Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Τι μέλλει γενέσθαι;

CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό tripas » Πέμ 05 Νοέμ, 2015 22:23

Για τους φίλους που έχουν τον παραπάνω κινητηρα και ενδιαφέρονται για μετατροπη σε CNG δείτε τι τοποθετεί στην Κίνα η citroen.
Μονο το 2015 η ίδια η citroen έχει παράγει 3000 οχήματα GNV κυρίως για χρήση taxi ,τα λεγόμενα εργοστασιακα που πολυ νομίζουν, με OMVL σύστημα.

http://service.citroen.com/dtt/CDP/code/zh_CN/CNG/Mecanique.pdf
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Πέμ 05 Νοέμ, 2015 23:47

τα μπεκ εναι σιγουρα omvl, τι σου κανει εντυπωση οτι δεν θα δουλεψει
αν ειναι καλος ο μαστορας μεχρι και με stefanelli μπορει να δουλεψει
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 06 Νοέμ, 2015 02:17

Με όλα δουλεύει διότι η πίεση του ΦΑ απο τα 200 μπαρ πέφτει στα 2 μπαρ ..μέσω του υποβιβάστη πίεσης ΦΑ Δεν χρειάζεστε κάτι ιδιαίτερο
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 06 Νοέμ, 2015 09:24

Την αφτερ μαρκετ δεξαμενη να δω για ικανοποιητική αυτονομια...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 06 Νοέμ, 2015 21:25

Φίλε fokion type 2 είναι η δεξαμενη 67lt. Γι αυτο ακριβώς το λόγο που αναφέρεις η μετατροπή απευθυνεται κυρίως για taxi.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό jimptsog » Δευτ 09 Νοέμ, 2015 21:43

tripas έγραψε:Φίλε fokion type 2 είναι η δεξαμενη 67lt. Γι αυτο ακριβώς το λόγο που αναφέρεις η μετατροπή απευθυνεται κυρίως για taxi.

Στο χοντα σιβικ της αμερικης που πωληται μονο με φυσικο αεριο,με τον 1800 κυβικα ,,,μηπως μπορουμε να βρουμε τι εξαρτηματα φορα;;

Εχω το 5θυρο σιβικ με τα 1800 κυβικα και εχω ψηθει αρκετα για φυσικο αεριο.
jimptsog
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Δευτ 20 Οκτ, 2014 22:03

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό tripas » Δευτ 09 Νοέμ, 2015 22:20

Φίλε jimptsog καλύτερα να ξεψηθείς διότι αυτος ο κινητηρας με το CNG έχει μονο 112Ps ενω ο δικος σου έχεις 146PS . Με άλλα λόγια μιλάμε για άλλο κινητήρα πιθανοτατα και επιπλέον η HONDa σταματα την παραγωγη του συγκεκριμένου μοντέλου.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: CNG για PSA TU5JP4-NFU κινητήρα

Δημοσίευσηαπό jimptsog » Δευτ 09 Νοέμ, 2015 23:00

tripas έγραψε:Φίλε jimptsog καλύτερα να ξεψηθείς διότι αυτος ο κινητηρας με το CNG έχει μονο 112Ps ενω ο δικος σου έχεις 146PS . Με άλλα λόγια μιλάμε για άλλο κινητήρα πιθανοτατα και επιπλέον η HONDa σταματα την παραγωγη του συγκεκριμένου μοντέλου.


Κι ομως ,,εμφανισιακα,,τα κυβικα,,με μονο εκκεντροφορο ειναι ιδιος.
Στα αλογα και στη συμπιεση εχει διαφορα διαβαζω,οπως και τη καταργηση του μοντελου με το φυσικο αεριο.
Η χοντα φιλε μου κανει αρκετα λαθη,εχει εδω και χρονια το τζαζ μονο με βενζινη,,φερνει τωρα το νεο τζαζ παλι μονο με βενζινη...ποσα θα πουλησει δε ξερω,,οταν αλλες εταιρειες εχουν οχι μονο ενα αλλα δυο κινητηρες ντιζελ στα μικρα τους.
Κοιτουσα προχθες στο car.gr παρα πολλα τα υβριδικα τετραθυρα που πωλουνται.
Θα θελουν νεες μπαταριες φανταζομαι και μαλλον ειναι πανακριβες....
jimptsog
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Δευτ 20 Οκτ, 2014 22:03


Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες