Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Τι μέλλει γενέσθαι;

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Δευτ 23 Φεβ, 2015 15:33

Τέλος πάντων απο αυτά που μπορώ να καταλάβω εγώ είδα ότι μου έχει κάνει νοικοκυρεμένη δουλειά και δεν εχω και δύσκολο αυτοκίνητο.θεωρω ότι με σωστό τροπο οδήγησης και με αρκετή αυτό λίπανση δεν θα εχω πρόβλημα μιας και αυτός το ρύθμισε απο 2000 έως 6000 στροφές σε ποσοστό 20% με 1 μπαρ πίεση πνεύμονα κάτι τέτοιο τέλος πάντων ,σε αντίθεση με άλλους εγκαταςτατες που το ρυθμίζουν απο τις 3500 σε ποσοστό 10% με πίεση πνεύμονα ? αλλά και με τι άλλες παραμέτρους ρυθμίζεται δεν γνωρίζω.Το μέλλον θα δείξει.Παντως κάποιος που το είχε απο τις 3500 η 4000 με 10% έκλεισαν λίγο οι βαλβίδες μετά απο 20000 περίπου με sequent 24.Αλλος πάλι με το ίδιο κιτ χωρίς να ξέρω τις ρυθμίσεις του με το ίδιο μοντέλο σαν το δικό μου μετά απο 22500 ήταν στο μέγιστο 0,35 0,36 οι εξαγωγής.Το μόνοου θα κάνω ακόμα είναι μια τετράδα μπουζί πλατίνας της ford
NtzanisNikos
 

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό valsam » Δευτ 23 Φεβ, 2015 21:46

tripas έγραψε:Φίλε valsam πάρε ότι σου αρέσει.
Εγω έχω τρια παιδια και ήθελα ένα μεγαλο οικογενειακο αυτοκίνητο.Δεν με απασχολεί η εμφάνηση το αυτοκίνητο το βλέπω καθαρά απο μηχανολογική πλευρα.Με 55.000km , με cruise control ,με ψυγείο, με διζονικους κλιματιμσους, και με μεγαλο πορτ μπαγκαζ στα 4.500ευρω δεν βρήκα τίποτα άλλο στην αγορά.

Καλα ρε φιλε ενοειτε οτι με 55.000 χλμ και 4.500ευρω και ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ πανω απ'ολα κελεπουρι αυτοκινητο πηρες,απλα την προτιμηση μου στο 5 πορτο λογο καλυτερης αισθητικης εξεφρασα(σκ@τα αισθητικη εχει και εκεινο αλλα τελος παντων!)!
Πανε οι εποχες των 18ρων BBS και της μοστρας πριν πολλα χρονια για μενα,την δουλεια μας ασφαλες και προπαντος οικονομικα να κανουμε,και οχι να λεμε υγραεριοκινητοι μονο και μονο για να κανουμε πλουσιους τους πρατηριουχους,εγκαταστατες και ρεκτιφιατζιδες,υγραεριοκινητος με συμφερον στην τσεπη μου γινετε?
Αυτο θελω!
Δηλ. λες αυτος ο συγκεκριμενος κινητηρας της citroen ειναι φτιαγμενος με υλικα για να αντεχουν την χρηση LPG-CNG?

Aν ειναι ετσι τοτε δηλ. και βρω ενα με 3-4000 ευρω και αλλα 2 να κοστισει η τροποποιηση σε cng (με τον υπαρχον εγκεφαλο και μπεκ δηλ. που εχω τωρα το κοστολογιο!)ακουγετε ΠΟΛΥ συμφερουσα η μετατροπη σε cng!
5-6 χιλιαρικα για αυτοκινητο (ανθεκτικο για χρηση)CNG με παναλαφρες δεξαμενες τελευταιου τυπου!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό tripas » Δευτ 23 Φεβ, 2015 22:28

Φίλε valsam εγώ το πήρα απο έναν ιδιώτη που μετακομισε στην κυψέλη απο τριπολη και δεν ήξερε που να το παρκάρει είναι πολυ μαρκι όχημα πιο μακρι και απο το C5. To μοντέλο λέγεται C4 pallas στην λατινικη αμερική ή C-Triomphe στην Κινέζικη αγορά , δεν περπάτησε στην ευρώπη.
Δεν λέω εγώ η ήδια η Peugeot-Citroen το λέει. Επειδή είναι για CNG ή LPG το 80% της ροπής του την βγάζει στις 2000 στροφες και το 90% στις 3000 στροφές, να πω ότι είναι ατμοφαιρικος κινητήρας 1.600cc NFU - TU5JP4. Δηλαδή και η χαρτογράφηση της βενζίνης δεν είναι η ίδια με ενα c4 του 2007.Αν και έχει βγέι firmware update απο την ίδια την citroen που το κάνει το ίδιο.
Ακόμη και η NGK για να βγάλει τα μπουζι LPG7 , αυτο τον κινητήρα χρησιμοποίησε για τις δοκιμές της.
Τώρα για CNG άστο καλύτερα.Πανακριβή μετατροπή , πολυ βάρος.Ηδη το αμάξωμα είναι 150Kgr πιο βαρύ απο το c4 5 πορτο.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό anton » Τρί 24 Φεβ, 2015 00:28

1. εγω θελω να ρωτησω, γιατι δε γινεται φυσικο αεριο με μικροψεκασμους βενζίνης; Μηπως επειδη για να μη χασω ισχύ θα πρεπει να εχει αυξημενο αβανς μονο για το CNG?

