Ενα πολυ συχνο ερωτημα ειναι αν μπορει να τοποθετηθει συστημα υγραεριου σε Turbo αυτοκινητα.
Η απαντηση ειναι ΝΑΙ , αλλα υπαρχουν πολλες προυποθεσεις για να γινει αυτο σωστα και αξιοπιστα.
1η Βασικη προυποθεση ειναι η πιεση ψεκασμου του αεριου να ειναι μεγαλυτερη απο την πιεση υπερπληρωσης.
Αν δηλαδη το Turbo δουλευει με 1 bar πιεσης, πρεπει η πιεση ψεκασμου του αεριου να υπερβαινει την πιεση αυτη.
2η βασικη προυποθεση ειναι η προσεχτικη και σωστη επιλογη του συστηματος.
Συνηθως οι turbo κινητηρες ειναι πιο δυνατοι σε συγκριση με τους ατμοσφαιρικους αντιστοιχου κυβισμου, οποτε και οι απαιτησεις τους σε καυσιμο ειναι πολυ μεγαλυτερες.
3η προυποθεση ειναι η επιλογη του εγκαταστατη. Η ρυθμιση ενος Turbo κινητηρα δεν ειναι απλη υποθεση και απαιτει πολλες γνωσεις, εμπειρια και αρκετες φορες πανακριβα μηχανηματα και δυναμομετρο.
Σε μια εποχη λοιπον που το turbo ειναι πολυ δημοφιλες και οπως φαινεται θα συνεχισει να ειναι επιλογη των εταιριων για την επομενη δεκαετια, η πληροφορηση πρεπει να ειναι αμεση και εγκυρη.
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον λοιπον να ακουσουμε τις αποψεις και τις εμπειριες ιδιοκτητων Turbo αυτοκινητων με LPG συστηματα....