Φίλε/η Vikouli μια παρατήρηση σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι από 2000mbar κατεβάσατε την πίεση στον πνεύμονα σε 1.200mbar; Είναι σωστή αυτή η τιμή για 1600cc? Απλά το επισημαίνω γιατί το δικό μας που είναι 1400cc το έχει ρυθμίσει στο 1300mbar o Χρήστος. Μάλιστα στο τέλος του πρώτου εξάμηνου που είχε κάνει 2 φορές misfire σε δύσκολη ανηφόρα στην ορεινή Κορινθία και πήγαμε κατευθείαν στον Πειραιά στο συνεργείο μας να το ελέγξουν τα παιδιά, ήθελε όντως διόρθωση η πίεση στον πνεύμονα καθώς είχε πέσει στα 1.200mbar ίσως και λίγο πιο κάτω. Αυτό μπορεί να συμβεί καθώς οι μεμβράνες του πνεύμονα θέλουν ένα χρονικό διάστημα για να στρώσουν... Σαν τις χορδές της κιθάρας περίπου φαντάσου που με το που βάλεις καινούριες σου ξεκουρδίζονται συνέχεια και πρέπει να παίζεις για στρώσουν και να σταθεροποιηθούν.
Εκεί μας είχε πει ο Χρήστος πάλι όπως και κατά την παραλαβή ότι για 1400cc η ρύθμιση του πνεύμονα είναι στα 1300mbar. Μπορεί να υπάρχουν και κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις που να απαιτούν διαφορετική ρύθμιση... Δεν το γνωρίζω. Απλά αυτό που μου έμεινε είναι ότι ο γενικός κανόνας για 1400cc είναι 1300mbar. Μετά την διόρθωση άλλο αυτοκίνητο... Ζωντάνεψε καθώς είχε πέσει σε επιδόσεις εκείνο το διάστημα πριν τα misfires. Οπότε φαντάζομαι ότι για μεγαλύτερα κυβικά ίσως να πρέπει να είναι μεγαλύτερη η πίεση στον πνεύμονα... Τώρα δεν ξέρω γιατί μπορεί να σου είπε ο μηχανικός σου ότι με μεγαλύτερη πίεση (2000mbar που είχες αρχικά) δεν θα πηγαίνει το υγραέριο... Με μικρότερη δεν θα πηγαίνει. Εκτός και αν κάτι δεν μας εξηγείς καλά...
Αυτό μόνο ήθελα να παρατηρήσω... Δεν ξέρω αν διαφέρουν οι ρυθμίσεις στον πνεύμονα από ΚΙΤ σε ΚΙΤ και πως αλλάζουν οι τιμές από κυβικά σε κυβικά, απλά η λογική λέει ότι όσο περισσότερα κυβικά τόσο μεγαλύτερη πρέπει να είναι η πίεση στον πνεύμονα για να μπορεί να καλυφθεί η απαίτηση σε καύσιμο (υγραέριο)... Τώρα για τα άλλα που γράφεις σχετικά με το που έχουν γίνει οι τρύπες στην πολλαπλή, αυτό αν δεν το δει από κοντά μηχανικός που κάνει εγκαταστάσεις υγραερίου δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά από εδώ μέσα..
Τώρα για την βενζίνη που καίει όπως πριν και ελάχιστο υγραέριο όπως είπες, κάτι δεν κολλάει... Σαν να είναι ανάποδα οι χρόνοι των μπεκ? Μπορεί να έχει γίνει τέτοιο λάθος μέσα από το πρόγραμμα ή στην διασύνδεση;;; Δύσκολο μου φαίνεται... Συνήθως αυτά σε κατευθύνουν πως θα τα συνδέσεις όπως και πως θα τα προγραμματίσεις... Μακάρι να λύσεις το πρόβλημά σου το συντομότερο. Ενημέρωσέ μας μόλις βρεις άκρη! Καλές γιορτές και ψυχραιμία αυτά όλα διορθώνονται.