Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό nkourouk » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 11:54

Καλησπερίζω το φόρουμ. Είναι η πρώτη φορά που γράφω και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία και τα προβλήματα μου στην υγραεριοκίνηση μέχρι στιγμής. Το σύστημα είναι AEB (KING) OBD και το εγκατέστησα πριν ένα περίπου χρόνο σε μία MB C200 compressor W204 μοντέλο 2008. Αρχικά σκεφτόμουν να τοποθετήσω το σύστημα της PRINS αλλά ο εγκαταστάτης που ρώτησα με έπεισε ότι το ΑΕΒ (KING) λόγω OBD και λόγο ταυτόχρονης έκχυσης βενζίνης υπερτερεί. Αρχικά με το που πήρα το αυτοκίνητο έκανε κάτι περίεργα ρεταρίσματα και κάποιες αλλαγές από αέριο σε βενζίνη. Το πήγα για έλεγχο και μου είπαν ότι έκαναν μία σημαντική αναβάθμιση στο πρόγραμμα (αρχικά δεν υποστήριζε τα hana beck που είχα). Πήρα το αυτοκίνητο και για κάποιους μήνες όλα καλά, εκτός από την κατανάλωση που ήταν πολύ υψηλή (20% σε σχέση με βενζίνη). Η εγκατάσταση έγινε Ιούνιο. Κατά τα τέλη Αυγούστου και ενώ είχα μετακομίσει Κρήτη το αυτοκίνητο άρχισε να αλλάζει από γκάζι σε βενζίνη σε άσχετες φάσεις και γεμάτο το ντεπόζιτο. Η επικοινωνία με τον εγκαταστάτη στην Αθήνα ήταν ότι έφταιγε η ποιότητα του αερίου στην πόλη των Χανίων που έμενα. Αναγκάστηκα να πάω μέχρι το Ρέθυμνο να βάλω αέριο με καμία διαφορά. Προσπαθώντας να βρω κάποιον τοπικό εγκαταστάτη να με βοηθήσει δεν έβγαλα άκρη μια και ο Αθηναίος του έβγαζε όλους άσχετους. Τελικά ανέβασα το αυτοκίνητο Αθήνα και μου άλλαξε τον πνεύμονα. Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο. Όλα καλά πάλι για έξι μήνες περίπου που εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Επικοινωνία και πάλι με τον Αθηναίο ο οποίος υποστήριζε πάλι ότι φταίει το αέριο. Το να ανεβάσω το αυτοκίνητο Αθήνα στοιχίζει 300 Ευρώ, οπότε δεν ήταν επιλογή. Ζήτησα να μου βρεί κάποιον Χανιώτη εγκαταστάτη να με εξυπηρετήσει αλλά δεν ήξερε. Βρήκα διάφορους που έβαζαν άλλες μάρκες και τους έβγαζε ξανά άχρηστους και άσχετους. Σε όσους πήγα όλοι μου ανέφεραν ότι υπάρχει το εξής πρόβλημα στην εγκατάσταση. Η απόσταση των σωλήνων από την μπεκιέρα μέχρι την είσοδο στην μηχανή είναι διαφορετική. Ο εγκαταστάτης στην Αθήνα υποστηρίζει ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα. Τελικώς βρήκα έναν εγκαταστάτη στα Χανιά που έβαζε ΑΕΒ, έκανε έλεγχο και είδε το ίδιο πρόβλημα με την προηγούμενη φορά ότι πέφτει η πίεση και ότι είναι πρόβλημα πνεύμονα. Τον έβαλα να επικοινωνήσει με τον Αθηναίο και τελικά έγινε αντικατάσταση του πνεύμονα. Κατά σύμπτωση μερικούς μήνες πριν φίλος μου έβαλε στον ίδιο εγκαταστάτη το ίδιο σύστημα σε τούρμπο OPEL Insignia και του παρουσίασε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Το έλυσε με αλλαγή πνεύμονα. Τελικά με τα πολλά και με αναφορά στο συγκεκριμένο γεγονός παραδέχτηκε ότι υπήρχε παρτίδα με ελαττωματικούς πνεύμονες. Επίσης ένα σημαντικό πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο ακριβώς μετά την εγκατάσταση του αερίου είναι ότι καίει λάδια. Για πρώτη φορά άναψε λαμπάκι για στάθμη λαδιού τρεις μήνες μετά την εγκατάσταση. Πριν έκανα 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο χωρίς να χρειαστεί να προσθέσω καθόλου λάδι. Τώρα θέλει 1 λίτρο κάθε 5000 χιλιόμετρα. Τέλος για να ολοκληρώσω η οικονομία που είχα το χειμώνα σε σχέση με την βενζίνη με τιμή αερίου στα Χανια 1-1.1 Ευρώ και βενζίνης στα 1.75 την υπολόγισα περίπου στο 18%. Το αυτοκίνητο τον χειμώνα ήθελε για κάθε γέμισμα αερίου 57 λίτρων κατά μέσο όρο 9 λίτρα βενζίνη. Παρακαλώ για τα σχόλια σας και συγνώμη για το μέγεθος του post.
Τελευταία επεξεργασία από nkourouk και Δευτ 14 Ιούλ, 2014 13:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
nkourouk
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 09:19

