Αξιότιμοι αναγνώστες
Μπήκα στον κόπο να παραθέσω την δική μου πικρή εμπειρία από την εγκατάσταση υγραερίου σε citroen c4 1.4 μοντέλο 2007. Η τοποθέτηση έγινε το 2013 σε κατάστημα GAS THEODOROU στην περιοχή αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης. Όλα ξεκίνησαν στραβά απο την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης. Να επισημάνω πολύ ότι με την πρώτη μου επίσκεψη και μετά από αναλυτικές ερωτήσεις διαβεβαιώθηκα ότι:
1. Η εγκατάσταση θα γίνει σε 24 ώρες
2. Το σύστημα δεν θα επιφέρει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία
3. Ότι με υγραέριο όχι μόνο ο κινητήρας δεν φθείρεται, αλλά ζει και περισσότερο
Η αρχή της Οδύσσειας:
Μαζί με την εγκατάσταση του υγραερίου στα 80.000 χλμ (ουτε και τόσα), αλλάξαμε φλάντζα μηχανής, γιατί το αμάξι έχανε λάδι (αδικαιολόγητο αλλά τι να κάνω Γάλλος). Η όλη εγκατάσταση και επισκευή κράτησε 8 ημέρες (!) και ολοκληρώθηκε με την ψυχή στο στόμα καθώς κάθε μέρα κάτι μας έφταιγε. Η αλήθεια είναι ότι οι τύποι είχαν ένα κάρο δουλειά και ήταν τρεις νοματαίοι μαζί με τα αφεντικά... Ακόμα και όταν μου είπαν έλα να το πάρεις, έφτασα και περίμενα άλλες 2 ώρες για να κλείσουν ακόμα πράγματα... Αντι-επαγγελματισμός. Σημειωτέον ότι όσο περίμενα να παραλάβω και σχεδόν κάθε φορά που πήγαινα εκεί, προέκυπταν άλλοι πελάτες που φώναζαν για προβλήματα...
Μια βδομάδα μετά:
Check engine λυχνία και antipollution faulty ένδειξη. Χρειάστηκαν να πάω 10 φορές για να το ρυθμίσουν και πάλι το χουμε κατά διαστήματα.
Διανύω 25.000 χλμ και έχω συνεχώς ρεταρίσματα στο ρελαντί τα οποία με βενζίνη δεν συμβαίνουν.
1ο service
Αλλάζουμε φίλτρα, ρυθμίζουμε και φεύγω. Λίγες μέρες μετά του το πάω γιατί μου ανέβαινε η θερμοκρασία (αμέσως μετά το σερβις τσιμπούσε ανεβαινε-κατεβαινε σαν τρελό). Μου λέει ότι είναι φούσκα θερμοστάτη. Λέω εντάξει 6 ετίας είναι μπορεί και να χάλασε. Μου λενε πως δεν πρέπει να αγχώνομαι και εγώ λεω φεύγω για Βολο ταξιδάκι και το αλλάζω όταν γυρίσω. Στην εθνική σε διόδια χτυπάει κόκκινο, σβήνει η μηχανή. Φρικάρω. Βάζω νερά και βλέπω ότι μετά το σερβις ένα λάστιχο στον πνεύμονα ήταν χαλαρό και έχανε αντιψυκτικά. Δυο βδομάδες μετά όλως τυχαίως μου σπάει η αντλία νερού... 50 ευρουλάκια εξαιτίας της αμέλειάς τους που φυσικά δεν αναγνώρισαν ποτέ!
5 μήνες μετά
Το αμάξι χτυπάει μηχανή...
3ος κύλινδρος και 4ος κύλινδρος χαμηλή συμπίεση... ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ 107.000 ΧΛΜ σε ένα αμάξι δουλεμένο ελάχιστα και πάντα με προθέρμανση κλπ. Καταλήγω (μαυρη η ώρα) στο συνεργείο. Το αμάξι μένει μέσα 10 μέρες. Εκεί η βλακείες πήγαιναν μπρος πίσω...
Κατέληξαν να μου πουν ότι:
Θέλω χιτώνια εμβόλων, που δεν μπορούν να βρουν στην αγορά για το KFU κινητήρα. Μου φορτώνουν ολόκληρο πακέτο με πιστόνια δαχτυλίδια και μπιέλες, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ C4, μόνο και μόνο για να πάρουν τα χιτώνια και μου τα δίνουν δώρο για τασάκια στο σπίτι... Φτιάχνουν το αμάξι και για άλλες 2 μέρες δεν μπορούν να βρουν γιατί ρετάρει (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ). Τελικά τα φιντάνια ανακαλύπτουν ότι έφταιγε μπουζί (ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ 1 ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ). Με φεσώνουν 1000 ευρώ επισκευή και παίρνω και το πακετάκι σπίτι με πιστόνια να χω ενθύμιο.
Το αμάξι σήμερα ΠΑΛΙ ρετάρει και πιθανότατα όπως μου λέει άλλο συνεργείο, έκαψε βαλβίδες εξαγωγής. Δηλαδή για τρίτη φορά επισκευή μηχανής.
45000 χλμ με αέριο - 1650 ευρώ βλάβες + 750 ευρώ το κιτ...
Νιώθω βαθύτατα εξαπατημένος από την όλη ιστορία.
ΥΓ: Πωλείται πιστονάκι φίνο και γυαλισμένο. Όποιος θέλει φωτό την στέλνω. Σε συζήτηση με άλλα συνεργεία που τους ανέφερα το γεγονός αυτό, ακόμα γελάνε...\
ΥΓ2: Για να μην ξοδεύουν σωληνάκια, τοποθέτησαν τις βαλβίδες πάνω στους κυλίνδρους ακριβώς και αφαίρεσαν το πλαστικό καπάκι μηχανής. Αποτέλεσμα ήταν να πάρει νερά ο πολλαπλασιαστής και τα δυο μπουζί να σκουριάσουν (άλλα 140 ευρώ ζημιά, υπάρχει φωτογραφικό υλικό εφόσον ζητηθεί)