Ηρθε και η καμμένη αντλία βενζίνης πριν μερικές μέρες και εξανεμίστηκε παραπάνω από το μισό όφελος από LPG στους σχεδόν 5 μήνες που έχω υγραέριο σε αμάξι 6ετίας. Απλά έπαψε να δουλεύει. Δυστυχώς δεν ήταν η ασφάλεια, τις έλεγξα όλες καθώς είχα σετάκι ασφαλειών για κάθε ενδεχόμενο. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν στα τελευταία της έτσι και αλλιώς και δεν εφταιγε η "ακινησία" της βενζίνης λόγω LPG στο ντεπόζιτο που πάντα την είχα στο μισό και πάνω. 170 ευρώ ζημιά βγήκε και πρώτη φορά αναγκάστηκα να βάλω με το σύστημα έκτακτης εκκίνησης του LPG, ευτυχώς γιατί γλίτωσα έστω τα μεταφορικά μέχρι το συνεργείο. Ο μάστορας που την έλυσε μου λέει η βενζίνα βρωμούσε σαν πετρέλαιο (το μύρισα όντως μύριζε περίεργα) αν και δεν ήταν παραπάνω από 3-4 μήνες μέσα στο ντεπόζιτο - για περίπτωση χαλασμένης/νοθευμένης βενζίνης δε νομίζω καθότι πάντα γεμίζω από συγκεκριμένο πρατήριο χρόνια χωρίς προβλήματα. Δε ξέρω αν το έκανε να μυρίζει έτσι το tunap η να φταίει με κάποιο τρόπο αυτό αλλά νομίζω 4 μηνες είναι λίγο για να μπαγιατέψει η βενζίνη. Επειδή έτσι και αλλιώς λόγω LPG πλέον η βενζίνη θα μένει στάσιμη πολύ περισσότερο, τι συμβουλές δίνετε για να διατηρείται σε καλή κατάσταση το σύστημα της αντλίας;
Προσωπικά σκέφτομαι να βάζω από δω και πέρα μόνο 100άρα με το σκεπτικό ότι ίσως είναι πιο ανθεκτική (εικάζω δεν ξέρω). Επίσης έκανα και κάποια (λίγα χιλιόμετρα) με βενζίνη σποραδικά με προτροπή του εγκαταστάτη ότι καλό είναι να καίγεται και βενζίνη που και που για την συνολική υγεία του συστήματος και του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δε τη γλίτωσα την αντλία και για να μη ξαναπάθω κάτι τέτοιο αναμενω συμβουλές. Το αμάξι είναι Corsa D 1.4 90hp