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό drspiros » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 12:22

"Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο."

To ζουμί όλης της υπόθεσης! Δηλ. πώς είναι το χανιώτικο αέριο, έχει μέσα ρακή; Αυτή η μόνιμη δικαιολογία των εγκαταστατών πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, τι είναι το αέριο, σαλάμι που χαλάει στο ήλιο; Σίγουρα υπάρχουν και κακές παρτίδες, αυτό δε σημαίνει ότι θα τα βγάλουμε όλα άχρηστα προκειμένου να καλύψουμε τις αδυναμίες μας ή τυχαία λάθη. Εδώ ακόμα και οι γιατροί κάνουν λάθη συχνά, ακόμα και όταν ενεργούν "by the book", οι μηχανολόγοι (όχι μόνο οι εγκαταστάτες) έχουν το αλάθητο του πάπα;
Απ' ό,τι κατάλαβα φίλε μου το σύστημά σου έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση, αν δεν μπορέσει να στο φτιάξει καταγγελία κι ας αποδείξει στο δικαστήριο την κακή σύσταση του υγραερίου.
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό nkourouk » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 12:32

drspiros έγραψε:"Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο."

To ζουμί όλης της υπόθεσης! Δηλ. πώς είναι το χανιώτικο αέριο, έχει μέσα ρακή; Αυτή η μόνιμη δικαιολογία των εγκαταστατών πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, τι είναι το αέριο, σαλάμι που χαλάει στο ήλιο; Σίγουρα υπάρχουν και κακές παρτίδες, αυτό δε σημαίνει ότι θα τα βγάλουμε όλα άχρηστα προκειμένου να καλύψουμε τις αδυναμίες μας ή τυχαία λάθη. Εδώ ακόμα και οι γιατροί κάνουν λάθη συχνά, ακόμα και όταν ενεργούν "by the book", οι μηχανολόγοι (όχι μόνο οι εγκαταστάτες) έχουν το αλάθητο του πάπα;
Απ' ό,τι κατάλαβα φίλε μου το σύστημά σου έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση, αν δεν μπορέσει να στο φτιάξει καταγγελία κι ας αποδείξει στο δικαστήριο την κακή σύσταση του υγραερίου.


