Qgas έγραψε:Συμβαινει να εχουμε ξηλώσει πανω απο 10 κιτ υδρογόνου .. και υδροξυν οπως λεγετε η άλλη έκδοση .. Το τελευταίο το είπε ένας γιατρός με ένα BMW x3 3.0 ... Με πολυ προσοχη και απαλό πόδι συνεχώς ρύθμιση των αμπερ εχουμε 8-10 % μάξιμουμ οικονομία που θα την είχαμε ετσι και αλλιώς με την δέουσα προσοχη .. Δουλευει καλυτερα σε παλιά πολυ τεχνολογικά μοτέρ απο 10 χρονια και πανω οπου φτάνει η οικονομία το 15 % σύμφωνα με φίλο σε Hyundai H1 .. Και μονο το καθαρό υδρογόνο αυτο δηλ που πετάει έξω το υδρογόνο !!
Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου με τα έτοιμα κιτ που κυκλοφορούν στο εμπόριο.