Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 22 Οκτ, 2013 09:48

zep έγραψε:Καινούργιο υλικό.Νομίζω οτι περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα.

http://www.icomnorthamerica.com/wp-content/uploads/2012/11/

Γράφει και για ένα καινούργιο σύστημα με έξτρα αντλία για άμεσου ψεκασμού που το ονομάζει JTG HP.

http://www.icomnorthamerica.com/wp-content/uploads/2012/11/ICOM-BROCHURE-ALL-VEHICLES-Distributor-Rev-4.pdf

Χμ...και service manual για την αντλία...http://www.icomnorthamerica.com/wp-content/uploads/2012/11/P11X4-9202-AA-F14-FUEL-PUMP-SERVICE-MANUAL-A.pdf

Σιγουρα ενδιαφερον και καποια απο αυτα χρήσιμα !!!
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό ARESPIDER » Κυρ 07 Δεκ, 2014 14:50

Λοιπόν!Τοποθέτησα με απόλυτη επιτυχία(πιστεύω) το ICOM JTG HP στην Alfa Romeo Spider 3.2 V6..!Ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος!Όταν το σύστημα είναι γυρισμένο μόνιμα σε αέριο,ψεκάζει και βενζίνη;;;Γιατί ο δείκτης της βενζίνης πολύ αργά κατεβαίνει μεν,αλλά κατεβαίνει και κάποια στιγμή μηδενίζει δε!Σημείωση ότι δεν ακούω κάποιο ήχο γυρίσματος του συστήματος σε βενζίνη καμμία στιγμή...Το "αποκλειστική καύση αερίου",που αναφέρει η ICOM δεν ισχύει στην πράξη;;;Και τέλος,αν δεν έχει απομείνει ούτε σταγόνα βενζίνης τί γίνεται;;Υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία(δηλ.πρέπει να έχει πάντοτε βενζίνη το ρεζερβουαρ μας);;;
ARESPIDER
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ 05 Οκτ, 2014 20:33

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Κυρ 07 Δεκ, 2014 15:51

Καλοταξιδο, δεν σε ενημέρωσε ο εγκαταστατης σου;;; Βενζίνη έχουμε παντα στο ντεποζιτο μας μεταξύ 1/3 και 1/4 για να μην καεί η τρόμπα που δουλεύει συνεχώς, αλλά και για λόγους ασφαλείας αν μας γυρίσει εν κινήσει σε βενζίνη. Όσο για τον δείκτη που σου κατεβαινει μάλλον θες emulator, τον κατεβάζει ο εγκεφαλος του αυτοκινήτου διότι υποθέτει πως καις βενζίνη.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό ARESPIDER » Σάβ 20 Δεκ, 2014 23:44

Tην άποψη σας!Όλα καλά,μπήκε και το emulator(ρελές),για το δείκτη της βενζίνης,τώρα όμως πρέπει να αντιμετωπίσουμε το μόνο σημαντικό θέμα..!Το αυτοκίνητο πάνω από τις 4000 στροφές κόβει...χαμηλώνει ξαφνικά στροφές και δεν επιταχύνει,αν δε το γυρίσω σε χαμηλότερη ταχύτητα(από 6η σε 5η π.χ.)...Είναι θέμα ρύθμισης,άρα το πάω στον Μπίρμπο και λύνεται το πρόβλημα,ή θα πρέπει να ανησυχώ;;
ARESPIDER
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ 05 Οκτ, 2014 20:33

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Κυρ 21 Δεκ, 2014 01:04

Ρύθμιση; Δεν παίρνουν ρύθμιση τα icom, απο οσο γνωρίζουμε. Με ζιγκλερακια παίζουν οπως τα καρμπυρατέρ πριν 30 χρονια. Τραγικό για τεχνολογία υγρού ψεκαςμου. Μάλλον μεγαλύτερα ζιγκλερ θέλει γιατι δεν του φτάνει το καύσιμο στις ψηλές στροφές.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 27 Δεκ, 2014 13:10

αν λυσεις το θεμα πες μου κ εμενα να το κοιταξω γιατι μου κοβει λιγο κ εμενα μετα της 4.000στρ.
απο σιγκλερ ειχαμε παιξει στην αρχη και εχω σχετικα μεγαλα για την ιπποδυναμη μου.
c2 gia 1.8κυβ με 140hp.για εμενα απ οτι καταλαβα δεν υπαρχει λυση.χαμηλα ομως παει καλυτερα απ οτι με βενζινη αλλα μετα τις 3500 στρ αρχιζει χανει.
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 27 Δεκ, 2014 20:09