Γενικά η συμπεριφορά του συγκεκριμένου ανθρώπου δεν ήταν καλή. Από την στιγμή που παρουσιάστηκε πρόβλημα άκουγα και έβλεπα μια στραβωμένη μούρη. Φαντάσου ότι μου κλαιγόταν την πρώτη φορά για τις περιπτώσεις που παρουσιάζονται προβλήματα και ότι μπαίνει μέσα, λες και με αφορά αυτό. Η δικαιολογία για την ποιότητα του αερίου είναι σαφέστατα αστεία με την συχνότητα που εμφανίστηκε το πρόβλημα και επαλληθεύτηκε στον φίλο μου. Σκέψου ότι μου έλεγε ότι μπορεί να φταίει η πίεση του αερίου στην δεξαμενή του παρατηρίου και ότι πρέπει να ελέγχω τα bar πριν βάλω αέριο (τίποτα άλλο;)
nkourouk
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 09:19

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 13:14

Εύχομαι να καταφέρεις να λύσεις τα προβλήματα σου! Μπορείς να αναφέρεις το όνομα του εγκαταστάτη για να μην την πατήσουν κ άλλοι; Η αν υπάρξει αντίστοιχο θέμα να αφήσεις την γνώμη σου για το συγκεκριμένο συνεργείο;
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό nkourouk » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 13:34

dimoskats έγραψε:Εύχομαι να καταφέρεις να λύσεις τα προβλήματα σου! Μπορείς να αναφέρεις το όνομα του εγκαταστάτη για να μην την πατήσουν κ άλλοι; Η αν υπάρξει αντίστοιχο θέμα να αφήσεις την γνώμη σου για το συγκεκριμένο συνεργείο;


Προς το παρόν δεν θέλω να αναφέρω το όνομα του συνεργείου. Αν ανοιχτεί θέμα και γίνει μια γενική συζήτηση πιθανόν να το αναφέρω. Αυτό που με απασχολεί είναι να μην γίνει ή έχει γίνει κάποια ζημιά στην μηχανή μια και το αυτοκίνητο είναι ακριβό. Ελπίζω να πάρω απάντηση από κάποιον ειδικό στο θέμα του ότι καίει λάδια και της διαφορετικής απόστασης των σωλήνων από τις μπεκιέρες. Όσοι το είδαν στα Χανιά μου είπαν ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα μια και ουσιαστικά πάει διαφορετική ποσότητα αερίου ανά κύλινδρο. Για να είμαι ειλικρινής η οικονομία του 18% δεν άξιξε το ρίσκο.
nkourouk
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 09:19

