Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγη μπουζί

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 26 Μάιος, 2017 20:37

Υπαρχει και συνεχεια...Περασα απο εξουσιοδοτημενο Honda μου ειπαν και αυτοι για 120.000 χλμ ΑΛΛΑ με υγραεριο 70.000-80.000 !!!
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 26 Μάιος, 2017 21:52

Κι εμάς στην Peugeot στην τοπική αντιπροσωπεία μας είπαν κανονικά κάθε 40.000. Με το υγραέριο κάθε 30.000! Την στιγμή που τα μπουζί που βάζουν αυτοί είναι για 20.000χλμ!! Γέλιο!! Μία φορά κοπάναγε το μοτέρ και ήταν κάποιο μπουζί που είχε βγει off και δουλεύε τρικύλινδρο.. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, πάλι καλά να λέμε! Κράτα αυτά που έχεις Γιάννη αφού δεν έχεις θέμα.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 26 Μάιος, 2017 22:13

referravag έγραψε:Κι εμάς στην Peugeot στην τοπική αντιπροσωπεία μας είπαν κανονικά κάθε 40.000. Με το υγραέριο κάθε 30.000! Την στιγμή που τα μπουζί που βάζουν αυτοί είναι για 20.000χλμ!! Γέλιο!! Μία φορά κοπάναγε το μοτέρ και ήταν κάποιο μπουζί που είχε βγει off και δουλεύε τρικύλινδρο.. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, πάλι καλά να λέμε! Κράτα αυτά που έχεις Γιάννη αφού δεν έχεις θέμα.


Πραγματικα με εχουν μπερδεψει παρα πολυ ...Φοβαμαι μην μου κανουν προβλημα αν δεν τα αλλαξω αλλα παλι να δωσω και πανω απο 100 ευρω χωρις λογο ??

Υπαρχουν...προειδοποιησεις τι θελουν αλλαγμα ?
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 26 Μάιος, 2017 22:47

Στο δικό μας όταν είναι για αλλαγή αρχίζουν και κάνουν κάτι ψιλοκενά... 1 μικρό κενό σαν στιγμιαίο κόμπιασμα συνήθως αν έχει φορτίο ο κινητήρας (πχ ανεβαίνεις ανηφόρα)... Όχι συνεχόμενα. Μπορεί να το κάνει μια φορά μέσα σε μια μέρα και να το ξανά κάνει μετά από 5 μέρες. Εκεί θέλουν άλλαγμα. Καλό είναι βέβαια να μην φτάνουμε τόσο οριακά γιατί αν σπάσει καμιά ακίδα μπορεί να γίνει μεγάλη ζημιά...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Σάβ 27 Μάιος, 2017 09:08

referravag έγραψε:Στο δικό μας όταν είναι για αλλαγή αρχίζουν και κάνουν κάτι ψιλοκενά... 1 μικρό κενό σαν στιγμιαίο κόμπιασμα συνήθως αν έχει φορτίο ο κινητήρας (πχ ανεβαίνεις ανηφόρα)... Όχι συνεχόμενα. Μπορεί να το κάνει μια φορά μέσα σε μια μέρα και να το ξανά κάνει μετά από 5 μέρες. Εκεί θέλουν άλλαγμα. Καλό είναι βέβαια να μην φτάνουμε τόσο οριακά γιατί αν σπάσει καμιά ακίδα μπορεί να γίνει μεγάλη ζημιά...


Σε ευχαριστω.Ελεγχο αν θελουν αλλαγη μπορει να κανει μαστορας ?

Το οτι ειναι πανω απο την αρχη σχεδον 9 χρονια εχει σημασια ?
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 27 Μάιος, 2017 14:58

Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...

Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Σάβ 27 Μάιος, 2017 15:37

referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...

Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!



Για να μηην ξερουμε το μας γινεται φιλε μου.....
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 27 Μάιος, 2017 19:49

referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...

Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!

Καλησπερα,
προσωπικά εγω μπουζί βαζω του εργοστασίου και ανοίγω λιγο το διάκενο.
Δεν είναι ιριδίου.
Τα αλλάζω καθε 2ο Service (20000χλμ)=4ευρώ/τμχ
Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ , έχω γράψει 366.000χλμ,και 56.000χλμ με υγραέριο
Εγω εχω ακουσει οτι τα λάδια μπορείς να τα αφήσεις παραπάνω.
Παρα τα χιλιόμετρα, μου καίει 150 ml στις 10.000, τα αλλάζω στίς 8500-9000χλμ
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 27 Μάιος, 2017 22:32

Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται όπως πριν. Δεν έχει να λέει το αν θα μαυρίσουν ή όχι. Η μηχανική και θερμική καταπόνηση που δέχονται είναι ίδια... Το λάδι δεν μαυρίζει μόνο από τα κατάλοιπα... Μαυρίζει κυρίως λόγω του γεγονότος ότι οξειδώνεται με την πάροδο του χρόνου. Παθαίνει δηλ ακριβώς το ίδιο πράγμα όπως και ένα μήλο όταν το κόψουμε και το αφήσουμε για λίγη ώρα στο πιάτο... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=M7VxOlUVjoA
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 28 Μάιος, 2017 00:26

meletis έγραψε:
referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...

Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!

Καλησπερα,
προσωπικά εγω μπουζί βαζω του εργοστασίου και ανοίγω λιγο το διάκενο.
Δεν είναι ιριδίου.
Τα αλλάζω καθε 2ο Service (20000χλμ)=4ευρώ/τμχ
Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ , έχω γράψει 366.000χλμ,και 56.000χλμ με υγραέριο
Εγω εχω ακουσει οτι τα λάδια μπορείς να τα αφήσεις παραπάνω.
Παρα τα χιλιόμετρα, μου καίει 150 ml στις 10.000, τα αλλάζω στίς 8500-9000χλμ

Προφανώς κλείνεις το διάκενο...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 34 επισκέπτες