από pank » Παρ 11 Νοέμ, 2016 23:03
Και σε μένα μετά την αρχική εγκατάσταση του NIGS εδώ και 4 χρόνια δεν φτιάχτηκε ποτέ το πρόβλημα 100%. Μου σβήνει όταν υπάρχει και λίγο φορτίο δηλαδή φρενάρισμα με ταυτόχρονη αλλαγή κατεύθυνσης του τιμονιού. Βελτιώθηκε κάποια στιγμή με διαφορετικές ρυθμίσεις και μπουζί για LPG αλλά το κάνει πάντα στο παρκάρισμα. Πλέον για παρκάρισμα γυρίζω βενζίνη και όλα καλά. Στο φρενάρισμα πολύ σπάνια να το πάθω, αλλά αν το κάνει σε καμιά διασταύρωση θέλει προσοχή γιατί είναι επικίνδυνο. Συνολικά εντός εγγύησης βαρέθηκα να το πηγαίνω στον εγκαταστάτη (12 τουλάχιστον φορές με 10+ διανυκτερεύσεις). Συνολικά άλλαξε 3 φορές εγκέφαλος υγραερίου, 3 μπεκιέρες, καλωδίωση και παροχή των μπεκ. Αν δεν είναι καλό το μίγμα του LPG ή είναι στα τελειώματα της μπουκάλας το κάνει ποιο εύκολα οπότε μάλλον εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα. Κακή τροφοδοσία στο ρελαντί. Στη δική μου περίπτωση δύο άλλοι εγκαταστάτες μου έχουν πει να αλλάξω μπεκιέρα με ποιο γρήγορη ή μπεκιέρα τύπου injection για καλύτερη τροφοδοσία. Τώρα που κατάφερα να κάνω απόσβεση, αν τελικά πέσουν και τα τέλη στα παλιά αυτοκίνητα (μοντ.2000) ίσως το κάνω. Όμως με 600+ ευρώ τέλη κάθε χρόνο και μηδενική αξία αυτοκινήτου λόγω 2000 κυβικών δεν αξίζει να χώσω άλλα χρήματα.
Αν τελικά βρεθεί το πρόβλημα στείλε καμία ενημέρωση μπας και είναι κάτι άλλο ποιο απλό.