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 14:06

nkourouk έγραψε:Καλησπερίζω το φόρουμ. Είναι η πρώτη φορά που γράφω και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία και τα προβλήματα μου στην υγραεριοκίνηση μέχρι στιγμής. Το σύστημα είναι AEB (KING) OBD και το εγκατέστησα πριν ένα περίπου χρόνο σε μία MB C200 compressor W204 μοντέλο 2008. Αρχικά σκεφτόμουν να τοποθετήσω το σύστημα της PRINS αλλά ο εγκαταστάτης που ρώτησα με έπεισε ότι το ΑΕΒ (KING) λόγω OBD και λόγο ταυτόχρονης έκχυσης βενζίνης υπερτερεί. Αρχικά με το που πήρα το αυτοκίνητο έκανε κάτι περίεργα ρεταρίσματα και κάποιες αλλαγές από αέριο σε βενζίνη. Το πήγα για έλεγχο και μου είπαν ότι έκαναν μία σημαντική αναβάθμιση στο πρόγραμμα (αρχικά δεν υποστήριζε τα hana beck που είχα). Πήρα το αυτοκίνητο και για κάποιους μήνες όλα καλά, εκτός από την κατανάλωση που ήταν πολύ υψηλή (20% σε σχέση με βενζίνη). Η εγκατάσταση έγινε Ιούνιο. Κατά τα τέλη Αυγούστου και ενώ είχα μετακομίσει Κρήτη το αυτοκίνητο άρχισε να αλλάζει από γκάζι σε βενζίνη σε άσχετες φάσεις και γεμάτο το ντεπόζιτο. Η επικοινωνία με τον εγκαταστάτη στην Αθήνα ήταν ότι έφταιγε η ποιότητα του αερίου στην πόλη των Χανίων που έμενα. Αναγκάστηκα να πάω μέχρι το Ρέθυμνο να βάλω αέριο με καμία διαφορά. Προσπαθώντας να βρω κάποιον τοπικό εγκαταστάτη να με βοηθήσει δεν έβγαλα άκρη μια και ο Αθηναίος του έβγαζε όλους άσχετους. Τελικά ανέβασα το αυτοκίνητο Αθήνα και μου άλλαξε τον πνεύμονα. Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο. Όλα καλά πάλι για έξι μήνες περίπου που εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Επικοινωνία και πάλι με τον Αθηναίο ο οποίος υποστήριζε πάλι ότι φταίει το αέριο. Το να ανεβάσω το αυτοκίνητο Αθήνα στοιχίζει 300 Ευρώ, οπότε δεν ήταν επιλογή. Ζήτησα να μου βρεί κάποιον Χανιώτη εγκαταστάτη να με εξυπηρετήσει αλλά δεν ήξερε. Βρήκα διάφορους που έβαζαν άλλες μάρκες και τους έβγαζε ξανά άχρηστους και άσχετους. Σε όσους πήγα όλοι μου ανέφεραν ότι υπάρχει το εξής πρόβλημα στην εγκατάσταση. Η απόσταση των σωλήνων από την μπεκιέρα μέχρι την είσοδο στην μηχανή είναι διαφορετική. Ο εγκαταστάτης στην Αθήνα υποστηρίζει ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα. Τελικώς βρήκα έναν εγκαταστάτη στα Χανιά που έβαζε ΑΕΒ, έκανε έλεγχο και είδε το ίδιο πρόβλημα με την προηγούμενη φορά ότι πέφτει η πίεση και ότι είναι πρόβλημα πνεύμονα. Τον έβαλα να επικοινωνήσει με τον Αθηναίο και τελικά έγινε αντικατάσταση του πνεύμονα. Κατά σύμπτωση μερικούς μήνες πριν φίλος μου έβαλε στον ίδιο εγκαταστάτη το ίδιο σύστημα σε τούρμπο OPEL Insignia και του παρουσίασε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Το έλυσε με αλλαγή πνεύμονα. Τελικά με τα πολλά και με αναφορά στο συγκεκριμένο γεγονός παραδέχτηκε ότι υπήρχε παρτίδα με ελαττωματικούς πνεύμονες. Επίσης ένα σημαντικό πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο ακριβώς μετά την εγκατάσταση του αερίου είναι ότι καίει λάδια. Για πρώτη φορά άναψε λαμπάκι για στάθμη λαδιού τρεις μήνες μετά την εγκατάσταση. Πριν έκανα 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο χωρίς να χρειαστεί να προσθέσω καθόλου λάδι. Τώρα θέλει 1 λίτρο κάθε 5000 χιλιόμετρα. Τέλος για να ολοκληρώσω η οικονομία που είχα το χειμώνα σε σχέση με την βενζίνη με τιμή αερίου στα Χανια 1-1.1 Ευρώ και βενζίνης στα 1.75 την υπολόγισα περίπου στο 18%. Το αυτοκίνητο τον χειμώνα ήθελε για κάθε γέμισμα αερίου 57 λίτρων κατά μέσο όρο 9 λίτρα βενζίνη. Παρακαλώ για τα σχόλια σας και συγνώμη για το μέγεθος του post.





