tedd έγραψε:Αμα θες όμως και καμμία 50-70.000 και ισως και παραπανω για να κανεις απόσβεση. Τι να το κανεις να περιμένεις μισή ζωή για δεις κέρδος απο το επιπλέον κοστος. Επίσης θα πάρεις αυτοκίνητο που το μισο πορτμπαγκάζ θα στο τρώει η δεξαμενή γιατί δεν θεωρώ λυση τα κιτ επισκευής ελαστικου. Επίσης θα εχεις και τα κοστη για το σερβίς υγραερίου. Υπόψη επίσης οτι σαν καινουριο για να ισχυει η εγγύηση θα πρεπει να πηγαινεις στην αντιπροσωπία και ως γνωστό βαρανε στις τιμες.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
referravag έγραψε:Είσαι λάθος στο παραπάνω.... Και εγώ έτσι νόμιζα για χρόνια... Αλλά η νομοθεσία λέει άλλα. Η εγγύηση ισχύει κανονικά οπουδήποτε και να κάνεις τα service σου αρκεί να σφραγίζεις το βιβλίο του σέρβις και να κρατάς τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησες τα οποία πρέπει να είναι είτε τα γνήσια είτε aftermarket εφάμιλλης ποιόητας....
referravag έγραψε:tedd έγραψε:Αμα θες όμως και καμμία 50-70.000 και ισως και παραπανω για να κανεις απόσβεση. Τι να το κανεις να περιμένεις μισή ζωή για δεις κέρδος απο το επιπλέον κοστος. Επίσης θα πάρεις αυτοκίνητο που το μισο πορτμπαγκάζ θα στο τρώει η δεξαμενή γιατί δεν θεωρώ λυση τα κιτ επισκευής ελαστικου. Επίσης θα εχεις και τα κοστη για το σερβίς υγραερίου. Υπόψη επίσης οτι σαν καινουριο για να ισχυει η εγγύηση θα πρεπει να πηγαινεις στην αντιπροσωπία και ως γνωστό βαρανε στις τιμες.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι λάθος στο παραπάνω.... Και εγώ έτσι νόμιζα για χρόνια... Αλλά η νομοθεσία λέει άλλα. Η εγγύηση ισχύει κανονικά οπουδήποτε και να κάνεις τα service σου αρκεί να σφραγίζεις το βιβλίο του σέρβις και να κρατάς τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησες τα οποία πρέπει να είναι είτε τα γνήσια είτε aftermarket εφάμιλλης ποιόητας....
Το παραπάνω όμως απ' ότι κουβέντιαζα με τον μηχανικό μου πρόσφατα προσπαθούν να το αλλάξουν ώστε να σε υποχρεώνουν να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία...
Όσο για τον φίλο που άρχισε το thread... Diesel φίλε μου! Μόνο diesel... 5,5 χρόνια πετρελαιοκίνητος με Opel Astra J 1.3 και απλά δεν έχει σχέση ούτε στη ροπή ούτε στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα αντίστοιχα άλογα σε βενζίνη... Με τον παράλληλο εγκέφαλο δε που του έχω πάνω τα τελευταία 3 σχεδόν χρόνια το αυτοκίνητο έχει κερδίσει σημαντικά σε ροπή και μπορεί να κοιτάζει στα μάτια το μοντέλο με τον 1.7 κινητήρα σε νούμερα ροπής και ιποδύναμης χωρίς καμία δόση υπερβολής... Λιγότερα έξοδα σε σέρβις από βενζίνη/υγραέριο και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια χρήματα σε πετρέλαιο αντί για βενζίνη/υγραέριο... Μέχρι πριν την 1/1/2017 το υγραεριοκίνητο μας ήταν το ίδιο οικονομικό σε χρήματα με το diesel μου. Από την ανατίμιση των καυσίνω την 1/1/2017 συμφέρει καλύτερα το πετρέλαιο... Το καλύτερο diesel μοτέρ αυτή τη στιγμή στα χρήματα που κοιτάς είναι ίσως το 1.5 της Renault.
tedd έγραψε:Για αυτο γράφω να πας κατευθείαν σε ντίζελ και να μην μπλεκεις με τις αλχημιες. Αν ηταν να πάρεις μεταχειρισμενο παλιό , ναι θα σου έλεγα βάλε υγραέριο αλλά για καινουριο μονο ντίζελ.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες
|
|