Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fuel trims και υγραέριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ppd » Τετ 05 Απρ, 2017 14:07

Το αμαξι εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορά σε βενζινη κ γκαζι. Τραβαει καλα σε ολο το φασμα ,δεν μπερδεύει δεν ρεταρει. Μονο ενα μικρο τρεμουλο στο τιμονι εχει στα κρυα που το παρουσιάζει σε βενζίνη κ γκαζι. Θα κοιταξω τα βολτ του λ. Αν το μπεκ είναι κολλημένο ο γκαζας μπορεί να δω από το πρόγραμμα? Πως γίνεται να έρθει σε καλύτερες τιμές το LTFT1 σε βενζίνη κ σε τι συνεργείο πρέπει να απευθυνθώ?

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
xsara II 16v optima nano 60k km lpg
sirion II 16v avance 32 15k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 55k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Τετ 05 Απρ, 2017 16:26

Για τη βενζίνη, είναι συνέπεια από κάτι που δε λειτουργεί τελείως σωστά όπως πεσμένη αντλία, τρυπίτσα, βρώμικα μπεκ κτλ σαν αυτά που έγραψα παραπάνω. Αν διορθωθεί το αίτιο θα διορθωθεί και το trim, τουλάχιστον θα έρθει σε πιο λογικές τιμές +-2-3 αλλά και πάλι δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα, δεν είναι απαράδεκτη τιμή να πεις ότι κάτι σοβαρό γίνεται. Το πρώτο που θα σου πει το συνεργείο είναι να βάλεις καθαριστικό στο ρεζερβουάρ μήπως είναι βρωμιές σε μπεκ/αντλία να φύγουν. Μετά θέλει πιο διεξοδικό ψάξιμο, να μετρήσουν πίεση καυσίμου, έλεγχος εισροής αέρα, προβληματικός αισθητήρας λ/map/στροφάλου κτλ κτλ. Ίσως ακόμη και βαλβίδα ψυχρής μπορεί να φταίει, σου ανεβάζει κανονικά θερμοκρασία; Μπορείς να το δεις στο διαγνωστικό αυτό.
Με το υγραέριο είναι σοβαρό το θέμα πάντως. Για να διαπιστώσει βουλωμένο μπεκ υγραερίου, ο εγκαταστάτης σου θα απομονώνει κάθε κύλινδρο ξεχωριστά πχ θα λέει κύλινδρος 3 τώρα υγραέριο και οι αλλοι βενζίνη. Όπου δει αρρυθμίες θα καταλάβει ότι κάτι τρέχει με το μπεκ ή τα ρεύματα εκείνου του κυλίνδρου και θα το ψάξει παραπέρα. Με το διαγνωστικό εσύ δε μπορείς να κάνεις κάτι πέρα του να αποκλείσεις ελαττωματικό αισθητήρα λ/map.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 12 Μάιος, 2017 14:54

Καλησπέρα σε όλους...

Έχω την εξής ερώτηση. Κάνω προσθήκη βενζίνης πάνω από τις 2000 σαλ. Πιο συγκεκριμένα για φορτίο 7 ms και άνω ψεκαζω 2ms βενζίνης.

Με αυτή την ρύθμιση τα long fuel trims πήγαιναν στο - 5% ένδειξη ότι μάλλον δουλεύω πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο καταλάβαινα και εγώ σαν μικρά μπουκωματα.

Εκανα το μιγμα πιο φτωχό σε όλο τον χάρτη. Έπειτα από μια εβδομάδα που κινούμαι αποκλειστικά στην πόλη (άρα χαμηλές στροφές και φορτία) τα long fuel trims πήγαν στο +5%. Βέβαια το αμάξι λειτουργεί πιο σωστά χωρίς κομπιασματα και μπουκωματα.

Σκέφτομαι τα κάνω λίγο πιο πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και φορτία που έχω μόνο υγραέριο σε πρώτη φάση και να δω που θα πάνε τα fuel trims.

Είμαι σωστός στον τρόπο σκέψης; μη μου πείτε τραβα στον εγκαταστατη και τέτοια γιατί προφανώς δεν θα βγάλω άκρη. Επίσης αν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος σωστός επαγγελματίας στην Πάτρα ας προτείνει..

Ευχαριστώ
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 13 Μάιος, 2017 00:01

Όταν πήρα το διαγνωστικό πέρυσι το καλοκαίρι είδα το LTFT να φτάνουν μέχρι +5,8% και κατανάλωση βενζίνης είχα περίπου 0,5lit/100km.