1ον, για το διαφορετικο μηκος των σωληνων, αν εχει ο εγκαταστατης την δυνατοτητα για ανοικτο προγραμμα τοτε μπορει μεσω του προγραμματος να κανει διαφορετικη ρυθμιση για το καθε μπεκ ξεχωριστα.
2ον, για τα λαδια που καιει οι αιτιες μπορει να ειναι ασχετες (κατα την αποψη μου ειναι) με το υγραεριο, ποσα χιλιομετρα εχει ο κινητηρας σου?
3ον, για την αντικατασταση πνευμονα δεν εχω νασυμπληρωσω κατι.
4ον, πιστευω οτι καλυτερη επιλογη για τα δεδομενα της χωρας μας ειναι να εχεις ενα αυτονομο συστημα πανω στο αμαξι σου με ολα τα εξαρτηματα της ιδιας εταιριας, τον λογο τον βλεπεις τωρα, εισαι μακρια απο τον εγκαταστατη σου και δεν μπορει ή δεν θελει καποιος αλλος να μπλεχτει με την εγγυηση των διαφορετικων εξαρτηματων.
5ον, τα περι Κρητηκου υγραεριου δεν θα τα σχολιασω καθολου, ενα αυτοκινητο πρεπει να δουλευει αποδεκτα αν οχι τελεια σε ολη την επικρατει της Ελλαδος, αναθεμα αν για καθε διαφορετικη περιοχη θελεις και διαφορετικη ρυθμιση.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό nkourouk » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 20:26

[1ον, για το διαφορετικο μηκος των σωληνων, αν εχει ο εγκαταστατης την δυνατοτητα για ανοικτο προγραμμα τοτε μπορει μεσω του προγραμματος να κανει διαφορετικη ρυθμιση για το καθε μπεκ ξεχωριστα.
2ον, για τα λαδια που καιει οι αιτιες μπορει να ειναι ασχετες (κατα την αποψη μου ειναι) με το υγραεριο, ποσα χιλιομετρα εχει ο κινητηρας σου?
3ον, για την αντικατασταση πνευμονα δεν εχω νασυμπληρωσω κατι.
4ον, πιστευω οτι καλυτερη επιλογη για τα δεδομενα της χωρας μας ειναι να εχεις ενα αυτονομο συστημα πανω στο αμαξι σου με ολα τα εξαρτηματα της ιδιας εταιριας, τον λογο τον βλεπεις τωρα, εισαι μακρια απο τον εγκαταστατη σου και δεν μπορει ή δεν θελει καποιος αλλος να μπλεχτει με την εγγυηση των διαφορετικων εξαρτηματων.
5ον, τα περι Κρητηκου υγραεριου δεν θα τα σχολιασω καθολου, ενα αυτοκινητο πρεπει να δουλευει αποδεκτα αν οχι τελεια σε ολη την επικρατει της Ελλαδος, αναθεμα αν για καθε διαφορετικη περιοχη θελεις και διαφορετικη ρυθμιση.[/quote]

Για το 1 δεν έχω δει τέτοια δυνατότητα στο πρόγραμμα. Σχετικά με τα λάδια μέχρι τότε είχε κάνει 74000 χιλιόμετρα. Τώρα είναι στα 88000. Μπορεί να είναι σύμπτωση αν και ως ηλεκτρονικός μηχανικός δεν έχω μαθει στις συμπτώσεις. Από την μία χρονιά στην άλλη δεν δικαιολογείται τέτοια διαφορά. Θα το δω του χρόνου που θα αλλάξω τύπο λαδιού. Απλά το αναφέρω μήπως και άλλοι μετά από την εγκατάσταση αερίου παρατήρησαν τέτοιο θέμα. Για το 4 έχεις απόλυτο δίκο. Πάντα είμαι υπερ του επώνυμου για να έχεις υποστήριξη. Απλά επειδή και τα επώνυμα κιτ είναι συνδιασμός τριών βασικών εξαρτημάτων και μια και πολλοί κάνουν συνδιασμούς υπέθεσα οτι με καλά εξαρτήματα έιναι κυρίως θέμα ρύθμισης (λάθος μου). Το κιτ το έβαλα Αθήνα με το ρίσκο αν κάτι δεν πάει καλά να έχω σοβαρό θέμα, αλλά φοβήθηκα περισσότερο του ντόπιους τεχνικούς που στην επαρχία το επίπεδο είναι άστα να πάνε. Ελπίζω να ήμουν απλά άτυχος και να έπεσα σε μία κακή παρτίδα εξαρτημάτων και με τον τελευταίο πνεύμονα να είμαι οκ. Περισσότερο με χάλασε η συμπεριφορά του εγκαταστάτη που θεωρείται από τα καλά μαγαζιά της Αθήνας. Δυστυχώς ο καλός και κακός στα δύσκολα φαίνονται.
nkourouk
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 09:19

