Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:05

Φίλε viallesi έδωσα καινούρια απάντηση πιο κατατοπιστική για να διαλευκανθούν όλες οι απορίες... Διάβασε αν θες για το περιστατικό που περιγράφω στο προηγούμενο μήνυμά μου στο πρατήριο της Αρχαίας Κορίνθου...

Εγώ ρώτησα ένα συγκεκριμένο πράγμα για τις αντλίες και τι παίζει με αυτό γιατί παρατήρησα από τον Ιούλιο:
1) να μπαίνουν +3λίτρα Ιούλιο, Αύγουστο στο αυτοκίνητο από το ίδιο πρατήριο που βάζαμε σταθερά επί μήνες
2) να βγάζει Max 620-630χλμ χωρίς AC με τα παραπάνω λίτρα που έγραφε ότι έχει πάρει την στιγμή που με 47,5 τον χειμώνα βγάζαμε 670-680 σταθερά...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:17

Τα μίγματα δεν είναι ποτε σταθερά. Τα παραπανω λίτρα και οι αυξομειώσεις στα χλμ είναι συχνο φαινόμενο. Ποσά χρόνια είσαι υγραεριοκινητος?
Τώρα είμαι Κρήτη σε χωριό με πρατήριο υγραερίου δίπλα μου. Τη μέρα( αργα το απογευμα)η δεξαμενή του έχει 6 bar πίεση μετα απο μια καυτή μέρα, και νωρίς το πρωι μετα απο ενα ψυχρό βράδυ (16 βαθμοί) πάω και βλέπω σκάρτα 4.5 bar. Αν γεμισω μερα με πίεση δεξαμενης 6 bar γεμισω με 3 λίτρα λιγοτερο απο το max. Αν γεμισω νωρίς το πρωι παίρνει + 2-3 λίτρα.
Η πίεση στην αντλία του είναι σταθερή στα 11 bar.
Όταν οι εξωτερικες θερμοκρασίες είναι σταθερές αυτές οι διάφορες εξομαλυνονται κατα πολύ.
Πάντως τέτοια εποχή έχει μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορες και βλέπω και εγώ τα αλλόκοτα που περιεγραψα παραπανω.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:32

Φίλε gkazakia σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Σε 2 εβδομάδες ακριβώς κλείνουμε 1 χρόνο υγραεριοκίνητοι...
Απλά ρωτάω για να δω τι παίζει; Φταίει το πρατήριο (αντλία); Χαλάει τόσο πολύ το μείγμα η Coral και έχει τέτοια διαφορά το καλοκαίρι; Συμβαίνει κάτι άλλο; Απλά ακόμη το ανακαλύπτουμε και θέλω να ξέρω τι συμβαίνει...

Πάντως το ότι δαγκώθηκε λίγο όταν του είπαμε ότι βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, δαγκώθηκε... Απλά ρωτάω για να μου πουν και οι παλαιότεροι τη γνώμη τους για το τι συμβαίνει. Εμένα το μυαλό μου μιας και βάζουν +3 λίτρα πήγε στο ότι κλέβουν στην αντλία αφού τα χιλιόμετρα που βγάζαμε δεν τα φτάνει... Γι' αυτό και ρωτώ αν γνωρίζει κανείς σχετικά με τις πειραγμένες αντλίες που ανέφερα. Εμείς πρώτη φορά περνάμε καλοκαίρι με υγραέριο και δεν ξέρουμε τι μπορεί να φταίει... Γι' αυτό και έγραψα εδώ... Εννοείται ότι συνεχίζουμε στο καινούριο πρατήριο και βλέπουμε πως θα πάει και με τα γεμίσματα και με τα χιλιόμετρα...

Εδώ η πηγή που είχα διαβάσει για έτοιμες πειραγμένες αντλίες υγραερίου: http://www.ethnos.gr/oikonomia/arthro/o ... -64430178/
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:35

referravag έγραψε:Ηλία με όλον τον σεβασμό αλλά μάλλον δεν έχεις διαβάσει τίποτα απ' όσα έγραψα... Διάβασε πρώτα τι έχω γράψει και "όταν καταλάβεις" (όπως έγραψες) επιστρέφουμε στο θέμα...

Μίλησα για πειραγμένες αντλίες υγραερίου, ότι διάβασα κάπου πως υπάρχουν και έτοιμες από το εργοστάσιο που μπορείς να ρυθμίσεις πολύ άνετα αν θες να κλέβει και πόσο (υπάρχει σαν δυνατότητα δηλ από κατασκευής). Γνωρίζει κάποιος κάτι και κατά πόσο είναι εφικτό αυτό που ρώτησα; Στο πρώτο post εξήγησα ακριβώς τι μας συνέβει...

