Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό dk6 » Παρ 04 Δεκ, 2015 20:55

λοιπόν πήγα και ρώτησα και σε άλλο συνεργείο μιας που το εχουμε ζεστό το θέμα, για να ξέρουμε τί θα κάνουμε από εδώ και πέρα...

Στο δικό μας κινητήρα Z6 1.6 Μάζντα 3 (2008) η ρύθμιση δεν γίνεται τόσο εύκολα σε σχέση με αλλα αυτοκίνητα όπως επίσης και κάποια Μιτσουμπίσι.. Ο έλεγχος είναι εύκολος αλλά η ρύθμιση είναι σίγουρα πάνω από 200 ευρώ.. οπότε λογικό μου ακούγεται τα λεφτά που έδωσε το mazda3 για την επισκευή του. Εγώ τώρα που πλανιάρισα ουσιαστικά ξεκινάω από το 0. Στα κοντά τώρα που είμαι για σερβις αερίου θα πω τον εγκαταστάση στις 3900-4000 στροφές το σύστημα να γυρνάει σε βενζίνη... αλλιώς αν δεν το υποστηρίζει αυτό να προσέχω να μην πηγαίνω σε αυτές τις στροφές... Με άλλα λόγια σε νορμάλ ταξίδι σε αυτό το αυτοκίνητο δεν πάμε πάνω από 120 km/h. Στα 300 χιλιόμετρα που κάνω κάθε βδομάδα μια μέρα ας την κάνω αποκλειστικά με βενζίνη... Ίσως όλα αυτά μου δώσουν μια μακρωζωία στην μηχανή του αυτοκινήτου... Ποια είναι η γνώμη σας???
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 04 Δεκ, 2015 21:10

ισως - δε ξερω, αλλα καλυτερη λυση μου φαινεται να ψεκαζει (πχ) 1 στις 10...

και γιατι το λεω
το προβλημα με τον ενα ή τον αλλο τροπο ειναι οι θερμοκρασιες.

αν δε περασεις ποτε τις πχ. 3.000 στροφές ( ή οπου και οπως μπει το οριο πχ φορτιου) αυτο σε εμενα λεει οτι δε θα "κρυωσουν" ποτέ...

Μια αποψη ενός ΜΗ γνωστη σε βαθος...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό dk6 » Παρ 04 Δεκ, 2015 21:27

fokion έγραψε:ισως - δε ξερω, αλλα καλυτερη λυση μου φαινεται να ψεκαζει (πχ) 1 στις 10...


τί σημαίνει αυτό ακριβώς? :problem:
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 04 Δεκ, 2015 21:36

στους 10 ψεκασμους ο ενας βενζινα οι 9 υγραεριο
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό erimitis » Σάβ 05 Δεκ, 2015 09:44

Φιλε ελεγχο τα διακενα τελος.
Εγω περυσι αλλαξα βαλβιδες στο αβενσις και εχω κανει 20000 χλμ.πριν τις γιορτες θα δουμε που ειμαστε

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 05 Δεκ, 2015 10:38

Τα διακενα - απο μονα τους - δε λενε κατι...

Τι θελω να πω. Η ρυθμιση των διακενων δεν "θεραπευει" τη γενεσιουργο αιτια που ειναι το "φωτια και μπουρμπερη" :lol:

Απλά επαναφεροντας το σωστο διακενο προφανως το μοτερ δουλευει σωστα αλλα και κατα δευτερον η βαλβιδα κερδιζει καποια νανοσεκοντ περισσότερο χρονο να καθεται στην εδρα και να της μεταφερει θερμοτητα.

Γι αυτο και ρυθμιζονται οι βαλβιδες προς το "πολυ" διακενο, και γι αυτο απαξ και αρχισουν να κλεινουν οι ρυθμισεις μπαινεις σε ενα φαυλο κυκλο οπου ο βαλβιδα ειναι πιο πολυ ωρα εκτεθημενη στη φλογα, που τη ζοριζει ακομα πιο πολυ οποτε και συνεχιζουν να κλεινουν κ.λ.π. κ.λ.π, μεχρι να υπαρχει μηδεν ανοχη.....

Σημειωση
Για οσους μη εξικειωμενους με τη λειτουργια των ΜΕΚ οσο περισσότερο = μεγαλυτερο το "κενο" ή "ρυθμιση" ή "ανοχη", αυτο που μετραμε με φιλερ τελος παντων τοσο πιο πολυ ωρα ( νανοσεκοντ μιλαμε ) μενουν οι βαλβιδες κλειστες δηλ πατανε στην εδρα τους.

Αν τις παρα ανοιξεις πχ με οριο το 0,25 το πας 0,40 ( πχ ) τοτε ακουγεται ενα χτυπημα γιατι πλεον η βαλβιδα δεν "ακολουθει" το αμυγδαλο του εκεντροφορου να ερθει "γλυκά" να κλεισει αλλα κλεινει απο ενα σημειο και μετα με την δυναμη του ελατηριου της.

