εγκέφαλο κατασκευασμένο στην Ολλανδία με έναν κατασκευασμένο στην Λιθουανία.
Γιατι δεν κανεις τον εγκαταστατη τοτε ; Αφου γνωριζεις καλυτερα ως καταναλωτης .. Η εμπειρια σου ειναι μεγαλυτερη απο τη δικη μας αφου ειναι το δικο σου αμαξι .. Παντως η εμπειρια δεν σου ειπε οτι ολοι οι εγκεφαλοι vialle φτιαχνοντε καπου στη βαλτικη. Αλλωστε δεν θα ειχες προβλημα να πληρωσεις 700-800 € παραπανω να ερθει προγραμματισμενο ;
Φίλε JaguarVialle το Lpi ,απο όσο θυμάμαι, είναι αυτο που έρχεται απο το εργοστασιο προγραμματισμένο για το κάθε όχημα αλλα δεν μπορείς να του αλλάξεις ούτε την μπουκάλα υγραεριου.
Τώρα για να είμαστε και ρεαλιστες όταν το όχημα σου ή ο κινητήρα σου δεν είναι στον καταλογο τι να σου στείλει η εταιρεια?
Να ζητήσω φωτό ότι την έχουνε βγάλει? (Είδα αυτό ζητάνε οι περισσότεροι)
Τι να προσέξω ακόμα για να διασφαλίσω ότι έχει γίνει καλή δουλειά?
Να ζητήσω να γίνει αλλαγή από κάποιων ακόμη εξαρτημάτων, για προληπτικούς λόγους?
πόσο συχνά παίζει να χρειάζεται ρύθμιση?
JaguarVialle έγραψε:Εχαριστώ πολύ για τις φωτό, και το hands-on example!
Σαν εγκαταστάτης, φαντάζομαι ότι θα μπορείς να απαντήσεις στην παρακάτω ερώτηση:
Από ότι κατάλαβα:
Ττο Liquid Si, παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία για ρύθμιση από τον εγκαταστάτη του.
Από την άλλη το LPfi όχι, καθώς έρχεται προ-ρυθμισμένο από την vialle.
Ερώτημα:
Με το LPfi, εαν προκύψει κάποια ανάγκη για ρύθμιση, μπορώ να πάω σε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο της vialle βρίσκεται κοντά μου, και να κάνει την ρύθμιση / στείλει στην Ολλανδία τα κομμάτια προς ρύθμιση?
Αν ναι, υπάρχει κόστος σε αυτή τη διαδικασία ή είναι εντός του warranty που προσφέρει η vialle?
Γενικότερα οι ενδοιασμού μου για το Liquid Si:
1) Η δυνατότητα περιταίρω ρύθμισης από τον εγκαταστάτη, σημαίνει ότι πρέπει σίγουρα να ξέρει τι κάνει, και να έχει εμπειρία.
2) Το ενδεχόμενο να χρειαστεί ρύθμιση, και να μην μπορεί να γίνει από τον εγκαταστάτη, λόγω απόστασης. Οπότε να πρέπει να μπει χέρι αλλο για τη ρύθμιση, που δεν είναι το ίδιο με αυτό που έκανε την εγκατάσταση... (Και επειδή μένω Γαλλία, το φοβάμαι πάρα πολύ, αφού είναι γνωστοί ως οι χειρότεροι "μάστορες".)
3) Αν μου λύνει αυτό το θέμα το LPfi, τότε δεν έχω τόσο πρόβλημα στην τιμή. Έτσι και αλλιώς με την κατανάλωση που έχει το αμάξι, και τα χλμ που κάνω, θα γίνει η απόσβεση...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|