Καλημερα σε ολους κατ' αρχην.
Κατα δευτερον ΔΕΝ ξαναλεω ΔΕΝ παω-θελω "να την πω" σε κανεναν - κουβεντα κανω.
Απο την στιγμή που εχω διπλή καταναλωση, για τα ΙΔΙΑ χλμ αποσβαινω τα διπλά.
Αν εσυ πες καθε 100 χλμ γλυτωνεις 20 ευρω ( υποθετικό νουμερο ειναι πολι πρωι για μαθηματικές πραξεις ) εγω γλυτωνω 40. Οποτε και για την ιδια αξια συστηματος θα αποσβεσω στα μισά χλμ απο σενα.
το "ποτέ" που λεω ειναι προφανως ρητορικό.
προφανως και καποτε θα αποσβεσεις.
Απλά οσα περισσσότερα χλμ κανεις το χρονο ( προσοχη πριν μιλαγαμε για χλμ μονο τωρα μπαινει ο παραγοντας "χρονος") τοσο πιο γρηγορα θα ερθει το break even.
Ευλογο ειναι οτι ακομα κι ενα αυτοκινητο που καιει μεν 6λ/100 αλλά κανει 40.000χλμ το χρονο γιατι το εχει πωλητης πχ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα αποσβεσει και μαλιστα συντομα.
Απλά πιστευοντας οτι το 40.000 χλμ το χρονο δεν ειναι το συνιθισμένο αλλα πιο κοντά στα 10.000 αυτο το χρονικό διαστημα θα ειναι αισθητα μεγαλο. ( εστω για τα δικα μου κριτιρια μπορει εσενα πχ να μη σε νοιαζει αν αποσβεσεις στα 3-4 χρονια)
Πιστευω τωρα να ειναι πιο κατανοητο αυτο που λεω χωρις να γραψω σεντονι
Για τις τρομπες τωρα.
η αρχη λειτουργειας τους ειναι πανωκατω η ιδια σε ολα τα αυτοκινητα.
Ανεβαζει πιεση οτι καιγεται καιγεται και το περισευουμενο γυρναει πισω στο ρεζερβουαρ και ξαναμανα απο την αρχη.
Γιατι η ιδια πιεση πρεπει να "καλυπτει" και το ρελαντι που χρειαζονται ελαχιστα γραμμαρια την ωρα, αλλα και στο τερμα γκαζι που "δε περισσευει τιποτα να γυρισει στο ρεζερβουαρ"
Απλά στο ibiza μου μολις φτασει στην πιεση που θελει σταματαει ( οσοι εχουν φολξβαγκενοειδη ξερουν τι εννοω) στο ΚΙΑ την παει συνεχως "γυρω γυρω" και η τρομπα δουλευει συνεχως απο τη στιγμή που γυρνας το διακόπτη.
Θυμιζω εδω το εξαρτημα "ρυθμιστής πιεσης βενζινης" που πρακτικά αυτο αποφασιζει τι παει προς τα μπεκ και τι πισω. Επισεις "αποφασιζει" (=ειναι ρυθμισμενος) σε τι πιεση θα φτασει το συστημα ΠΡΙΝ αρχισει να στελνει βενζινα πισω. ( λιγο τεχνικά φλου το περιγραφω)
Συνηθως οταν χαλαει ο ρυθμιστης ( μια φουσκα με ενα ελατηριο ειναι συνηθως ) δε στελνει βενζινα στα μπεκ
Απο κει και περα, ΣΑΦΩΣ και στην εγκατασταση υγραεριου γινονται επεμβάσεις στο ηλεκτρικό κυκλωμα του αυτοκινητου... ισως οχι επι τουτου στην τρομπα αυτη καθαυτη, αλλα σιγουρα στην ασφαλειοθηκη πχ.....
ΠΟυ θελω να καταληξω.
Το να καιγονται 4 τρομπες η μια πισω απο την αλλη ΔΕΝ ειναι φυσιολογικό.... και πρεπει να ψαχτει το "γιατι"
και σιγουρα δεν ειναι θεμα "βρωμας" και κατακαθιων και γερασμενης βενζινης κατ εμε (που μπορω να το αναλυσω αλλα πλεον δε θα ειναι σεντονι αλλα...... προικοο ολοκληρο ), αλλα καπου αλλου....
Ασε δε που ολα τα ανταλλακτικά εχουν εγγυηση ενός ή δυο δε θυμαμαι ετων....