Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 18 Οκτ, 2016 18:34

Φίλε tripas πόσο είναι το LTFT με το υγραέριο στο δικό σου;
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 18 Οκτ, 2016 22:50

Τελευταια φορα που το είχα δει -7.8 LTFT σε LPG . Αν το συστημα σου είναι ODB μην έχεις το Torque Pro διοτι το ODB του υγραεριου δεν λειτουργει .
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 20 Οκτ, 2016 02:21

Εξαρτάται από το address του OBD adapter καθώς και του εγκέφαλου του υγραερίου που συνδέεται στο CAN... Σε εμάς ας πούμε με ένα απλό ELM v1.5 το Torque δουλεύει άψογα χωρίς καθυστερήσεις και παρατράγουδα και σε βενζίνη και σε υγραέριο χωρίς να δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ένα πιο καινούριο v2.1 που πήρα δεν μπορεί να δουλέψει με τίποτα. Προσπαθεί στην αρχή και φαίνεται κάτι να κάνει, αλλά μετά από λίγο αρχίζει και κολλάει, μέχρι που τελικά χάνει τη σύνδεση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου...

Το CAN είναι σειριακός δίαυλος και όπως έχω εξηγήσει και παλαιότερα υπάρχει σύστημα διαιτησίας που δίνει προτεραιότητα στις συσκευές που προσπαθούν να προσπελάσουν τον δίαυλο (εγκέφαλο υγραερίου, OBD adapter κλπ) ανάλογα με την διεύθυνσή τους. Οπότε ή θα δουλεύει το OBD αν είναι τυχερός όπως εγώ με το v1.5 και δεν θα έχει θέματα ή δεν θα δουλεύει επειδή θα παίρνει την κυριότητα του διαύλου συνέχεια ο εγκέφαλος του υγραερίου, λόγω διεύθυνσης με υψηλότερη προτεραιότητα. Να κάνει ζημιά δηλ είναι λίγο δύσκολο... Τώρα βέβαια ποτέ δεν ξέρεις αν μπορεί να γίνει ζημιά στον εγκέφαλο του υγραερίου γιατί κάθε εταιρεία δεν ξέρουμε πως έχει υλοποιήσει τα modules επικοινωνίας με το CAN... Εκεί υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα και δεν αποκλείεται να προκληθεί και ζημιά στη συσκευή που κουμπώνουμε στο CAN.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Πέμ 20 Οκτ, 2016 09:36

Έχω πάρει αυτό
http://www.ebay.com/itm/401173875426?_t ... EBIDX%3AIT

Όταν συνδεθεί δουλεύει μια χαρά και το Torque και το Dashcommand. Και λέω όταν συνδεθεί γιατί πολλές φορές δεν συνδέεται με την πρώτη. Θέλει βάλε-βγάλε, κλείσιμο-άνοιγμα bt κλπ.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι δεν θα μου κάνει κάποια ζημιά; Υπάρχει κάποιος τρόπος;
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 20 Οκτ, 2016 16:04

sso έγραψε:Έχω πάρει αυτό
http://www.ebay.com/itm/401173875426?_t ... EBIDX%3AIT

Όταν συνδεθεί δουλεύει μια χαρά και το Torque και το Dashcommand. Και λέω όταν συνδεθεί γιατί πολλές φορές δεν συνδέεται με την πρώτη. Θέλει βάλε-βγάλε, κλείσιμο-άνοιγμα bt κλπ.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι δεν θα μου κάνει κάποια ζημιά; Υπάρχει κάποιος τρόπος;

Δεν έχει σχέση αυτό που σου κάνει με το Bluetooth. Αυτό αφορά τη σύνδεση του διαγνωστικού με το κινητό σου. Όχι με το CAN. Εφόσον λειτουργεί κανονικά το διαγνωστικό δεν θα έχεις θέμα. :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Πέμ 20 Οκτ, 2016 17:11

referravag έγραψε:
sso έγραψε:Έχω πάρει αυτό
http://www.ebay.com/itm/401173875426?_t ... EBIDX%3AIT

Όταν συνδεθεί δουλεύει μια χαρά και το Torque και το Dashcommand. Και λέω όταν συνδεθεί γιατί πολλές φορές δεν συνδέεται με την πρώτη. Θέλει βάλε-βγάλε, κλείσιμο-άνοιγμα bt κλπ.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι δεν θα μου κάνει κάποια ζημιά; Υπάρχει κάποιος τρόπος;