Ε ξου και το οτι χτυπανε στο φιλο που τις πηγε στο οριο με 0,35...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό dk6 » Σάβ 05 Δεκ, 2015 13:57

Αυτό με τον ψεκασμό 1/10 δεν πολυκατάλαβα αν γινεται στο δικό μου σύστημα που είναι zavolli... Στις χαμηλές στροφές ακόμα και στο ρελαντί πάλι ψήνονται οι βαλβίδες;
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 05 Δεκ, 2015 14:36

H θερμοκρασία καυσης εξαρταται απο τις στροφες. Ομως εξαρταται και απο το φορτιο ( το ποσο ειναι ανοιχτό το γκαζι και το ποση υποπιεση δημιουργηται )


μπορει να εχεις 4.000 στροφες σε ισωμα οποτε το αυτοκινητο ρολλαρει ουσιαστικά χωρίς φορτιο = ελαχιστα ανοιχτο το γκαζι.

ΟΜΩΣ μπορει να εχεις μια ψεφτοφορτωμενη δευτερα στις 2.000 και να σανιδωσεις για προσπερασμα ή ακομα χειροτερα για να ανεβεις μια ανηφόρα. ΕΚΕΙ "καιγεται" πιο πολυ...

γι αυτο και προσωπικά πιστευω οτι το ΙΔΑΝΙΚΟ ειναι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να ψεκαζεται βενζινα αναλλογως του φορτιου, μετά σε προτιμηση ανα τακτα χρονικά διαστηματα ( το 1 στα 10 που λεγαμε ) και τελος μετα απο καποιες στροφές χωρις αλλα κριτηρια...

Ολα αυτα προφανως και ειναι προσωπικές = ερασιτεχνικές αποψεις....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 05 Δεκ, 2015 15:09

Οι γνωριζοντες μη τρελενεστε -
προσπαθω να πω με απλά λογια για να καταλαβουν οσοι δεν ξερουν την γενική αρχη
Σαφως και υπαρχουν και αλλοι παραγοντες
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 10 Δεκ, 2015 17:37

Όχι δε συφαιρει το υγραεριο καιει τα μοτερ τα καταστρεφει.
Τα λαμογια μας εβαλαν να καταστρεψουμε τα αυτοκίνητα μας
Το αυτοκίνητο μου ξαφνικά στα 50.000 με υγραέριο αρχάισε να καίει λάδι στο ξεκίνημα το πρωί και να ντουμανιάζει η γειτονιά

Γι αυτό ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Αν λοιπον σταματαγα εδώ την δημοσιευση μου είναι προφανες ότι θα λεγατε "ενας ακομα που την πατησε"....
Το ξερω....
Γιατι ΑΥΤΟ θελω να πιστεψετε....

Γιατι βεβαια που να πω και τεχνιεντως αποκρυπτω:

το μοτερ εχει 280.000 επισημα χιλιόμετρα - ενας θεος ξερει τα ανεπίσημα..
Στα 180.000 εχει καψει ηδη μια φορά φλατζα και... στρωθηκε σε 24ωρο αγωνα ( Προ Υγραερίου )
ηδη από τοτε 2-3 βαλβιδες επαιζαν μεσα στους οδηγούς τους - δεν αλλαχτηκε καμια, απλά μπηκαν καινουργια τσιμουχακια και στις 16 ( Προ Υγραερίου )
Εχει υπερθερμανθει τουλάχιστον 3 φορές εκ των οποιων την μια.... εξεραγει το ψυγειο ( Προ Υγραερίου )
Εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα ρηγμα η κεφαλή το οποιο εχει ανοιξει ΔΥΟ φορες και τις δυο "σφραγιστικε" με wοndarweld, ( Μια προ μια μετά υγραερίου )
αγνωστη συμπιεση - πρεπει να είναι εστω αποδεκτή αφου το αμαξι περπαταει κανονικά

Αυτά για να καταλάβετε ποσο "παιζει" μια εγκατασταση υγραερίου όταν ακουμε είναι καλη - είναι κακη....
Και ποσα μορει να μην ξερετε που επειρεασαν ή όχι το ότι ο κινητήρας τα επαιξε...

Ετσι για την ιστορία παιζουν 3 λυσεις επισκευης

Α. Αγορα ολοκληρου που παει για αποσυρση μεταφορα ολοκληρου του κινητηρα και το υπολοιπο το κραταω για ανταλλακτικά
Β. Αγορά κινητηρα από μαντρα
Γ. Επισκευή αυτου του μοτερ με αγορά ανακατασκευασμένης κεφαλής ( + προφανως τα διάφορα περιφεριακά που θα αλλαχτουν όπως ιμαντας + τεντοτηρες + τρομπα νερου που ηταν η ωρα τους κ.λ.π.)
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 77 επισκέπτες