Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μεγαλη καταναλωση βενζινης...

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Μεγαλη καταναλωση βενζινης...

Δημοσίευσηαπό Vikoui » Τρί 20 Δεκ, 2016 08:31

Τοποθετησα στην Κυπρο σε hyundai ix35 1,6 του 2012 κωδικος κινητηρα G4FD το stag 400dpi.Το αυτοκινητο δουλευει αψογα αλλα μου καιει ομως την ιδια βενζινη οπως πριν την μετατροπη.
Εβγαζε πιεση πνευμονα 2bar και ο εγκατ. μου ειπε να αλλαξουμε πνευμονα γιατι μπορει η υψηλη πιεση να μην αφηνει το υγραεριο μπει και map (δωρεαν εννοειται)οπως και καναμε.
Η πιεση πνευμονα επεσε στο1,20 μπηκε και ο αντιπροσωπος απο την Θεσσαλονικη ρυθμισε τα m/sec και μας ειπε οτι το ρυθμισε να ψεκαζει 30% βενζινη και οτι θα το ριξουμε σταδιακα αλλα δεν εγινε τιποτα ρουφαει την βενζινη οπως πριν την μετατροπη 8λτ/100km συν ελαχιστο υγραεριο στα 1000κμ εκαψε 15€ υγραεριο.Δηλαδη τωρα πληρωνω και βενζινη οπως πριν και εξτρα υγραεριο.Τα νουμερα δεν ειναι απο το trip computer αλλα απο πραγματικη καταναλωση..

Τα μπεκ τα βαλαμε 2cm απο την εισαγωγη παιζει ρολο?, μηπως να αλλαξουμε και τον εγκεφαλο του υγραεριου?Αλλα αν ειχε προβλημα ο εγκεφαλος δεν θα δουλευε καθολου
Αν θελει καποιοςμπορει να βοηθησει εχω το προγραμμα και το stag και το καλωδιο στο σπιτι και μπορω να μπω και να δειξω τους αριθμους.
Vikoui
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Δευτ 11 Μάιος, 2015 22:37

Re: Μεγαλη καταναλωση βενζινης...

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 20 Δεκ, 2016 13:29

σε αμεσου ψεκασμου που υπαρχει υγρος ψεκασμος ( {Prins liquidmax Vialle lpdi ) δεν υπαρχει καμια καταναλωση βενζινης

και στα προηγμενα αεριου ψεκαμσου κιτ ( prins vsi 2.0 di ) η καταναλωση βενζινης δεν ξεπερνα το 5 % με τις εκκινησεις
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Μεγαλη καταναλωση βενζινης...

Δημοσίευσηαπό Vikoui » Τρί 20 Δεκ, 2016 14:53

Το ξερω q gas αλλα εδω στην Κυπρο υγρου δεν τοποθετει κανεις και επισης το stag 400 dpi μου στοιχισε 300€ complete.
Vikoui
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Δευτ 11 Μάιος, 2015 22:37

Re: Μεγαλη καταναλωση βενζινης...

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 21 Δεκ, 2016 04:49

Φίλε/η Vikouli μια παρατήρηση σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι από 2000mbar κατεβάσατε την πίεση στον πνεύμονα σε 1.200mbar; Είναι σωστή αυτή η τιμή για 1600cc? Απλά το επισημαίνω γιατί το δικό μας που είναι 1400cc το έχει ρυθμίσει στο 1300mbar o Χρήστος. Μάλιστα στο τέλος του πρώτου εξάμηνου που είχε κάνει 2 φορές misfire σε δύσκολη ανηφόρα στην ορεινή Κορινθία και πήγαμε κατευθείαν στον Πειραιά στο συνεργείο μας να το ελέγξουν τα παιδιά, ήθελε όντως διόρθωση η πίεση στον πνεύμονα καθώς είχε πέσει στα 1.200mbar ίσως και λίγο πιο κάτω. Αυτό μπορεί να συμβεί καθώς οι μεμβράνες του πνεύμονα θέλουν ένα χρονικό διάστημα για να στρώσουν... Σαν τις χορδές της κιθάρας περίπου φαντάσου που με το που βάλεις καινούριες σου ξεκουρδίζονται συνέχεια και πρέπει να παίζεις για στρώσουν και να σταθεροποιηθούν.

Εκεί μας είχε πει ο Χρήστος πάλι όπως και κατά την παραλαβή ότι για 1400cc η ρύθμιση του πνεύμονα είναι στα 1300mbar. Μπορεί να υπάρχουν και κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις που να απαιτούν διαφορετική ρύθμιση... Δεν το γνωρίζω. Απλά αυτό που μου έμεινε είναι ότι ο γενικός κανόνας για 1400cc είναι 1300mbar. Μετά την διόρθωση άλλο αυτοκίνητο... Ζωντάνεψε καθώς είχε πέσει σε επιδόσεις εκείνο το διάστημα πριν τα misfires. Οπότε φαντάζομαι ότι για μεγαλύτερα κυβικά ίσως να πρέπει να είναι μεγαλύτερη η πίεση στον πνεύμονα... Τώρα δεν ξέρω γιατί μπορεί να σου είπε ο μηχανικός σου ότι με μεγαλύτερη πίεση (2000mbar που είχες αρχικά) δεν θα πηγαίνει το υγραέριο... Με μικρότερη δεν θα πηγαίνει. Εκτός και αν κάτι δεν μας εξηγείς καλά...

Αυτό μόνο ήθελα να παρατηρήσω... Δεν ξέρω αν διαφέρουν οι ρυθμίσεις στον πνεύμονα από ΚΙΤ σε ΚΙΤ και πως αλλάζουν οι τιμές από κυβικά σε κυβικά, απλά η λογική λέει ότι όσο περισσότερα κυβικά τόσο μεγαλύτερη πρέπει να είναι η πίεση στον πνεύμονα για να μπορεί να καλυφθεί η απαίτηση σε καύσιμο (υγραέριο)... Τώρα για τα άλλα που γράφεις σχετικά με το που έχουν γίνει οι τρύπες στην πολλαπλή, αυτό αν δεν το δει από κοντά μηχανικός που κάνει εγκαταστάσεις υγραερίου δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά από εδώ μέσα..

Τώρα για την βενζίνη που καίει όπως πριν και ελάχιστο υγραέριο όπως είπες, κάτι δεν κολλάει... Σαν να είναι ανάποδα οι χρόνοι των μπεκ? Μπορεί να έχει γίνει τέτοιο λάθος μέσα από το πρόγραμμα ή στην διασύνδεση;;; Δύσκολο μου φαίνεται... Συνήθως αυτά σε κατευθύνουν πως θα τα συνδέσεις όπως και πως θα τα προγραμματίσεις... Μακάρι να λύσεις το πρόβλημά σου το συντομότερο. Ενημέρωσέ μας μόλις βρεις άκρη! Καλές γιορτές και ψυχραιμία αυτά όλα διορθώνονται. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 85 επισκέπτες