Προς το παρόν δεν απαντάς σε αυτό που ρώτησα... Δεν σου ζήτησα να μου πεις κάτι το οποίο γνωρίζω ήδη από τη φυσική γυμνασίου... Στο πρώτο γέμισμα που είχαμε κάνει αμέσως μετά την εγκατάσταση σε εκείνο το πρατήριο στην Αρχ.Κόρινθο είχε παραπάνω πίεση (μάλλον ήταν ελαττωματικό εξ αρχής - δεν βγάλαμε άκρη στο συνεργείο σχετικά με το αν ήταν ελαττωματικό ή αν χάλασε στο φουλάρισμα, αλλά τα παιδιά ήταν πολύ συνεργάσιμα και εξυπηρετικά και αλλάξαμε άλλα 2 φλοτέρ και την τελευταία φορά και δεξαμενή μαζί μέχρι να πετύχουμε ένα να δουλέψει) με αποτέλεσμα να γεμίσει μέχρι πάνω σχεδόν 58 λίτρα... Μάλιστα την είχαμε ρωτήσει πριν ξεκινήσει να γεμίζει, τι πίεση έχει γιατί δεν είχε πάνω μανόμετρο η αντλία και μας είπε χαριτολογώντας ότι "είχε λίγο μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη"... Εκεί ναι δεν μας έκλεψε. Έβαλε όντως παραπάνω λίτρα και έβγαλε όσα χιλιόμετρα υπολόγιζα παραπάνω βάση της κατανάλωσης που είχα υπολογίσει από τα λίτρα που μας είχε βάλει ο Χρήστος την ημέρα της παράδοσης του αυτοκινήτου.

Όπως έγραψα όμως και δεν διάβασες από την επισκευή και μετά ήμασταν σταθεροί πελάτες σε άλλο πρατήριο της Βόχας από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο. Πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση του αυτοκινήτου και με τα χιλιόμετρα. Η πίεση της αντλίας λοιπόν ήταν ίδια επί 9 μήνες σταθερά από την πρώτη μέρα που πήγαμε μέχρι που άρχισε να μας βάζει ξαφνικά 3 λίτρα παραπάνω και να βγάζουμε λιγότερα χιλιόμετρα από πριν... Δεν θα έπρεπε λόγω +3 λίτρων να βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα το αυτοκίνητο όταν δεν δούλευε το AC? Και επίσης γιατί να πάρει παραπάνω λίτρα με ίδια πίεση στην αντλία; Την δεύτερη φορά που έγινε αυτό δεν ξανά πήγαμε εννοείται και μάλιστα επειδή του είπαμε του πρατηριούχου ότι έβγαλε λιγότερα χιλιόμετρα την τελευταία φορά, ψιλοδαγκώθηκε και το γύρισε στο ότι "όχι έτσι είναι το μείγμα. Ότι μας φέρνει η εταιρεία βάζουμε"... Το ίδιο έγινε και στο επόμενο πρατήριο στην Κόρινθο 2 φορές που δοκιμάσαμε Coral. Οπότε και αλλάξαμε πρατήριο το προηγούμενο ΣΚ και φουλάραμε αλλού εκτός Κορίνθου (όχι Coral) όπως εξήγησα πιο πάνω και πήρε τα σωστά λίτρα... Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να στο εξηγήσω... Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν πειράζει...

Επίσης κατάλαβε ότι άλλα χιλιόμετρα θα βγάλεις με Χ λίτρα σωστού υγραερίου και άλλα με τα ίδια λίτρα πειραγμένου μείγματος που σε πολλές περιπτώσεις από παιδιά έχει αναφερθεί ότι δεν πήγαινε βήμα το αυτοκίνητο... Τέλος κάποια πρατήρια έχουν αντλίες που είναι κρυμμένο το μανόμετρο της πίεσης... Εκεί που βάζαμε εμείς 9 μήνες είχε μανόμετρο και το τσεκάραμε κάθε φορά 10-12max ήταν... Τις περισσότερες φορές 10.

