gakost έγραψε:Κατ'αρχήν περαστικά και ταχεία ανάρρωση. Δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν και πάλι καλά που δεν είχατε χειρότερα. Για την αντοχή της δεξαμενής, έχω δει ατύχημα σε BMW 5αρα 10 ετίας που τον είχανε φάει από πίσω και η δεξαμενή λειτούργησε ως ενίσχυση του πατώματος. Είχε παραμορφωθεί μέχρι την δεξαμενη και η δεξαμενή είχε σφηνώσει και σταματήσει την παραμόρφωση να μετακινηθεί πιο μπροστά. Είναι θέλω να πω πολύ γερή σαν κατασκευή και δεν φαινότανε να είχε κάποια ζημιά. Ο ιδιοκτήτης είχε ζητήσει να αλλαχτεί δεξαμενή + πολυβαλβίδα προληπτικά κάτι που θα σου πρότεινα να απαιτήσεις κι εσύ αν δεν βγει ολική.
Στα του ατυχήματος τώρα αυτά που θα πω δεν θα τα πω για να το παίξω έξυπνος ούτε για να μαλώσω ή να αντιπαρατεθώ με κάποιον. Είναι γνώση και συμβουλές που μου έχουν διδαχτεί σε σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στο εξωτερικό για όποιον νομίζει ότι μπορεί να βελτιωθεί σαν οδηγός.
Όταν είμαστε τελευταίοι σταματημένοι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας λεωφόρο για οποιονδήποτε λόγο φανάρι κίνηση κλπ πάντα το πόδι στο φρένο και χειρόφρενο δεμένο. Το φρένο ανάβει τα φώτα στοπ που είδοποιεί τους πίσω ότι είμαστε σταματημένοι και μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος. Οι στατιστικές λένε ότι τα αυτόματα αυτοκίνητα που αναγκαστικά γίνετε αυτό λόγο του "μπουσουλήματος" του D έχουν 50% λιγότερους εμβολισμούς από πίσω. Το χειρόφρενο το δένουμε για τον λόγο ότι αν γίνει το κακό οι επιταχύνσεις που δέχεται το όχημα είναι μικρότερες μιας και το χειρόφρενο κόβει κάποια από την δύναμη και οι ζώνες παραμόρφωσης αποροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης και την αποτρέπουν να μεταφερθεί και να γίνει κινητική με ακραίες τιμές επιτάχυνσης. Σε αυτού του τύπου το ατύχημα δεν υπάρχει τραυματισμός από την επαφή με κάποια επιφάνεια αλλά από τα G της επιτάχυνσης που ο λαιμός κάνοντας την κίνηση προς τα πίσω δεν έχει τις ίδιες ανοχές με την κίνηση προς τα μπροστά. Μπορούμε να λύσουμε το χειρόφρενο αν αποκτήσουμε ουρά 2 τουλάχιστον αυτοκινήτων το φρένο όμως όχι μιας και τα φώτα στοπ είναι εν μέρη ορατά και συνεισφέρουν στην ασφάλεια μας. Αν πατάμε μόνο φρένο και μας τρακάρει κάποιος από πίσω δεν έχει καμιά διαφορά γιατί με την επαφή από πίσω το πόδι θα μετακινηθεί από το πετάλι του φρένου λόγο της επιτάχυνσης που θα δεχθεί ο οδηγός που θα ασκεί δύναμη μεγαλύτερη από αυτή που πατάει ο οδηγός το φρένο.
Επίσης όταν σταματάμε τελευταίοι όπου είναι δυνατόν και το επιτρέπει το πλάτος του δρόμου δεν σταματάμε ακριβώς πίσω από τον μπροστινό μας, σταματάμε η λίγο δεξιά ή λίγο αριστερά κάνοντας το φως του στοπ του πιο ορατο στην κίνηση.
Όταν σταματάμε σε νησίδα αριστερά ή στη μεσαία γραμμή και περιμένουμε να στρίψουμε κάθετα το άλλο ρεύμα εννοείτε ότι ισχύουν τα παραπάνω και το φλας έγκαιρα βέβαια αλλά ενόσω περιμένουμε το τιμόνι το έχουμε στην θέση της ευθείας όπως και το αυτοκίνητο παράλληλα με την γραμμή / νησίδα. Έτσι επιτυγχάνουμε 2 πράγματα. 1) τα φώτα μας (φλας και στοπ) είναι πιο εμφανή και 2) αν μας εμβολίσει κάποιος από πίσω θα κινηθούμε προς τα εμπρος στον κενό χώρο, αν έχουμε στριμένους τροχούς ή τροχιά υπό γωνίας για να στρίψουμε με την σύγκρουση πολύ πιθανόν να έχουμε και μετωπική με τον απέναντι που σίγουρα ερχεται γιατί αλλιώς δεν θα περιμέναμε σταματημένοι.
hlias έγραψε:οι ζωνες παραμορφωσης στο πισω μερος με την δεξαμενη του υγραεριου εχουν παει περιπατο
hlias έγραψε: πιστευω οτι καλα εκανε και αφησε ελευθερο το αμαξι ετσι ενα μερος απο την ορμη της συγκρουσης την διανυσε σε μετρα προς τα εμπρος.
hlias έγραψε:το μονο που φοβαμε στα αυτοκινητα που εχουν δεξαμενη τυπου ρεζερβας ειναι οτι σε περιπτωση πολυ δυνατης συγκρουσης με κακη τοποθετηση της δεξαμενης (εχουμε δει αρκετες τετοιες τοποθετησεις) αυτη μπορει να την παρει αγκαλια καποιος επιβατης.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες
|
|