ARESPIDER έγραψε:Tην άποψη σας!Όλα καλά,μπήκε και το emulator(ρελές),για το δείκτη της βενζίνης,τώρα όμως πρέπει να αντιμετωπίσουμε το μόνο σημαντικό θέμα..!Το αυτοκίνητο πάνω από τις 4000 στροφές κόβει...χαμηλώνει ξαφνικά στροφές και δεν επιταχύνει,αν δε το γυρίσω σε χαμηλότερη ταχύτητα(από 6η σε 5η π.χ.)...Είναι θέμα ρύθμισης,άρα το πάω στον Μπίρμπο και λύνεται το πρόβλημα,ή θα πρέπει να ανησυχώ;;



Μαλον αυτο ειναι αμεσου ψεκασμου δεν θα επρεπε να το κανει και ρυθμιση δεν νομιζω οτι πέρνει ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 29 Ιαν, 2015 21:39

μετα απο τοσο καιρο επανερχομαι στο θεμα.
με ζιγκλερ αλλαζανε παλια αλλα δεν ειχε κανενας θεμα μετα απο σωστη ρυθμιση.τεσπα
δοκιμασα τα βαλω τα c4 ζιγκλερ.το αμαξι πηγαινει καλυτερα με υγραεριο στις μεσαιες στροφες απο οτι πριν,ελα ομως που σερνετε τωρα οταν γυριζω βενζινη!!!!!
λογικα βλεπει πλουσιο μιγμα ο λαμδα και κοβει αλλα αυτο να το κανει οταν εχω υγραεριο,οταν ειμαι σε βενζινη γιατι να κοβει ο λαμδα το καυσιμο????
δεν εχω καταλαβει ακομη τον επηρεασμο του εγκεφαλου του συστηματος με του εγκεφαλου του αυτοκινητου.δεν εννοω το οτι απλα κλεβει πληροφοριες και τις δινει στα μπεκ υγραεριου αλλα γιατι αν π.χ εχει θεμα ο εγκεφαλος του υγαεριου να ρεταρει κ οταν εισαι βενζινη.
και το βασικοτερο οπως ειπα πιο πανω γιατι να κοβει καυσιμο οταν ειμαι βενζινη επειδη ειναι πλουσιο οταν ειναι σε υγραεριο!!!!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό george7009 » Παρ 30 Ιαν, 2015 00:30

fotisly έγραψε:μετα απο τοσο καιρο επανερχομαι στο θεμα.
με ζιγκλερ αλλαζανε παλια αλλα δεν ειχε κανενας θεμα μετα απο σωστη ρυθμιση.τεσπα
δοκιμασα τα βαλω τα c4 ζιγκλερ.το αμαξι πηγαινει καλυτερα με υγραεριο στις μεσαιες στροφες απο οτι πριν,ελα ομως που σερνετε τωρα οταν γυριζω βενζινη!!!!!
λογικα βλεπει πλουσιο μιγμα ο λαμδα και κοβει αλλα αυτο να το κανει οταν εχω υγραεριο,οταν ειμαι σε βενζινη γιατι να κοβει ο λαμδα το καυσιμο????
δεν εχω καταλαβει ακομη τον επηρεασμο του εγκεφαλου του συστηματος με του εγκεφαλου του αυτοκινητου.δεν εννοω το οτι απλα κλεβει πληροφοριες και τις δινει στα μπεκ υγραεριου αλλα γιατι αν π.χ εχει θεμα ο εγκεφαλος του υγαεριου να ρεταρει κ οταν εισαι βενζινη.
και το βασικοτερο οπως ειπα πιο πανω γιατι να κοβει καυσιμο οταν ειμαι βενζινη επειδη ειναι πλουσιο οταν ειναι σε υγραεριο!!!!!



Προφανώς όταν είσαι με υγραέριο , λαμβάνοντας ο λ ενδείξεις κλειδώνει σε κάποιες ρυθμίσεις.
Όταν γυρίσεις σε βενζίνη ο εγκέφαλος έχει ακόμα τις ρυθμίσεις του υγραερίου .
Προφανώς για να αλλάξει ο εγκέφαλος σύμφωνα με τις ενδείξεις του λ σε καύση με βενζίνη απαιτείται λίγος χρόνος και κάποια χιλιόμετρα .
Εμένα μου έκανε κάτι κομπιάσματα με βενζίνη και λίγο αυξημένη κατανάλωση .
Πήγα στο συνεργείο μου και μου είπε να κυκλοφορήσω 3,4 μέρες μόνο με βενζίνη και θα στρώσει .
Όπως και έγινε .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 30 Ιαν, 2015 02:17

θα το δοκιμασω και θα δω.γιατι απ οταν βγαλαμε φυσα εγκεφαλου υγραεριου κ μετα μονο υγραεριο δουλεψε!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες