papoys έγραψε:... αν έχετε το Θεό σας ξέρετε τι είπε μετά τη σύγκρουση
και μόλις κατέβηκε από το αυτοκίνητο απευθυνόμενος σε μένα και στους άλλους οδηγούς."Γιατί σταματήσατε???"
macmac έγραψε:Περαστικά στο παιδί!!
Αυτό είναι ένα τρανό παράδειγμα της παθητικής ασφάλειας που παρέχει ένα μεσαίο αυτοκίνητο. Αν ήταν κάποιο μικρό ή μικρομεσαίο ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
Θέλω να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου όσον αφορά την αποζημίωση από την ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος.
Αν το κόστος επισκευής ξεπερνά την αγοραία τιμή του οχήματος, τότε η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα (και το πράττει απαρεγκλίτως) να σου ζητήσει τα κλειδιά και την άδεια του οχήματος και να σου δώσει την αγοραία αξία του αυτοκινήτου σου για να το αντικαταστήσεις με άλλο παραπλήσιας αξίας.
Εδώ είναι το κόλπο grosso. Η αξία του αυτοκινήτου σου καθορίζεται εδώ στην Ελλάδα από τους πίνακες μεταχειρισμένων του AUTO ΤΡΙΤΗ!!!
Μπαίνεις στην ιστοσελίδα του περιοδικού στα μεταχειρισμένα στις τιμές και βλέπεις ακριβώς την αξία του αυτοκινήτου σου. Φυσικά και μιλάμε για την αγοραία (την χαμηλή) τιμή... Αν το κόστος επισκευής ξεπερνά αυτό το όριο, τότε χωρίς να σε ρωτήσουν σε ενημερώνουν να τους φέρεις κλειδιά και άδεια κυκλοφορίας...
Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν
hlias έγραψε:το μονο που φοβαμε στα αυτοκινητα που εχουν δεξαμενη τυπου ρεζερβας ειναι οτι σε περιπτωση πολυ δυνατης συγκρουσης με κακη τοποθετηση της δεξαμενης (εχουμε δει αρκετες τετοιες τοποθετησεις) αυτη μπορει να την παρει αγκαλια καποιος επιβατης.
apagogeas έγραψε:Γίνεται αν συμβεί μετωπική σύγκρουση που σταματάει το αμάξι σχεδόν ακαριαία (πχ τοίχος/με νταλίκα φτου φτου σκόρδα). Λόγω αδράνειας αφού δεν είναι στερεωμένη κάπου, το υπόλοιπο όχημα σταματά σχεδόν ακαριαία και έχεις μια ρεζέρβα που κινείται σχεδόν με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και λόγω μάζας είναι σαν οβίδα και παίρνει παραμάζωμα πίσω καθίσματα και φτάνει να βγεί και έξω από το μπροστά παρμπρίζ. Αυτό που λένε για σφίνωμα είναι μια σχετική λύση με το σκεπτικό ότι δε δίνεις περιθώριο στη ρεζέρβα να κινηθεί οπότε σταματάει και αυτή μαζί με το υπόλοιπο όχημα. Σχετικό είναι αυτό, πρέπει κανονικά να είναι δεμένη γερά με το σασσί για να είμαστε 100% σίγουροι ότι δε θα πεταχτεί.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες
|
|