hlias έγραψε:καποιες χωρες με τρομερη οργανωση οπως η αυστραλια, δεν εχουν καταφερει να λυσουν το προβλημα της ανεπαρκιας του νερου
και καταφευγουν σε λυσεις " νερο με το δελτιο" σχεδον, δεν ξερουν οτι περιβαλονται απο θαλασσα?
όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.
η αυστραλία έχει νερά. οπότε δεν θα έλεγα οτι είναι απο τις χώρες που πραγματικά διψάνε.
σκέψου τις χώρες της μέσης ανατολής όμως... που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ νερό... αυτοί πως τα καταφέρνουν νομίζεις?
η αφαλάτωση γίνεται με δύο τρόπους, υπερνικώντας την οσμωτική πίεση ή με εξάτμιση. και ναι, υπάρχουν εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν και τους δύο τρόπους εδω και δεκαετίες.
στο θέμα μας τώρα... τελικά διάβασα οτι έχει ειπωθεί στο φόρουμ και ειλικρινά έχω μπερδευτεί.
κάποιος είπε οτι η ενέργεια που χρησιμοποιείς για την διάσπαση του νερού είναι ίση ή μικρότερη απο την αποδιδόμενη ενέργεια του προϊόντος, και το γενίκευσε αυτό... λέγοντας οτι αυτό συμβαίνει παντού στην φύση όμως δεν είναι έτσι... πχ πόση ενέργεια καταναλώνεις για την διάσπαση ενός πυρήνα πλουτωνίου και πόση ενέργεια παίρνεις πίσω?
χωρίς να ισχυρίζομαι οτι το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που εξετάζουμε, θα ήθελα να πω οτι καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε.
επειδή κι εγώ αμφιταλαντεύομαι στο τι σύστημα να επιλέξω, γκάζι ή υδρογόνο, θα ήθελα αν ( όποιος ) ξέρει να απαντήσει στο παρακάτω:
τροφοδοτώντας το φιλτροκούτι με ΗΗΟ ή υδρογόνο ( αν και το υδρογόνο νομίζω οτι αντιδρά με τον αέρα και κάνει έκρηξη απο μόνο του, δεν ξέρω βέβαια την περιεκτικότητα στην οποία συμβαίνει αυτό ) επιτυγχάνεται η μείωση της κατανάλωσης μια και ο εγκέφαλος μειώνει την παροχή καυσίμου... τουλάχιστο έτσι ισχυρίζονται αυτοί που γνωρίζουν.
αυτή η ερώτηση ισχύει και για το γκάζι αλλά ας μείνουμε στις γεννήτριες υδρογόνου...
αναρωτιέμαι λοιπόν αφού το μείγμα είναι φτωχότερο σε βενζίνη, πως επιτυγχάνεται η ψύξη του κινητήρα? φαντάζομαι οι πιο πολλοί γνωρίζουν οτι κατα την αεριοποίηση της βενζίνης μεσα στον θάλαμο καύσης μειώνεται η θερμότητα του περιβάλλοντα χώρου ( θάλαμου καύσης δλδ ) κι αυτό είναι μια διαδικασία παρόμοια με αυτή που συμβαίνει όταν οποιοδήποτε υγρό εξατμίζεται, γιαυτό κρυώνουμε όταν πέσει οινόπνευμα επάνω μας, εξατμίζεται και απορροφά θερμότητα απο το δέρμα μας... συγνώμη πλατειάζω... έλεγα λοιπόν, οτι η διαδικασία αεριοποίησης της βενζίνης απορροφά θερμότητα απο τον κινητήρα, και αυτός είναι ένας πολύ καλά υπολογισμένος παράγοντας απο τους κατασκευαστές των ΜΕΚ... όταν τώρα εμείς απαλείφουμε αυτόν τον παράγοντα ποιός μας εξασφαλίζει οτι το φτωχότερο μείγμα δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα και αντί για πχ ( τυχαία νούμερα ) για 450 βαθμούς θερμοκρασία το μοτέρ μας δεν δουλεύει στους 670?
ξέρει κανείς?