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 21:14

πολλες φορες (αν οχι ολες) στα ΑΕΒ υπαρχει το "ανοικτο" προγραμμα που ειναι για χρηση απο ολους και ενα "κλειστο" στο οποιο με ενα "κλειδακι" εχεις προσβαση και σε καποιες αλλες λειτουργειες που δεν ειναι διαθεσημες στο ευρυ κοινο, εχεις το "κλειδακι" εσυ?
για το νο4, για να μην παρεξηγηθω, βεβαια και μπορεις να φτιαξεις ενα πολυ καλο κιτ (σε πολλες περιπτωσεις καλυτερο απο πολλα επωνυμα) επιλεγοντας τα "καλυτερα κομματια" αλλα το προβλημα ειναι οτι με αυτο τον τροπο περιοριζεσε πολυ στους επισκευαστες που μπορεις να απευθυνθεις για συντηρηση ή επισκευη στο μελλον.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 14 Ιούλ, 2014 23:47

Το προβλημα αλλαγής αεριου ως τίτλος φανταζομαι δεν ισχύει ... ...

Δηλαδη ετσι απο περιέργεια εχεις τοποθετήσει ενα κιτ που εχει κοστίσει στον εγκαταστατη ... ολο το κέρδος της εγκατάστασης και πολυ ακόμα παραπάνω μονο και μονο για να υποστηρίξουμε τον πελάτη μας χωρις ποτε να λογαριάσουμε την αποσταση η τα έξοδα, παρά το σφάλμα υλικού που παλι δεν εινσι δικό μας λαθος .

Με υλικο ( πνεύμονα ) που δεν κάλυφθηκε στη εγγύηση διοτι βρέθηκε στο υγραεριο των δυο εξαρτηματων tomasseto me επίσημη απάντηση απο την tomasseto μέσα το λεγόμενο λάδι που οι ξένοι ονομάζουν lpg polution που καταστρέφει τις μεμβράνες των υποβιβαστων πίεσης .. , τα μπεκ και τους αισθητήρες πίεσης .

Μετα απο ωρες ατέλειωτες.. στα τηλέφωνα οτσν συνεχώς αμφισβητούντο τα λεγόμενα και οι υποδείξεις του εγκαταστατη .. Ατέλειωτα Email , τηλεφωνα σε αντιπροσωπιες και λαμβάνοντας τις ίδιες απαντήσεις ..ακούγοντας εναν τον ενα φίλο σου μηχανολόγο ΚΤΕΟ τον αλλο εγκαταστατη κτλ , .. Έχοντας ενα αυτοκίνητο που δουλευει άψογα με fuel trims στο υγραεριο στο μηδέν ολα .... Μηδέν τα sort μηδέν τα long trims ..

Τον εγκαταστατη σου τον χάλαει οταν ο πελάτης του δεν τον εμπιστεύεται που ηρθε στο κατάστημα του μόλις προχθές για μια ματιά .. γιατι χάλασε το καράβι στα κυθηρα απορώ πως και δεν έφταιγε και γιαυτο ο εγκαταστατης .... και αναγκαστικά πέρασε το αμαξι απο την Αθηνα .. Ο εγκαταστατης που πλήρωσε το κοστος της μεταφοράς και παραλαβής με courier του υλικού ( πνεύμονα ) στη Κρήτη .. χωρις να εινσι υποχρεωμένος να το κανει.....

