Παρότι δεν ήθελα να μπω σε αντιπαράθεση με τον κύριο Παπαγιάννη εφόσον από μόνος του φανερώθηκε ότι έχει κάνει την εγκατάσταση στο αυτοκίνητο μου έχω να του απαντήσω τα εξής. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος με ένα ακριβό αυτοκίνητο θα ανησυχούσε και θα προσπαθούσε να καλύψει οποιαδήποτε λεπτομέρεια εφόσον προκύπτουν τόσο συχνά και συνεχόμενα προβλήματα. Ειδικά όταν απέναντι του βλέπει έναν άνθρωπο που μόνιμα βρίσκει εύκολες δικαιολογίες πριν ακόμα ελέγξει τεχνικά το αυτοκίνητο και με συχνές αντιφάσεις. Συγκεκριμένα η εύκολη δικαιολογία του LPG pollution όπως την αποκαλεί δεν ευσταθεί για τους εξής λόγους. Στην περίπτωση των Χανίων υπάρχουν δύο μόνο πρατήρια (μόλις τώρα άνοιξε τρίτο) τα οποία έχουν τον ίδιο προμηθευτή την Petrogaz. Επομένως όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με LPG στα Χανιά βάζουν το ίδιο αέριο. Αν ισχύει αυτό που ισχυρίζεται ο κύριος Παπαγιάννης, κάθε 5-6 μήνες θα έπρεπε όλοι να αλλάζουν πνεύμονα όπως και εγώ. Δεν έχω ακούσει από κανέναν από τους εγκαταστάτες η γνωστούς μου που έχουν αέριο κάτι τέτοιο. Έχω και φίλο που έχει αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και έχει τοποθετήσει αέριο και σε προσωπικά του αυτοκίνητα και το φαινόμενο που είχα να αλλάζει το αυτοκίνητο στο άσχετο με γεμάτο ντεπόζιτο από αέριο σε βενζίνη δεν του έχει παρουσιαστεί ποτέ. Να θεωρήσουμε ότι όλοι αυτοί λένε ψέματα και το αέριο στα Χανιά είναι προβληματικό. Ο φίλος μου ο οποίος μένει Αθήνα και έβαλε το ίδιο σύστημα, το οποίο παρουσίασε μέσα σε 3 μήνες το ίδιο πρόβλημα, έχει και το δικό του πρατήριο πρόβλημα; Τότε το πρώτο του αυτοκίνητο ένα OPEL Astra στο οποίο έχει επίσης βάλει σύστημα υγραεριοκίνησης εντός της αντιπροσωπείας γύρω στα πέντε χρόνια και στο οποίο βάζει αέριο από το ίδιο πρατήριο γιατί δεν παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα; Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι όταν ανάφερα στο κύριο Παπαγιάννη για την περίπτωση του φίλου μου παραδέχτηκε για μία στιγμή ότι υπήρχε ελαττωματική παρτίδα πνευμόνων. Την τελευταία φορά που πήγα πάλι μου έλεγε για LPG Polution. Τι τελικά ισχύει; Αντίφαση δεύτερη. Το αυτοκίνητο την πρώτη φορά που το πήρα από το συνεργείο παρουσίασε πρόβλημα με ρεταρίσματα και εναλλαγές αερίου σε βενζίνη. Όταν το πήγα μου αναφέρθηκε ότι το πρόγραμμα που είχε χρησιμοποιηθεί, αν κατάλαβα καλά για την ρύθμιση, δεν υποστήριζε τα Hana beck και ότι μου έβαλαν update που τα υποστηρίζει. Την τελευταία φορά που πέρασα από το κατάστημα την προηγούμενη εβδομάδα όταν ανάφερα ότι ο Χανιώτης εγκαταστάτης προσπάθησε να μου ρυθμίζει ανεπιτυχώς το αυτοκίνητο και ανάφερα ότι το πρόγραμμα του δεν υποστήριζε τα Hana και ότι ίσως έφταιγε αυτό, μου είπες ότι δεν παίζει κανένα ρόλο. Τελικά παίζει ή δεν παίζει; Ας αναφερθώ στο θέμα επικοινωνίας και συμπεριφοράς. Κύριε Παπαγιάννη δέχομαι ότι είμαι απαιτητικός πελάτης αλλά αυτό μου έμαθε η εμπειρία μου με το εξωτερικό και θεώρησα ότι και εσύ θα είχες την ίδια νοοτροπία λόγω αντίστοιχης εμπειρίας. Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα δεν κατεβάζουμε τα μούτρα και δεν λέμε στον πελάτη ότι μπαίνουμε μέσα οικονομικά όταν κάτι στραβώσει με την εγκατάσταση (απορία: τα εξαρτήματα δεν έχουν εγγύηση;). Αυτό συνέβη την πρώτη φορά που άλλαξα πνεύμονα. Για να σου θυμίσω τότε έκανα ότι μου ζήτησες , έβαλα υγραέριο από άλλο νομό χωρίς καμία διαφορά, πήγα σε έναν εγκαταστάτη που μου υπέδειξες και δεν έβγαλα άκρη γιατί δεν μπορούσε να δει τον εγκέφαλο και περίμενε κάποιο πρόγραμμα από εσένα. Με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του που είχε το πρόγραμμα και απλά είδε ότι έπεφτε η πίεση όταν πατούσες απότομα το γκάζι και ότι ήταν θέμα πνεύμονα. Ανεβάζω το αυτοκίνητο Αθήνα και το φτιάχνεις αλλάζοντας τον πνεύμονα αλλά επιμένοντας ότι φταίει το αέριο. Μετά από έξι μήνες συμβαίνουν τα ίδια. Δεν μπόρεσες να συνεννοηθείς με έναν εγκαταστάτη που βρήκα. Το μόνο που σου ζήτησα ήταν να το καθοδηγήσεις να κάνει τους ίδιους ελέγχους που θα έκανες και εσύ. Βρέθηκα σε αδιέξοδο και σκέφτηκα να αγοράσω καλώδιο μήπως έμπαινες εξ αποστάσεως μέσω του laptop μου μπας και βγάλουμε άκρη. Σχετικά με το ειρωνικό σχόλιο ότι έψαχνα για καλώδιο σαν να ήθελα να κάνω τον τεχνικό και εγκαταστάτη καμία όρεξη δεν έχω σε διαβεβαιώνω. Καταλήγω να βρω έναν άλλο εγκαταστάτη ο οποίος είχε εμπειρία με AEB, επιβεβαίωσε το πρόβλημα και αποδέχτηκες την αντικατάσταση. Σου είχα αναφέρει από την αρχή ότι είχα το ίδιο πρόβλημα με πέρυσι ,αλλά με έβαλες στην διαδικασία να αποδείξω για μία ακόμα φορά ότι ο ελέφαντας είναι ελέφαντας. Παραδέχεσαι από το τηλέφωνο ότι υπήρχε ελαττωματική παρτίδα πνευμόνων και μετά το αναιρείς. Μέσα στο άγχος και την ανασφάλεια του τι θα κάνω έφτασες να μην απαντάς στις κλήσεις μου (δικαιολογήθηκες ότι έφταιγε η γραμμή αφού διαμαρτυρήθηκα μέσω email) . Όλοι οι ντόπιοι μου λένε για το θέμα των σωληνώσεων ότι είναι λάθος και ότι μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα. Δεν το ξέρω και δεν το κρίνω και είναι ο βασικός λόγος που έγραψα το ποστ. Για να πάρω γνώμη από άλλους εγκαταστάτες. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ακριβώς μετά την εγκατάσταση καίει λάδια, το οποίο θα ανυσυχούσε τον οποιοδήποτε. Βρέθηκα τυχαία να περάσω από Αθήνα γιατί χάλασε το καράβι το Κηθύρων και έπρεπε να επιστρέψω μέσω Πειραιά Κρήτη. Αποφασίζω κατόπιν συνεννόησης μαζί σου να στο φέρω για έλεγχο γιατί μετά την αλλαγή του πνεύμονα το αυτοκίνητο δεν αποδίδει αντίστοιχα με την βενζίνη ( δεν νομίζω να πιστεύεις να έχασα μία ημέρα από τις διακοπές μου απλά για να κάνεις έλεγχο;). Έρχομαι μετά από 4 ώρες ταξίδι ταλαιπωρημένος και συνοδευόμενος από την κοπέλα μου, σου λέω καλησπέρα και δεν απαντάς παρά κοιτάς με απάθεια τον υπολογιστή σου σαν να μην μπήκα στο μαγαζί σου. Μετά από 15 λεπτά αναμονής μου λές ότι θα με εξυπηρετήσεις μετά από διαδρομή ελέγχου σε άλλο πελάτη. Περιμένω μισή ώρα, έρχεσαι, κάνεις έλεγχο αφαιρείς την ρύθμιση για την βενζίνη σαν να είναι μία απλή λεπτομέρεια, πατάω μία γκαζιά και μου λες όλα οκ φύγε. Σου ζητάω να το πάμε μία διαδρομή για να δω αν το νιώθω καλά και μου λες ότι δεν χρειάζεται λες και θα είμαι και την επόμενη ημέρα Αθήνα. Κοινώς δεν σεβάστηκες ούτε την ταλαιπωρία μου και της κοπέλας μου που ήταν μαζί μου ούτε τον χρόνο των διακοπών μου. Μετά από όλα αυτά και με την υπεροψία και εγωισμό που έχεις στην συμπεριφορά σου περιμένεις να υπάρχει εμπιστοσύνη; Λυπάμαι πολύ γατί σε εμπιστεύτηκα λόγω πρότερης συναδελφικότητας. Και επειδή είμαι δίκαιος και δεν θέλω να ακούγονται μόνο τα αρνητικά στο κομμάτι τον ρυθμίσεων όσον αφορά την απόδοση αερίου σε σχέση με βενζίνη όταν ασχολήθηκες το αποτέλεσμα ήταν άριστο. Τα μεταφορικά όντως τα πλήρωσες εσύ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δυσκολεύεσαι τόσο πολύ να αποδεχτείς ένα ελαττωματικό εξάρτημα και μου έκανες την ζωή τόσο δύσκολη; Το ειρωνικό επίσης σχόλιο περί του να κατέβεις Κρήτη, απλά το προσπερνάω.
Υ.Γ. Οι σωλήνες μου ανέφεραν ότι κυμαίνονται από 10-27cm