Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μπεκ υγραερίου και κύκλωμα ψυκτικού υγρού

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Μπεκ υγραερίου και κύκλωμα ψυκτικού υγρού

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 16:12

Επανερχομαι στο θεμα με δυο ερωτησεις

Απο οσο εχω μαθει διαβαζοντας σε συστηματα αεριου ψεκασμου ( με πνευμονα δηλαδη )

α. τα μπεκ υγραεριου πρεπει να ειναι ΟΣΟ το δυνατον γινεται πιο κοντα στα μπεκ βενζινης ή να το πω καλυτερα στις βαλβιδες εισαγωγής

β. το ολο κυκλωμα ψυκτικου υγρου πρεπει να ειναι και να κινηται ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ απο τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο ψηλωτερο σημειο που αυτο φτανει( παραφλου ή νερο ασχετο)
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 17:33

fokion έγραψε:Επανερχομαι στο θεμα με δυο ερωτησεις

Απο οσο εχω μαθει διαβαζοντας σε συστηματα αεριου ψεκασμου ( με πνευμονα δηλαδη )

α. τα μπεκ υγραεριου πρεπει να ειναι ΟΣΟ το δυνατον γινεται πιο κοντα στα μπεκ βενζινης ή να το πω καλυτερα στις βαλβιδες εισαγωγής

β. το ολο κυκλωμα ψυκτικου υγρου πρεπει να ειναι και να κινηται ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ απο τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο ψηλωτερο σημειο που αυτο φτανει( παραφλου ή νερο ασχετο)

στο πρωτο η απαντηση ειναι ναι. στο δευτερο οταν ο πνευμονας ειναι πιο ψηλα απο την γραμμη του νερου απλα χρειαζεται προσοχη στην εξαερωση για να μην κρατησει αερα μεσα του και εχουμε παγοφραγμο του πνευμονα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Μπεκ υγραερίου και κύκλωμα ψυκτικού υγρού

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 19:49

Μαλιστα....
Γιατι σημερα το πρωι ειδα στο ιδιο αυτοκινητο και τα 2 λαθη μαζεμενα...
α. Κοιταξτε που ειναι βιδωμενο το μπεκ ( ή καλυμπρατορος ή οπως λεγεται τελος παντων ) Για οσους ξερουν το αυτοκινητο ( Sportage σα το δικο μου ) καταλαβαινουν τι "χιλιομετρα" εχει να κανει το αεριο μεχρι να φτασει στον κυλινδρο
20+ εκατοστα χωρις να υπολογισουμε τα σωληνακια

Εικόνα
Εικόνα

εδω ειναι ο πνευμονας.
κοιταξτε τον σε σχεση με το ψηγειο.... οσο δε για τις παροχές νερου... που ειναι ΑΠΟ ΠΑΝΩ απο τον πνευμονα....
κι αυτη επιλεγει ως..... καλυτερη θεση απο την προηγουμενη που ηταν απεναντι και πιο χαμηλα....
και ναι υπαρχει ΚΑΙ "ματιση" στο σωληνα παροχης του "υγρου" αεριου απο την δεξαμενη προς τον πνευμονα...

Εικόνα

κι ολα αυτα ειναι απο αντιπροσωπεια αυτοκινητων ( μη ΚΙΑ ) κι οχι απο συνοικιακο μαγαζακι.....
ειχε κι αλλα "μαργαριταρια" αλλα αυτα μου φανηκαν ως πιο σοβαρα κι ηθελα τη αποψη σας
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 22:30

η ματιση δεν απαγορευεται, για τα νερα στον πνευμονα δεν υπαρχει προβλημα, για την μεγαλη αποσταση των εγχυτηρων υπαρχουν σε αρκετα προγραμματα διαφορες ρυθμισεις που βελτιωνεις σε μεγαλο βαθμο το προβλημα, με καλη ρυθμιση απλα χανει λιγο στην αποκριση το γκαζι, και εχει λιγο μεγαλυτερη καταναλωση. παντως αυτη η τοποθετιση ειναι πολυ βιαστικη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 22:44

Να σημειωσω οτι απλά σκεφτηκα αν ΒΛΕΠΟΥΜΕ κακες εγκαταστασεις τοτε ισως στο δικο μας τις αποφυγουμε..

