Μετά από 2,5 χρόνια και 50000 χλμ (σε σύνολο 230000) με υγραέριο μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα, το γνωστό κίτρινο. Αυτό έγινε λίγο πριν τα Τέμπη και ενώ πήγαινα για Θεσσαλονίκη. Ήταν αργά τη νύχτα και έτσι συνέχισα το ταξίδι μου αφού η συμπεριφορά του κινητήρα δεν άλλαξε καθόλου. Την επομένη επισκέφθηκα φίλο με διαγνωστικό όπου διαπιστώσαμε πως η ένδειξη αφορούσε σε πρόβλημα του δεύτερου (το zafira 1.8 έχει δύο) λάμδα. Μηδενήσαμε την ένδειξη για να δούμε αν τυχόν ήταν τυχαία και πράγματι την επόμενη και ενώ είχα διανύσει περίπου 50 χλμ, το λαμπάκι επανήλθε. Δεδομένου ότι ο κινητήρας δεν εμφάνιζε κάποια δυσλειτουργία (όχι αισθητή από εμένα τουλάχιστον) επέστρεψα στην Αθήνα και πήγα στο συνεργείο μου όπου επιβεβαιώθηκε το ίδιο πρόβλημα στον δεύτερο λάμδα. Αντικαταστάθηκαν και δυο προληπτικά (αφού ο μηχανικός μου και φίλος μου επέμενε ότι στη πλειοψηφία τους χαλάνε μαζί) με μεταχειρισμένους και όλα καλά. Εντύπωση μου έκανε η δήλωσή του πως, απ' όσα παρουσιάζουν πρόβλημα στον λάμδα, τα περισσότερα είναι με υγραέριο (δική του στατιστική στα αυτοκίνητα των πελατών του). Έχει καμία βάση αυτό ή είναι μια απλή σύμπτωση που συνέβη στο μηχανικό μου. Αν πράγματι έχει, ποια είναι η εξήγηση;
Στάλθηκε από το P01M μου χρησιμοποιώντας Tapatalk