Καλημερα παιδια και χρονια πολλα!
Εχουμε αποκλειστει εδω απο το χιόνι και βρήκα την ευκαιρία να γράψω και εγώ κάποιους προβληματισμούς μου..:
Στο δικό μου συστημα (Autogas italia monoplug,rpg09,rail 3Ω) σε Ν16 SR20ve (210hp ατμόσφαιρα) βγάζοντας συμπεράσματα απο συνεχείς επανελέγχους παρατήρησα τα εξής.
Πατώντας "ευρεση ψεκασμού" απο "normal" τον κάνει "προηγμένο" αλλα μου κάνει κοψίματα μετα τις 6000rpm και σε παρατεταμένο άνοιγμα η πίεση του πνευμονα δείχνει 2-2,5 bar και το αυτοκίνητο ρετάρει και σβήνει.(Με παγετό τα ανοίγματα).
(Με επιφύλαξη λέω μήπως φταίει η βαλβίδα θερμοκρασίας της μηχανής γιατι μου ρίχνει αρκετά την θερμοκρασία - μέχρι και στους 50 βαθμούς ενώ το καλοκαίρι δεν είχα τέτοιο πρόβλημα- είχα σταθερή πίεση 1,3 bar. Γιατί όμως ανεβαίνει η πίεση αντι να κατεβαίνει..? Ειναι φυσιολογικό..?).
Είναι καλύτερος ο "προηγμένος" ψεκασμός απο τον "Normal"?
Στο πρόγραμμα της Autogas italia δεν έχει χαρτογράφηση πάνω απο τις 6000rpm. (δηλαδή απλά δεν το πηγαίνω παραπάνω..?)
Δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω προσθήκη βενζίνης ή αλλαγή σε βενζίνη ή οτιδήποτε τέτοιο.. (παρότι έχω ενημερώσει το προγραμμα και το firmware του εγκεφάλου).
Οι έξτρα παλμοί λειτουργούν. Στο 0.1MS λέει στο Manual οτι είναι default απενεργοποιημένοι.. Που προτείνεται εσείς να τους αφήσω..? Στο 0.3?? Κλειστούς??
Μια ολοκληρομένη απάντηση θα βοηθούσε πολύ..! Ευχαριστώ εκ των προτέρων και με το καλό το νέο έτος!