Δεν έχει σχέση αυτό που σου κάνει με το Bluetooth. Αυτό αφορά τη σύνδεση του διαγνωστικού με το κινητό σου. Όχι με το CAN. Εφόσον λειτουργεί κανονικά το διαγνωστικό δεν θα έχεις θέμα. :)

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.
Δεν μιλάω για την σύνδεση του κινητού με το διαγνωστικό αλλά για την σύνδεση του διαγνωστικού με το αυτ/το. Πολλές φορές αναβοσβήνει το εικονίδιο του αυτ/του και δεν σταθεροποιείται (που σημαίνει ότι συνδέθηκε). Τότε χρειάζεται να κάνω αυτά που είπα (βγάλε-βάλε κλπ).
Κάτι άλλο. Υπάρχει πρόβλημα αν είναι μόνιμα συνδεδεμένο το διαγνωστικό στο αυτ/το;
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tripas » Πέμ 20 Οκτ, 2016 19:35

Φίλε sso καταρχάς
1)H OBD φύσα είναι καθαρά για διαγνωστικό σκοπό που σημαίνει όχι μόνιμη σύνδεση δεν είναι για monitoring καλύτερα να μην έχεις κάτι μόνιμα συνδεδεμένο.
2) Αν η ECU του LPG έχει OBD λειτουργία , σημαίνει ότι πλήρωσες κάποια έξτρα Ευρώ για να την έχεις, όταν βάζεις στην OBD φύσα αυτά τα διαγνωστικά το ΜΟΝΟ που κάνεις είναι να πετάς αυτά τα λεφτά καθώς η OBD λειτουργία του ECU του LPG ακυρώνεται.

Το torque pro καλύτερα να το χρησιμοποιείς μόνο για να διαβάζεις με σβηστό κινητήρα το LTFT ή βλάβες. Άντε και τώρα στην αρχή 1-2 να βλέπεις για καμιά 10-15 min το STFT ή σε ποια θερμοκρασία μπαίνει το αέριο κλπ... μετά βάλτο στο κουτί του και ΜΟΝΟ αν έχεις βλάβη ή κάτι δεν πάει καλά το ξανά βγάζεις.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 21 Οκτ, 2016 01:38

φίλε sso μην ακούς σειρήνες... Τα πράγματα είναι απλά και δεν χρειάζεται να σε αγχώνει κανένας... Η περιγραφή που δίνεις ότι δυσκολεύεται δηλ να συνδεθεί με το αυτοκίνητο όταν το βάζεις και δουλεύει με υγραέριο είναι απολύτως φυσιολογική και το ίδιο παρατήρησα και εγώ σήμερα που έβαλα το δικό μου διαγνωστικό. Η συμπεριφορά του ήταν η εξής:

Όλα καλά με την βενζίνη, αλλά όταν άλλαξε σε υγραέριο άρχισε να αναβοσβήνει με πολύ πιο αραιό ρυθμό το πράσινο λαμπάκι του διαγνωστικού (δείχνει την επικοινωνία με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου) και δεν ανανέωνε κανένα gauge. Πατάω το κουμπάκι εναλλαγής καυσίμου να γυρίσει σε βενζίνη και ως δια μαγείας ξανά αρχίζει να ανοβοσβήνει γρήγορα το λαμπάκι επικοινωνίας με τον εγκέφαλο. Όλα καλά και άμεση ενημέρωση των gauges. Μετά από λίγο το ξανά γυρνάω σε υγραέριο και πάλι άρχισε να δυσκολεύεται το διαγνωστικό. Απόλυτα λογικό και αυτό δείχνει ότι ο εγκέφαλος του υγραερίου τουλάχιστον για την περίπτωσή μου έχει τον πρώτο λόγο για την προσπέλαση του CAN όταν το χρειαστεί. Αφού παρατηρείς και εσύ την ίδια συμπεριφορά και καμία δυσλειτουργία του αυτοκινήτου στη λειτουργία με υγραέριο όταν βάζεις το διαγνωστικό σου παρά μόνο δυσκολία του διαγνωστικού να συνδεθεί με τον εγκέφαλο, αυτό σημαίνει ότι και στην δική σου περίπτωση ο εγκέφαλος του υγραερίου έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα στο CAN και αυτό μπλοκάρει το διαγνωστικό από το να δουλέψει απρόσκοπτα. Κανένα κίνδυνο δεν διατρέχεις να κάνεις ζημιά ούτε στον εγκέφαλο του υγραερίου ούτε στο διαγνωστικό σου.