To είπα στον εγκαταστάτη μου, το συνδέσαμε στο Λάπτοπ, βγήκαμε στο δρόμο και μου έκανε μια ψιλοδιόρθωση. Ήταν ρυθμισμένο να κάνει μικροψεκασμούς βενζίνης από τις 2300 στροφές υπό φορτίο και το διόρθωσε να κάνει από τις 2000 στροφές υπό φορτίο.
Από τότε το LTFT κυμαίνεται από περίπου -1,8% έως περίπου +3,8%, χωρίς να παρατηρώ κάποιο πρόβλημα με κομπιάσματα και δισταγμούς.
Τα όρια λένε ότι είναι από -5% έως +5%. Αν θέλεις "τσίμπησέ" το λίγο να μην είναι ντιπ στα όρια.
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ppd » Τετ 31 Μάιος, 2017 12:11

Μετά από αλλαγή μπουζι με ίδια φρέσκα και ρύθμιση στο υγραέριο , τα long trims στη βενδίνη πέσανε στο +0.8%.
Λογικά τα μπουζi παιξανε ρόλο στα trims της βενζίνης γτ πριν την αλλαγή ήταν στο +5.8%.
Τα Long στο υγραεριο ηταν στο +15% εως +19% κ πέσανε στο -3,1% εως +2.8% .
Από ότι είδα τα επίπεδα αυτά είναι καλά .
xsara II 16v optima nano 60k km lpg
sirion II 16v avance 32 15k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 55k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 04 Ιουν, 2017 03:51

anikologr έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...

Έχω την εξής ερώτηση. Κάνω προσθήκη βενζίνης πάνω από τις 2000 σαλ. Πιο συγκεκριμένα για φορτίο 7 ms και άνω ψεκαζω 2ms βενζίνης.

Με αυτή την ρύθμιση τα long fuel trims πήγαιναν στο - 5% ένδειξη ότι μάλλον δουλεύω πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο καταλάβαινα και εγώ σαν μικρά μπουκωματα.

Εκανα το μιγμα πιο φτωχό σε όλο τον χάρτη. Έπειτα από μια εβδομάδα που κινούμαι αποκλειστικά στην πόλη (άρα χαμηλές στροφές και φορτία) τα long fuel trims πήγαν στο +5%. Βέβαια το αμάξι λειτουργεί πιο σωστά χωρίς κομπιασματα και μπουκωματα.

Σκέφτομαι τα κάνω λίγο πιο πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και φορτία που έχω μόνο υγραέριο σε πρώτη φάση και να δω που θα πάνε τα fuel trims.

Είμαι σωστός στον τρόπο σκέψης; μη μου πείτε τραβα στον εγκαταστατη και τέτοια γιατί προφανώς δεν θα βγάλω άκρη. Επίσης αν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος σωστός επαγγελματίας στην Πάτρα ας προτείνει..

Ευχαριστώ

Σήμερα σύνδεσα το obd και με χαρά διαπίστωσα long fuel trims στο 0%!!!
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 04 Ιουν, 2017 13:01

anikologr έγραψε:
anikologr έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...

Έχω την εξής ερώτηση. Κάνω προσθήκη βενζίνης πάνω από τις 2000 σαλ. Πιο συγκεκριμένα για φορτίο 7 ms και άνω ψεκαζω 2ms βενζίνης.

Με αυτή την ρύθμιση τα long fuel trims πήγαιναν στο - 5% ένδειξη ότι μάλλον δουλεύω πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο καταλάβαινα και εγώ σαν μικρά μπουκωματα.

Εκανα το μιγμα πιο φτωχό σε όλο τον χάρτη. Έπειτα από μια εβδομάδα που κινούμαι αποκλειστικά στην πόλη (άρα χαμηλές στροφές και φορτία) τα long fuel trims πήγαν στο +5%. Βέβαια το αμάξι λειτουργεί πιο σωστά χωρίς κομπιασματα και μπουκωματα.

Σκέφτομαι τα κάνω λίγο πιο πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και φορτία που έχω μόνο υγραέριο σε πρώτη φάση και να δω που θα πάνε τα fuel trims.

Είμαι σωστός στον τρόπο σκέψης; μη μου πείτε τραβα στον εγκαταστατη και τέτοια γιατί προφανώς δεν θα βγάλω άκρη. Επίσης αν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος σωστός επαγγελματίας στην Πάτρα ας προτείνει..

Ευχαριστώ

Σήμερα σύνδεσα το obd και με χαρά διαπίστωσα long fuel trims στο 0%!!!


Είσαι πρώτος!!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 04 Ιουν, 2017 15:48

referravag έγραψε:
anikologr έγραψε:
anikologr έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...

Έχω την εξής ερώτηση. Κάνω προσθήκη βενζίνης πάνω από τις 2000 σαλ. Πιο συγκεκριμένα για φορτίο 7 ms και άνω ψεκαζω 2ms βενζίνης.

Με αυτή την ρύθμιση τα long fuel trims πήγαιναν στο - 5% ένδειξη ότι μάλλον δουλεύω πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο καταλάβαινα και εγώ σαν μικρά μπουκωματα.

Εκανα το μιγμα πιο φτωχό σε όλο τον χάρτη. Έπειτα από μια εβδομάδα που κινούμαι αποκλειστικά στην πόλη (άρα χαμηλές στροφές και φορτία) τα long fuel trims πήγαν στο +5%. Βέβαια το αμάξι λειτουργεί πιο σωστά χωρίς κομπιασματα και μπουκωματα.

Σκέφτομαι τα κάνω λίγο πιο πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και φορτία που έχω μόνο υγραέριο σε πρώτη φάση και να δω που θα πάνε τα fuel trims.

Είμαι σωστός στον τρόπο σκέψης; μη μου πείτε τραβα στον εγκαταστατη και τέτοια γιατί προφανώς δεν θα βγάλω άκρη. Επίσης αν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος σωστός επαγγελματίας στην Πάτρα ας προτείνει..

Ευχαριστώ

Σήμερα σύνδεσα το obd και με χαρά διαπίστωσα long fuel trims στο 0%!!!


Είσαι πρώτος!!

Ευχαριστώ... Σημασία βέβαια έχει να διατηρηθούν εκεί για αρκετό καιρό..

Πάντως προτείνω σε όλους να προμηθευτούν έλα obd reader. 3 ευρώ κάνει και τα αξίζει πραγματικά..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 04 Ιουν, 2017 20:22

το θέμα όμως είναι ότι με το OBD δεν γίνεται δουλειά σε όλα τα αυτοκίνητα... Το δικό μας πχ που έχει ΚΙΤ με σύνδεση μέσω της OBD, όταν δουλεύει με υγραέριο μπλοκάρει το διαγνωστικό στην OBD... Εκεί αναγκαστικά θέλεις το διαγνωστικό για το KIT του υγραερίου σου και αυτό πάλι αν δείχνει fuel trims... νομίζω το δικό μας δείχνει και trims και λ στο πρόγραμμα της BRC. Σκέφτομαι να πάρω κι εγώ ένα κάποια στιγμή αλλά τρέχουν συνέχεια έξοδα και δεν κοστίζει 3 ευρώ όπως οι κινέζικοι κλώνοι OBD αλλά αρκετά παραπάνω...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 04 Ιουν, 2017 20:38

referravag έγραψε:το θέμα όμως είναι ότι με το OBD δεν γίνεται δουλειά σε όλα τα αυτοκίνητα... Το δικό μας πχ που έχει ΚΙΤ με σύνδεση μέσω της OBD, όταν δουλεύει με υγραέριο μπλοκάρει το διαγνωστικό στην OBD... Εκεί αναγκαστικά θέλεις το διαγνωστικό για το KIT του υγραερίου σου και αυτό πάλι αν δείχνει fuel trims... νομίζω το δικό μας δείχνει και trims και λ στο πρόγραμμα της BRC. Σκέφτομαι να πάρω κι εγώ ένα κάποια στιγμή αλλά τρέχουν συνέχεια έξοδα και δεν κοστίζει 3 ευρώ όπως οι κινέζικοι κλώνοι OBD αλλά αρκετά παραπάνω...


Στο δικό μου omvl το καλώδιο κόστισε περί τα 10 ευρώ αν θυμάμαι. Μέσα από το πρόγραμμα της omvl βλέπεις τα fuel trims, λ, και πόσα άλλα. Οπότε αν κάποιος έχει λίγη όρεξη τουλάχιστον για παρατήρηση αρχικά μπορεί να προσπαθήσει..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 58 επισκέπτες