2. Εσεις τι λετε είναι ασφαλεις οι βαλβίδες μου μονο με το valvecare της Prins?

3. To βαρος πάντως με τις ακριβες πλήρως ανθρακονημάτινες φιαλες για τη μετατροπή για CNG είναι παρόμοιο με αυτο με του αεριου;
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 24 Φεβ, 2015 00:34

Φίλε δεν είμαι εγκαταστάτης.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό anton » Τρί 24 Φεβ, 2015 00:45

tripas έγραψε:Φίλε δεν είμαι εγκαταστάτης.

το ξερω, θα το εγραφε εαν ησουν. Απλά η ερωτηση ειναι αν ξερεις ή αν ξερει καποιος άλλος
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό valsam » Τρί 24 Φεβ, 2015 02:23

anton έγραψε:1. εγω θελω να ρωτησω, γιατι δε γινεται φυσικο αεριο με μικροψεκασμους βενζίνης; Μηπως επειδη για να μη χασω ισχύ θα πρεπει να εχει αυξημενο αβανς μονο για το CNG?

2. Εσεις τι λετε είναι ασφαλεις οι βαλβίδες μου μονο με το valvecare της Prins?

3. To βαρος πάντως με τις ακριβες πλήρως ανθρακονημάτινες φιαλες για τη μετατροπή για CNG είναι παρόμοιο με αυτο με του αεριου;

2)Προσωπικη μου αποψη φιλε ειναι οτι τα ψυκτελαια δεν δουλευουν,δεν εχω αυτην την λαδιερα της prins εχω μια απλη και απο λαδι μπολικο οπως ξαναγραψα εχω ξοδεψει,συνιστουν ενα λιτρο τα 10,000 χλμ και εγω καιω 1,5,αντε να συμφωνησω οτι με την απλη λαδιερα δεν κανει την ιδια δουλεια με αυτη της prins γιατι δεν παει σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα και δεν παει αναλογα τις στροφες και τα φορτια,εγω το αμαξι το πηγαινα και το παω μεχρι 3,000 στροφες με αυγο στο ποδι και σε ανηφορες παντα το γυρναω σε βενζινη και κατα διαστηματα παντα το γυρναω στην βενζινη για 2-3 λεπτα (καθε 20-30 χιλιομετρα το εκανα αυτο) ,γιατι εκλεισαν λοιπον εντελος οι βαλβιδες ολες οι εξαγωγης,αν εκανε κατι το ψυκτελαιο δεν θα επρεπε εστο σε εναν η 2 κυλινδρους να μην ειχαν κλεισει τοσο οι βαλβιδες?
3)Το vw up εχει 72 liters / 11 kg CNG και καιει περιπου 3,5 κιλα τα 100 ,ουτε συζητηση λοιπον για 11κιλα δεξαμενη και 2λιτρο αμαξι,αρα παμε εδω λοιπον http://www.wercng.com/cngcylindertype-4/ τουλαχιστον σε αυτην με τα 96 L χωριτικοτητα δηλ. περιπου 15 κιλα CNG που εχει βαρος 77 lbs δηλ. 35 κιλα,μια δεξαμενη υγραεριου 38 λιτρων ηλ. οφελειμων 30,4 οσο περιπου με την παραπανω του φυσικου αεριου ζυγιζει συμφωνα με αυτο http://www.lpgshop.co.uk/565-200-38l-30 ... ank-stako/ 23 κιλα αρα αμελητεα η διαφορα βαρους!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό anton » Τετ 25 Φεβ, 2015 02:17

Αυτη η δεξαμενη σχηματος θερμοσίφωνα δεν ειναι πολλη μεγαλη; Θα μου τελειωσει το πορτ μπαγκαζ. Μήπως δυο ή τρεις μικρες δεξαμενες θα ήταν καλύτερα;
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 25 Φεβ, 2015 03:50

anton έγραψε:Αυτη η δεξαμενη σχηματος θερμοσίφωνα δεν ειναι πολλη μεγαλη; Θα μου τελειωσει το πορτ μπαγκαζ. Μήπως δυο ή τρεις μικρες δεξαμενες θα ήταν καλύτερα;

Ενδεικτικα σου το εδειξα για να δεις περιπου ποσο ζυγιζουν οι type4 σε σχση με αυτες του υγραεριου!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: CNG - Φυσικό αέριο για αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 25 Φεβ, 2015 11:55

Οι τιμες που βλεπεις ειναι αμερικη εδω καντο επι δυο
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες





cron