Πιστεύω να διαλευκάνθηκαν οι όποιες απορίες μπορεί να είχες... Από εκεί και πέρα αν γνωρίζεις κάτι σχετικά με αυτό που ρωτώ έχει καλώς... Ποιος φταίει; Χάλασε το μείγμα η Coral τώρα το καλοκαίρι; Πείραξαν τις αντλίες τους οι πρατηριούχοι και οι δύο; Μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο που να μην μου περνάει αυτή τη στιγμή από το μυαλό;





αν θα διαβαζες απαντησεις σε αναλογα θεματα που ξεκινησαν στο παρελθον θα εβλεπες οτι εχω πει οτι κλεψιμο στα λιτρα γινετε ευκολα και το κανουν αρκετα πρατηρια ανα τακτικα χρονικα διατηματα, παρεμβαση στην αναλογια του μειγματος πιστευω οτι δεν πορει να γινει απο τον πρατηριουχο ή τουλαχιστον αν γινει θα πρεπει να υπαρχουν και αλλοι στο κολπο (οδηγος βυτιου, προμηθευτης κτλ) πιστευω τωρα να σε καλυψα με απαντησεις που εχω δωσει εδω και καιρο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:59

:thumbup: Σαν μείγμα όμως αυτό που βάζουν το καλοκαίρι είναι λογικό να βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα απ' ότι όλον τον προηγούμενο χρόνο;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 10 Σεπ, 2016 01:07

λοιπον κοιτα μερικες διαφορες και πες μου οτι και το ιδιο μειγμα να ειχαμε πως η καταναλωση θα ηταν ιδια.
1. χρηση a/c μεγαλη επιβαρυνση της καταναλωσης.
2. θερμοτερος αερας στην εισαγωγη, μικροτερο αβανς στον κινητηρα αρα χειροτερη αποδοση του κινητηρα με αποτελεσμα μεγαλυτερη καταναλωση.
3. σε αυτοκινητα που εχουν αρκετες εκκινησεις. το υγραεριο μπαινει σχεδον ακαριαια αρα χανουμε και αυτα τα οποια χιλιομετρα καναμε με βενζινη.
4. συνηθως φορτωμενο αυτοκινητο με επιβατες, βολτες-μπανιο με ολη την οικογενεια κτλ.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 10 Σεπ, 2016 02:07

το 4) σε εμάς δεν ισχύει... Από εκεί και πέρα τα 1,2,3 είναι πολύ χρήσιμες παρατηρήσεις... Ειδικά το 3). Καλοκαίρι όμως εγώ είχα την εντύπωση ότι η κατανάλωση καυσίμου (χωρίς AC εννοείται) είναι μικρότερη απ' ότι τον χειμώνα... Αυτό για την advance δεν το γνωρίζω. Όπως είπες όμως έχουμε θερμότερο αέρα εισαγωγής δηλ αραιότερο με λιγότερο οξυγόνο. Άρα δεν θα έπρεπε αντίστοιχα και ο εγκέφαλος να μειώνει το καύσιμο για να τηρεί τις αναλογίες; Κάνω λάθος;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 10 Σεπ, 2016 10:45

οπως τα λες ειναι αλλα λογο αυτης της συθηκης εσυ για να τραβαει το αυτοκινητο δινεις παντα μεγαλυτερο φορτιο στον κινητηρα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 12 Σεπ, 2016 11:07

Καλημέρα Ηλία! Σόρυ ήμουν εκτός το ΣΚ έτυχαν και γενέθλια. :)

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ότι ασυναίσθητα για να διατηρηθεί η απόδοση δίνουμε παραπάνω γκάζι το καλοκαίρι... Πολύ σωστό! :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 16 Σεπ, 2016 23:24

Τελικά τα πρατήρια που παράπονιόμουν στα προηγούμενα posts, όντως έκλεβαν στα λίτρα όλο το καλοκαίρι... Βγάλαμε τα ίδια και ίσως ελάχιστα παραπάνω χλμ με το τελευταίο γέμισμα (47.5λ) με όσα βγάζαμε στους άλλους δύο που μας έβαζαν +3 λίτρα...

Επίσης φουλάροντας ξανά στο καινούριο πρατήριο πάλι 47,5 λίτρα πήρε... Δεν ξέρω αν έκλεβαν οι πρατηριούχοι ή γινόταν κάτι άλλο με το μείγμα της Coral... Προσωπικά πιστεύω ότι τη λαδιά την είχαν κάνει οι πρατηριούχοι καθώς μια φορά που τους το είχαμε πει κοιτάζονταν μεταξύ τους και δεν ήξεραν τι να πουν...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 49 επισκέπτες