Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό erimitis » Κυρ 01 Φεβ, 2015 19:08

LP Gas φιλε μου σε βλεπω οτι και το δουλευεις αρκετα αλλα και ξερεις αρκετα για το BRC.Μιλησαμε μαζι και στο τηλεφωνο .Μακαρι να ημουν ποιο κοντα να στο εφερνα μια βολτα.
Λαμπρο υπαρχουν δυο συντελεστες ο long fuel trim και ο short fuel trim.Αυτοι οι δυο κανουν αξομειωση το μιγμα βενζινης και κατα συνεπεια και υγραεριου
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 366
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 01 Φεβ, 2015 20:27

erimitis έγραψε:LP Gas φιλε μου σε βλεπω οτι και το δουλευεις αρκετα αλλα και ξερεις αρκετα για το BRC.Μιλησαμε μαζι και στο τηλεφωνο .Μακαρι να ημουν ποιο κοντα να στο εφερνα μια βολτα.
Λαμπρο υπαρχουν δυο συντελεστες ο long fuel trim και ο short fuel trim.Αυτοι οι δυο κανουν αξομειωση το μιγμα βενζινης και κατα συνεπεια και υγραεριου


Τους ξέρω αυτούς τους δείκτες. Η απορία μου είναι πως τους διαβάζει ο εγκέφαλος του seq24.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 01 Φεβ, 2015 23:04

labros έγραψε:Τους ξέρω αυτούς τους δείκτες. Η απορία μου είναι πως τους διαβάζει ο εγκέφαλος του seq24.





τις διορθωσεις τις κανει ο εγκεφαλος της βενζινης και υποχρεωτικα τον ακολουθει αυτος του υγραεριου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 02 Φεβ, 2015 00:41

Ακριβως.απλα το υγραεριο στο seq24 δεν αλλαζει χαρτογραφηση
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 366
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 02 Φεβ, 2015 14:27

erimitis έγραψε:Ακριβως.απλα το υγραεριο στο seq24 δεν αλλαζει χαρτογραφηση


Δηλαδή διορθώνει σε πραγματικό χρόνο μέχρι ένα ποσοστό που του επιτρέπει η χαρτογράφηση αν κατάλαβα καλά.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 02 Φεβ, 2015 20:32

Οταν κανεις χαρτογραφηση βλεπεις τον long term fuel που κυμαινεται και αναλογος βαζεις ενδειξεις.Το σωστο θα ηταν να το βγαλεις στο δρομο και να δεις πως συμπεριφερεται σε διαφορετικες σχεσεις του κιβωτιου αλλα και ταχυτητας.
Οποτε φτιαχνεις μια αντίστοιχη καμπυλη υγραεριου κατα 20% τουλαχιστον ποιο πολυ καταναλωση ομως ιδια με την βενζινη.
Βεβαια κατα τα λεγομενα του lp gas που ειναι και εγκατασταστης σωστη ρυθμιση στην αυτολιπανση αναλογα με τις στροφες και το φορτιο.
Αν λεω κατι λαθος δεκτες οι παρατηρησεις
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 366
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό donstefano » Δευτ 14 Σεπ, 2015 20:40

Παιδια ερωτηση......

Για τα ευαισθητα μας ιαπωνικα (HONDA,TOYOTA,NISSAN) 14αρια, 16αρια μοτερ χωρις τουρμπο κτλ,εφοσον υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα να τοποθετηθουν ειτε το ενα ειτε το αλλο συστηματα,ποιο κατα τη γνωμη σας ειναι το ποιο καταλληλο για τη μακροζωια του κινητηρα?

Απαραιτητη βεβαια προυποθεση ενοειτε η σωστη ρυθμιση του συστηματος.Δε μιλαμε για σεναριο τοποθετησης απο ατζαμη μαστορα.

Αξιζει την οικονομικη διαφορα?Με λιγα λογια λογω εγκεφαλου και της καλυτερης διαχειρισης καυσιμου του P&D ενδεχομενως να επελθει πιο αργα η φθορα σε βαλβιδες,εδρες κτλ?

Παρακαλω τους εμπειρους και τους γνωστες για τα φωτα τους!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 142
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 14 Σεπ, 2015 22:28

Στεφανο αβλεπει να βαλεις το plug and drive φιλε.
Σε τι αμαξι μιλαμε

Σταλθηκε απο την αιθουσα του Eurogroup
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 366
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό donstefano » Δευτ 14 Σεπ, 2015 23:23

Επειδη διαβασα και τα αλλα σχολια σου και γενικα επειδη ειμαστε ευαισθητοι εμεις της TOYOTA σκεφτομαι σοβαρα για να κανω την υπερβαση και να βαλω το P&D.

Επισης εμεις με τα ιαπωνικα γενικοτερα ειμαστε συνηθισμενοι στην αξιοπιστια και οχι με τα μπες βγες συνεργειο,θα ηθελα αυτο οσο γινεται να συνεχιστει....

Θα μου πει ο αλλος μην βαλεις υγραεριο καν και μεινε με την αξιοπιστια σου και το κεφαλι ησυχο, απλα ετσι δεν μπορεις να χαρεις το αμαξι....ελεος δηλαδη που καταντησαμε-μας καταντησανε....

Απλα περιμενω και τις γνωμες των ειδικων για το θεμα......
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 142
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Δευτ 14 Σεπ, 2015 23:46

Απο το Μάιο του 2013 και περιπου 40.000km με lpg και κανένα πρόβλημα....Άποψη μου πως απο euro 4 και μετα τα γιαπωνέζικα δεν καταλαβαίνουν τπτ μιας και κατασκευάζονται να δουλεύουν και με φτωχότερα μείγματα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota Auris 1.6 Valvematic 132hp Landi Renzo Omegas Evo + JLM Valve Saver kit
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: karafire και 13 επισκέπτες