labros έγραψε:Δεν ξέρω για τα OMVL αλλά στα περισσότερα κρατάς πατημένο το κουμπί της αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη και γυρνάς τη μίζα. Πάντως με αυτό το κρύο δε θα είναι και ότι καλύτερο.
labros έγραψε:Γυρνάς το κλειδί στη θέση on. Κρατάς πατημένο το κουμπί του OMVL πατημένο και γυρνάς μίζα μέχρι να πάρει μπροστά (αν γίνεται έτσι και στα OMVL). Θα αργήσει παραπάνω να πάρει από ότι στη βενζίνη και στην αρχή λόγω κρύου θα ρετάρει γιατί ο πνεύμονας δε θα μπορεί να εξαερώσει το υγραέριο. Είναι μια λύση ανάγκης αν πχ έχει χαλάσει η αντλία βενζίνης και δε νομίζω να σε οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα.
labros έγραψε:Τώρα θα σου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο γιατί δε θα έχει την κατάλληλη θερμοκρασία και άρα δε θα βγάλεις συμπέρασμα για τα μπέκ βενζίνης. Κατά τη γνώμη μου δε φταίει κανένα εξάρτημα ούτε στη βενζίνη ούτε στο αέριο. Θεωρώ πως τα Long Term fuel Trims στο αέριο είναι διαφορετικά από ότι θα ήταν στη βενζίνη στις ίδιες συνθήκες. Αυτά θεωρούνται πως έχουν σωστές τιμές αν είναι μεταξύ -5 και +5. Με βάση αυτά αποφασίζει ο εγκέφαλος της βενζίνης τι μείγμα θα δώσει στην κρύα εκκίνηση. Τώρα αν εσύ έχεις πχ +3 με αέριο (αποδεκτή τιμή που στο αέριο θα δουλεύει μια χαρά) και στη βεζίνη θα είχε πχ -1 μπορεί στην πρωινή εκκίνηση να σου στέλνει παραπάνω βενζίνη και να το μπουκώνει. Η πρώτη κίνηση αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά είναι να κάνεις καμιά 50 χλμ με βενζίνη και θα στρώσουν. Αν πάλι επανέρχονται θες έναν επαναπρογραμματισμό στο δρόμο σε συνθήκες κρύου για να ταιριάξουν σωστά. Είναι ένα πρόβλημα που λίγο πολύ το έχουμε αντιμετωπίσει σχέδόν όλοι οι υγραεριοκίνητοι και έχουμε ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας διάφορα, γιατί μας λένε πως η εκκίνηση γίνεται με βνζίνη και άρα το υγραέριο δεν έχει να κάνει. Στους περισσότερους συμβαίνει όταν πάμε από ζέστη σε κρύο
labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο. Αλλά και να είχαν πρόβλημα δε θα το καταλάβαινες με εκκίνηση υγραερίου γιατί εκεί θα ρετάρει 100% λόγω χαμηλής θερμοκρασίας. Από την άλλη αν είχε πρόβλημα ο πνεύμονας θα σου εμφάνιζε πρόβλημα όταν γύρναγε σε αέριο γιτί τότε αρχίζει να τροφοδοτεί τη μηχανή. Μέχρι τότε δε συμμετέχει.
labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες
|
|