Αυτή η συμπεριφορά είναι απολύτως φυσιολογική καθώς όπως εξήγησα και πιο πάνω το CAN έχει σύστημα διαιτησίας. Ακόμη και οι δυο συσκευές να στέλνουν δεδομένα στον δίαυλο ταυτόχρονα δεν πρόκειται να προκληθεί ζημιά καμία. Αυτό που θα γίνει είναι ότι με την αποστολή των 2 bit frames από τις δύο συσκευές που είναι συνδεδεμένες πάνω στο CAN στο τέλος η μία θα επικρατήσει και η άλλη θα μπει σε κατάσταση αναμονής (OBD scanner) παραχωρώντας προτεραιότητα στην άλλη (εγκέφαλος υγραερίου σε αυτή την περίπτωση). Η συσκευή που έχασε στην διαιτησία θα δοκιμάσει να επικοινωνήσει ξανά μερικές στιγμές αργότερα πάλι...

Στην δική σου περίπτωση το διαγνωστικό χάνει στη διαιτησία όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με υγραέριο, καθώς ο εγκέφαλος του υγραερίου λόγω μεγαλύτερης προτεραιότητας προσπελαύνει συνεχώς αυτός τον δίαυλο και δεν αφήνει το OBD scanner να δουλέψει σωστά. Οπότε πρακτικά με το OBD scanner που έχεις δεν μπορείς να βλέπεις σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα που θες όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με υγραέριο. Ζημιά καμία δεν θα γίνει. Απλά δεν θα μπορείς να βλέπεις απρόσκοπτα τα δεδομένα... Θες το διαγνωστικό του ΚΙΤ που λογικά θα δείχνει όπως και το λογισμικό της BRC τις παραμέτρους που διαβάζει ο εγκέφαλος του υγραερίου από το CAN.

Καλό είναι να συνδέεις το OBD scanner με το αυτοκίνητο σβηστό και τον διακόπτη του κλειδιού στην θέση ΟΝ και αφού έχει συνδεθεί βάζεις μπροστά. ;) Μόνιμα δεν θα στο πρότεινα να το έχεις πάνω. Είχε τύχει στο diesel μου να σταματήσω και να σβήσω ενώ παρακολουθούσα δεδομένα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Γυρνάω μετά από 2 λεπτά στο αυτοκίνητο, βάζω μπροστά (το διαγνωστικό ήταν επάνω κανονικά), παίρνει κανονικά μπροστά και με το που πήρε σβήνει!! Το βγάζω και όλα καλά. Μην τρελαίνεσαι με τα διαγνωστικά. Έχω κι εγώ εξειδικευμένα και για το OPEL δικό του και έχω πάψει να το χρησιμοποιώ... Πολύ αραιά πλέον...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 21 Οκτ, 2016 19:20

Τι περίπτωση είσαι εσύ, την φιλοσοφική έχεις τελειώσει?
Έχεις και BRC πανάθεμα σε

WARNING: THE CONNECTION OF ANY DIAGNOSTIC DEVICE TO THE OBD CONNECTOR CAN CAUSE SERIOUS FAILURES TO THE BRC SDI 2.0 SYSTEM. IF AN OBD DIAGNOSTIC DEVICE SHOULD BE CONNECTED, THE VEHICLE MUST BE IN “FORCED PETROL” MODE

Τώρα καταλαβαίνω για σε κράζουν σε άλλα forum.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 21 Οκτ, 2016 19:49

Δεν πλησίασες ούτε κατά διάνοια αγαπητέ τρύπα τη σχολή μου... Μάλλον δεν πήγες σε καλό μέντιουμ. Μάθε να διαβάζεις πρώτα τι γράφουμε σωστά και το βασικότερο να απαντάς χωρίς υπεκφυγές γιατί όπου δεν σε παίρνει κάνεις τον κούκο. Λάσπη ξέρουν να ρίχνουν πολλοί και από "γνώστες" έχουμε χορτάσει. Δεν είσαι ο πρώτος...

Το παιδί έγραψε συγκεκριμένα πράγματα για την συμπεριφορά που παρατηρεί. Διάβασε τι έγραψε και τι απάντησα εγώ και ίσως καταλάβεις όπως λες και εσύ... Αυτά!! :D
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες