dimoskats έγραψε:http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?p=43589#p43589 ορίστε η ρύθμιση μου και η άποψη του εγκαταστατη ακολούθως...εμένα παλι μου φαίνεται πιο παραμετροποιησιμο το Landi Renzo για οποίον ξέρει να ρυθμίζει απο το να θετεις ενα απλό ποσοστο συμμετοχής.και γενικά το ποσοστο συμμετοχής βενζίνης στο δικο μου για αυτό το λογο δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται δυναμικά σε όλο το φάσμα ανάλογα με τα φορτία κ τις στροφές.
Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε αυτό το post σου dimoskats γράφεις τα εξής:
Η Landi Renzo έχει εξαγοράσει την ΑΕΒ αλλά χρησιμοποιεί δικό της αλγόριθμο, δεν μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημά σου, αλλά μπορώ να σου περιγράψω την δικιά μου ρύθμιση:
-από 2.000στ/λ και πάνω για χρόνους ψεκασμού από 10msec. και πάνω αφαιρεί χρόνο ψεκασμού υγραερίου και προσθέτει βενζίνη.
-από 3.000στ/λ και πάνω επιπρόσθετα σε πλήρες φορτίο 1 στους 7 κύκλους καύσης είναι μόνο με βενζίνη.
-κάθε φόρα που οι στροφές πέφτουν κάτω από 1.000 για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα που δεν θυμάμαι, ψεκάζει μόνο βενζίνη και έπειτα πάλι μόνο υγραέριο. Συνεπώς λαμβάνει υπόψη και χρόνο ψεκασμού και στροφές και φορτία.
-2000σαλ και πάνω για χρόνους ψεκασμού >10ms αφαιρεί χρόνο ψεκασμού και προσθέτει βενζίνη. Το ερώτημα είναι πόσο χρόνο; Είναι έτσι όπως τα είχε γράψει ο LPGas δηλαδή είναι fixed η τιμή; Γιατί εαν ναι τότε δεν είναι έξυπνο αυτό. Ο LPGas πάντως είχε γράψει ότι είναι fixed οι τιμές που προγραμματίζεις στην οικογένεια AEB άρα στις ψηλές στροφές δεν του επαρκεί ενώ σε χαμηλότερες πέφτει παραπάνω βενζίνη απ' όση θα χρειαζόταν.
-Μήπως γι' αυτό σε πλήρες φορτίο και >3000σαλ για 1 κύκλο δεν ψεκάζει καθόλου υγραέριο και το γυρνάει σε βενζίνη; Μήπως έχουν δει ότι στις ψηλές στροφές δεν επαρκεί η fixed τιμή και προσπαθούν να το σώσουν όπως όπως εισάγοντας ένα κύκλο βενζίνη; Δεν νομίζω ότι είναι η εξυπνότερη στρατηγική αυτή αν είναι όντως αυτό το σκεπτικό τους. Δεν ξέρω για ποιον λόγο γίνεται κάτι τέτοιο αλλά δεν μου αρέσει αυτή η ανομοιομορφία στη λειτουργία του συστήματος. Το θέμα είναι να ψεκάσεις την ακριβή ποσότητα βενζίνης
παράλληλα με το υγραέριο για να επιταχύνεις την καύση του υγραερίου. Γι' αυτό το λόγο εξάλου ψεκάζεται παράλληλα η βενζίνη ώστε να προστατευτούν οι βαλβίδες από τη θερμική καταπόνηση λόγω της βραδύτερης καύσης του υγραερίου, μειώνοντας με αυτή την τεχνική τον χρόνο καύσης του υγραερίου. Αλλιώς τι νόημα έχει; 1 κύκλο θα είσαι ΟΚ μέσα στους χρόνους καύσης και τους υπόλοιπους 6 ουσιαστικά θα ρίχνεις μια fixed ποσότητα που ουσιαστικά δεν θα επαρκεί; Δώρο άδωρο δηλαδή.
Δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς το Landi Renzo τους προβληματισμούς μου εκφράζω βάσει όλων όσων έχουν γραφτεί κυρίως από τους εγκαταστάτες που έχουν δώσει τα φώτα τους κατά καιρούς στο φόρουμ. Αν ισχύει κάτι άλλο πολύ ευχαρίστως να μας διαφωτίσουν.
Τέλος μια ακόμη ρύθμιση που έχει κάνει στο δικό μας κατόπιν δικής μας προτροπής είναι ότι πάνω από τις 4300σαλ γυρνάει αυτόματα αποκλειστικά σε βενζίνη και όταν πέσει κάτω από 4300 ξανά σε υγραέριο. Το αυτοκίνητο σπάνια περνάει τις 3500σαλ απλά για ψυχολογικούς λόγους το ενεργοποιήσαμε ώστε σε κάποιο ξεκάπνισμα για τα μπουζί στην εθνική να γυρνάει μόνο του σε βενζίνη χωρίς να πρέπει να αποσπάσουμε την προσοχή μας από το δρόμο για να το αλάξουμε χειροκίνητα.
Άσχετο χτες δοκίμασα να συνδέσω το διαγνωστικό μου για να δω κάποια πράγματα και δούλευε κανονικά παρότι είναι συνδεδεμένο και το ΚΙΤ του υγραερίου. Προφανώς δεν είναι συνδεδεμένο στην ίδια θύρα αλλά νομίζω ότι κλέβουν κάποιες γραμμές από την καλωδίωση του εγκεφάλου. Καλό αυτό. Το LongTerm Trim είναι μηδενικό ελάχιστα αρνητικό, δηλαδή περίπου "-0.1%". To Short Term στο ρελαντί που το είδα είναι ακριβώς στο "0%" και παίζει στα + και στα - ανάλογα με το αν πατάς ή αφήνεις το γκάζι. Ο λ επίσης ακριβώς στο 1 στο ρελαντί με κάποια μικρά ανεβοκατεβάσματα πάλι στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού. Από τα νούμερα που είδα θέλω να πιστεύω ότι έχει κάνει άψογη ρύθμιση ο LPGas.