Για να συνεχισω την ιστορία, το αμαξι μπηκε σε - αλλο - συνεργειο με ραγισμενη κεφαλή σε οδηγό βαλβιδας του 3ου κιλινδρου με εισροη νερου ( μεχρι και σκουρια ειχε...) παρολη την - απλή - λαδιερα, οι βαλβιδες στα σκαρτα 5.000 χλμ με υγραεριο ειχαν ξεκινησει μια κοκκινοπη αποχρωση.
το αμαξι ολο αυτο το καιρο με το αεριο εκανε "κοντες" διαδρομες, κι εσκασε στην πρωτη "μεγαλη" το προηγουμενο ΣΚ που την ειχε την ζεστη του στο δρομο για Λαυριο.
( προφανως και AC αναμμενο....)

η διαγνωση του μαστορα ( ο οποιος εκ πεπηθησεως δεν εγκαθιστα υγραεριο) ηταν ελλειπης πληρωση με παραφλου λογω υψους του πνευμονα.
επεισεις - για το συγκεκριμενο αυτοκινητο - ειχαν "παρει νερα" απο τελειως λαθος σημειο, απο την υπερθερμη "επιστροφή" αντι - οπως στο δικο μου - απο σημειο οσο το δυνατον πιο κοντα στην αντλια νερου.( δικο μου συμπερασμα αυτο)
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 23:02

fokiona δεν δεχομε αυτη την αιτιολογια, τα νερα στον πνευμονα τα συνδεουμε παραλληλα και οχι σε σειρα με καποιο εξαρτημα, οποτε αν για καποιο λογο υπαρχει δυσκολια στην ροη νερων μεσα απο τον πνευμονα, αυτα θα διαλεξουν την ευκολη διοδο απο την αλλη μερια απο τα ταφ. αλλα ροη θα υπαρχει.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 23:08

Ηλια εν σειρα τα ειχαν κανονικά (απο την εξοδο του καλοριφερ καμπινας με την σωληνα που οδηγει στο θερμοστατη ), αλλα απο σημειο που η πιεση εχει πλεον "ψωφησει", συνηπολογισε εδω και την λαθος "υψομετρικη διαφορά" βαλε και λιγο το οτι πηραν παροχη απο το "καυτοτερο" σημειο που μπορουσαν και μια πιθανον προχειρη εξαεροση.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 23:15

Κρατα στο νου σου οτι το συγκεκριμενο μοτερ σχεδιαστικά ειναι μπροστοκινητο εξ' ου και εχει ταπομενη κανονική με μεγαλη διαμετρο εξοδο προς το ψηγειο ( στο 626 ) αντιθετα στο sport κανει κουφες βολτες....
γι αυτο και αυτο το μοτερ στο sport καιει φλατζα στον 4ο για πλακα....
ασε δε που ριχνουν τα ζεστα νερα απο την εξοδο του καλοριφερ στα κρυα που μπαινουν στο μοτερ απο την τρομπα ΧΩΡΙΣ να τα περασουν απο το ψηγειο νερου, ζεσταινοντας το κρυο νερο πριν καν "μπει" στο μοτερ να το δροσισει....

δες εδω να καταλαβεις http://www.solomiata.com/CoolantReroute.html
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 23:22

fokion έγραψε:Ηλια εν σειρα τα ειχαν κανονικά (απο την εξοδο του καλοριφερ καμπινας με την σωληνα που οδηγει στο θερμοστατη ), αλλα απο σημειο που η πιεση εχει πλεον "ψωφησει", συνηπολογισε εδω και την λαθος "υψομετρικη διαφορά" βαλε και λιγο το οτι πηραν παροχη απο το "καυτοτερο" σημειο που μπορουσαν και μια πιθανον προχειρη εξαεροση.....

η συνδεση πρεπει να γινετε παραλληλα και οχι σε σειρα. με αερα στο κυκλωμα θα ειχαμε ειτε παγοφραγμο, ειτε δεν θα ανοιγε ο θερμοστατης, ειτε δεν θα επερναν εντολη τα βαντιλατερ για να αναψουν. με τις 2 τελευταιες περιπτωσεις πιστευω οτι με τις υψηλες θερμοκρασιες που εχουμε οτι δεν θα εβγαζε 5000χλμ μεχρι να βγαλει το προβλημα. με την πρωτη θα τον γυρναγε συνεχεια σε βενζινα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό tommygun » Πέμ 12 Ιούλ, 2012 23:25

το συμπερασμα ειναι οτι ειναι αδυνατον για εναν απλο οδηγο/καταναλωτη να "προφυλαχτει"
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 22 επισκέπτες





cron