Τον χαλάει επισης που εχει χαλάσει 10 ωρες στο τηλεφωνο να εξηγεί ξανά και ξανά οτι τα injection μπεκ δεν εχουν προβλημα μικρών διαφορών στα μήκη των σωληνώσεων καθε κυλίνδρου ..οπως εξήγησε και η Prins που απευθηνθηκες .. . Που έκατσε στο τηλ με τον συνάδελφο στη Κρήτη να του εξηγήσει το πως και το γιατι με τις ωρες .,

Τα σωληνάκια σε μπεκ τυπου βενζινης keihin Hana κτλ βαση των δεδομένων των Prins . Fgas κτλ και βαση εγχειρίδίου εγκατάστασης της Prins εχουν διαφορετικα μήκη ο 1oς με τον τέταρτο οπως και στη βενζινη υπαρχουν διαφορετικές αποστάσεις απο την είσοδο της μπεκιερας στον 1o κυλινδρο μεχρι τον 4ο

Η συμπεριφορά του εγκαταστατη εχει να κανει με την συμπεριφορά του πελάτη .. Ειδικα οτσν ο τελευταιος αμφισβητεί συνεχώς τον εγκατάστατη.

Ναι Ηλία , ( όλες οι ρυθμίσεις εχουν γινει με το κλειδί των εξτρα ρυθμίσεων) ναι σε ολη τη ελλαδα πρεπει να δουλευει το ιδιο οι ρυθμίσεις του αεριου αλλα οπως πολυ καλα ξέρεις δέν ισχύει ., διαφορετικές πιέσεις απο την Κρήτη μεχρι τη φλωρινα διαφορετικό ειδικό βάρος και πιεση αντλίας πολυ χύμα υγραεριο στην επαρχία στο autogas.

τελος

...εχουμε 200 ιδια αυτοκινητα έξω με AEB με Prins με VIalle ολα δουλευουν άψογα χωρις να αλλαχθεί κανένας πνεύμονας .. Εχεις ενα αμαξι που δουλειυει άψογα, δεν μπορω να καταλάβω το λόγο του συγκεκριμένου post .

Η καταναλωση βενζίνης εχει να κανει με την τεράστια ποσότητα βενζινης που καποιος απο όλους τους συναδερφους κρητικους, είχε βάλει και διορθώθηκε οταν ήλθες μόλις προχθές . Για να βάλει τέτοια τεράστια ποσότητα βενζινης κατι θα είχε δει με το υγραεριο ο άνθρωπος .,
.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Πρόβλημα αλλαγής αερίου σε βενζίνη σε ΜΒ C200 με κιτ AEB

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Τρί 15 Ιούλ, 2014 12:47

Δεν εχω λόγο να αμφισβητήσω ουτε τον εγκατασταστη αλλα ουτε και τον οδηγο. Εγω αυτό που θελω να πω και ας είναι και λίγο off topic, ειναι το εξης, γιατι εμενα με προσβαλει σαν επαγγελματια και εγκαταστατη. Απο την στιγμη που εμεις προτείνουμε στον οποιοδήποτε ιδιώτη ενα σύστημα και του δίνουμε 1,2,5 ή 15 χρόνια εγγύηση είμαστε υποχρεωμένοι και χωρίς δευτερη κουβεντα και γκρινια να αντικαταστησουμε το εξαρτημα στον πελατη μας και αυτος να φύγει απο το κατάστημα μας ικανοποιημενος. Για το αν θα πρεπει να κοστολογησουμε εμεις μετα το εργοστάσιο για την εργασια μας και τον χρονο που διαθέσαμε αυτο είναι κατι άλλο και εκεί ειναι που παίζει ρόλο ο σωστός συνεργάτης-αντιπρόσωπος.
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες