Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fuel trims και υγραέριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 04 Ιουν, 2017 20:55

anikologr έγραψε:
referravag έγραψε:το θέμα όμως είναι ότι με το OBD δεν γίνεται δουλειά σε όλα τα αυτοκίνητα... Το δικό μας πχ που έχει ΚΙΤ με σύνδεση μέσω της OBD, όταν δουλεύει με υγραέριο μπλοκάρει το διαγνωστικό στην OBD... Εκεί αναγκαστικά θέλεις το διαγνωστικό για το KIT του υγραερίου σου και αυτό πάλι αν δείχνει fuel trims... νομίζω το δικό μας δείχνει και trims και λ στο πρόγραμμα της BRC. Σκέφτομαι να πάρω κι εγώ ένα κάποια στιγμή αλλά τρέχουν συνέχεια έξοδα και δεν κοστίζει 3 ευρώ όπως οι κινέζικοι κλώνοι OBD αλλά αρκετά παραπάνω...


Στο δικό μου omvl το καλώδιο κόστισε περί τα 10 ευρώ αν θυμάμαι. Μέσα από το πρόγραμμα της omvl βλέπεις τα fuel trims, λ, και πόσα άλλα. Οπότε αν κάποιος έχει λίγη όρεξη τουλάχιστον για παρατήρηση αρχικά μπορεί να προσπαθήσει..


Αν μπορείς φίλε anilokogr στείλε μου με ένα μήνυμα αν δεν επιτρέπεται εδώ, από που το πήρες καθώς με ενδιαφέρει κι εμένα να πάρω ένα για να το παρακολουθήσω 2-3 φορές καθώς κλείνει 2 χρόνια σε 3 μήνες περίπου, από την εγκατάσταση. Μήπως χρειάζεται κάποια ρύθμιση, την οποία δεν θα την κάνω εγώ βέβαια... Εγώ το φθηνότερο που βρίσκω είναι 26 ευρώ + 12-13 ευρώ μεταφορικά στο ebay... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 04 Ιουν, 2017 21:09

Βρήκα μόλις κάποια έξτρα video που δείχνουν πως μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας το διαγνωστικό καλώδιο πολύ απλά και φθηνά. Αν είναι το ίδιο για όλα τα KIT...

Ρίξτε μια ματιά εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=etqD_d-CzBc
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... L&_sacat=0
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 04 Ιουν, 2017 22:43

referravag έγραψε:Βρήκα μόλις κάποια έξτρα video που δείχνουν πως μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας το διαγνωστικό καλώδιο πολύ απλά και φθηνά. Αν είναι το ίδιο για όλα τα KIT...

Ρίξτε μια ματιά εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=etqD_d-CzBc
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... L&_sacat=0

Καλύτερα να πάρεις ένα έτοιμο.. Είδες το πμ που έστειλα;; Μην κάνεις καμιά λάθος σύνδεση και βραχυκύκλωσει τίποτα..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 05 Ιουν, 2017 01:18

Δεν μου έχει έρθει κάποιο ΠΜ... :-\ Αν μπορείς ξανά τσέκαρε, μήπως έχεις κάνει κάποιο λάθος στον αποστολέα.

Δίκιο έχεις αν και δεν φοβάμαι να το φτιάξω μόνος μου... πιάνουν τα χέρια μου σε αυτά τα απλά πράγματα με το κολλητήρι. Το θέμα είναι, "είναι το σωστό chip αυτό που θα δουλεύει σωστά με το ΚΙΤ"? Ή θα κάψουμε το port του εγκεφάλου;; Θέλει ψάξιμο γιατί κάτι έλεγε ο τύπος στο video ότι πρέπει να προσέξουμε τις τάσεις αν είναι 3,3V ή 5V γιατί μπορεί να καεί το port... Θα το έκανα και μόνος μου, αρκεί να ήξερα ακριβώς τι χρειάζεται... Υπάρχει πουθενά το σχηματικό του diagnostic connector του Plug n Drive?
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 05 Ιουν, 2017 10:02

βασικα αν εχεις υπολογιστη με bleutooth ανετα με χρηματα μεχρι 8-9 ευρω μπορεις να φτιαξεις ασυρματη συνδεση εγω εφτιαξα για το δικο μου συστημα και δουλευει μια χαρα......
απο οτι ειδα με πρωτη ματια εχουν ιδια φιλοσοφια συνδεσης πηγαινε στην υποενοτητα LOVATO FAST &EASY παραμετροι λειτουργιας εκει το μελος fuzz εφτιαξε ασυρματη συνδεση το εφτιαξα και γω και δουλευει τελεια...ουτε καλωδια τιποτα και εχεις και αρκετα γρηγορη μεταφορα δεδομενων...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 05 Ιουν, 2017 18:12

manoliss έγραψε:βασικα αν εχεις υπολογιστη με bleutooth ανετα με χρηματα μεχρι 8-9 ευρω μπορεις να φτιαξεις ασυρματη συνδεση εγω εφτιαξα για το δικο μου συστημα και δουλευει μια χαρα......
απο οτι ειδα με πρωτη ματια εχουν ιδια φιλοσοφια συνδεσης πηγαινε στην υποενοτητα LOVATO FAST &EASY παραμετροι λειτουργιας εκει το μελος fuzz εφτιαξε ασυρματη συνδεση το εφτιαξα και γω και δουλευει τελεια...ουτε καλωδια τιποτα και εχεις και αρκετα γρηγορη μεταφορα δεδομενων...


Το θέμα είναι ότι κατ' αρχάς εμείς έχουμε BRC... Το port του δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο με του Lovato... Όσον αφορά το Lovato, αυτός ο οδηγός που παρέθεσε ο συμφορουμίτης fuzz κυκλοφορεί κάπου και σε ξένη σελίδα... Μπορεί να είναι και για σύστημα Stag δεν θυμάμαι... Η φιλοσοφία είναι ίδια... Μόνος μου θα δοκιμάσω να το φτιάξω μόνο αν βρω κάποιες πληροφορίες, όπως τι είναι το κάθε pin στο διαγνωστικό port του ΚΙΤ και επίσης σε τι τάσεις δουλεύει... Το δεύτερο ίσως μπορώ να το δω με το πλύμετρο. Αλλα και πάλι, δεν έχω καταφέρει να βρω το φυσάκι που κουμπώνει σε αυτό του διαγνωστικού port για να πω ότι θα το φτιάξω να είναι ασφαλές. Γιατί τώρα να έχω καλωδιάκια στον αέρα ρισκάρω ζημιά και δεν είμαστε για τέτοια...

Επίσης ασφαλέστερο από το καλώδιο δεν υπάρχει... το Bluetooth είναι βολικό γιατί γλυτώνεις τα καλώδια αλλά την σιγουριά του καλωδίου δεν την έχει... Bluetooth θα είχε νόημα αν μπορούσαμε να δούμε τις παραμέτρους με κάποιο πρόγραμμα στο κινητό μας... Από τη στιγμή που πρέπει να κουβαλάμε laptop, τι καλώδιο τι bluetooth... Καλύτερα καλώδιο... ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 07 Ιουν, 2017 01:07

Για ετοιμο καλωδιο στο Lovato ειναι καλα αυτα που κυκλοφορουν στο Ebay; Προβλημα δεν εχω αλλα ,γιατι το αμαξι εχει ρυθμιστει.Απλως να το παρακολουθω.
Με Obd Scanner ποτε δεν καταφερα να το συνδεσω.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 12 Ιουν, 2017 17:22

referravag έγραψε:
manoliss έγραψε:βασικα αν εχεις υπολογιστη με bleutooth ανετα με χρηματα μεχρι 8-9 ευρω μπορεις να φτιαξεις ασυρματη συνδεση εγω εφτιαξα για το δικο μου συστημα και δουλευει μια χαρα......
απο οτι ειδα με πρωτη ματια εχουν ιδια φιλοσοφια συνδεσης πηγαινε στην υποενοτητα LOVATO FAST &EASY παραμετροι λειτουργιας εκει το μελος fuzz εφτιαξε ασυρματη συνδεση το εφτιαξα και γω και δουλευει τελεια...ουτε καλωδια τιποτα και εχεις και αρκετα γρηγορη μεταφορα δεδομενων...


Το θέμα είναι ότι κατ' αρχάς εμείς έχουμε BRC... Το port του δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο με του Lovato... Όσον αφορά το Lovato, αυτός ο οδηγός που παρέθεσε ο συμφορουμίτης fuzz κυκλοφορεί κάπου και σε ξένη σελίδα... Μπορεί να είναι και για σύστημα Stag δεν θυμάμαι... Η φιλοσοφία είναι ίδια... Μόνος μου θα δοκιμάσω να το φτιάξω μόνο αν βρω κάποιες πληροφορίες, όπως τι είναι το κάθε pin στο διαγνωστικό port του ΚΙΤ και επίσης σε τι τάσεις δουλεύει... Το δεύτερο ίσως μπορώ να το δω με το πλύμετρο. Αλλα και πάλι, δεν έχω καταφέρει να βρω το φυσάκι που κουμπώνει σε αυτό του διαγνωστικού port για να πω ότι θα το φτιάξω να είναι ασφαλές. Γιατί τώρα να έχω καλωδιάκια στον αέρα ρισκάρω ζημιά και δεν είμαστε για τέτοια...

Επίσης ασφαλέστερο από το καλώδιο δεν υπάρχει... το Bluetooth είναι βολικό γιατί γλυτώνεις τα καλώδια αλλά την σιγουριά του καλωδίου δεν την έχει... Bluetooth θα είχε νόημα αν μπορούσαμε να δούμε τις παραμέτρους με κάποιο πρόγραμμα στο κινητό μας... Από τη στιγμή που πρέπει να κουβαλάμε laptop, τι καλώδιο τι bluetooth... Καλύτερα καλώδιο... ;)

με την ιδια λογικη και φιλοσοφια...αν εχεις 4 πινακια στο καλωδιο διαγνωσης 2 ειναι τα 12 βολτ τα βρισκεις με βολτομετρο και τα αλλα 2 ειναι η μτφρα δεδομενων...
απο οτι αλλαξα μνμτα με τον φιλο fuzz αν βαλεις τα πινακια δεδομενων αναποδα απλα δεν θα εχεις επικοινωνια οποτε εκει δεν εχεις θεμα....τα αλλαζεις και τελος...η τροφοδοσια πρεπει να προσεξεις την πολικοτητα αλλα και τον υποβοβαστη τασης να βγαζει αυστηρααπο 3.5 ως 5 βολτ....εγω πιστευω θα σουδουλεψει....
ολα εχουν ιδια φιλοσοφια....
επειδη λοιπον εχω και καλωδιο και μπλουτουθ σε πληροφορω πιο βολικο ειναι το ασυρματο γιτι συνδεσε το καλωδιο περασετο απο καπω πορτες κλπ κλπ ειναι πιο βολικο...αυτο που πρεπει να δεις ειναι αν οντως εχεις τα 12 βολτ με κλειστο η ανοικτο διακοπτη διοτι αν κλεινοντας τον διακοπτη κοβεις τα 12 βολτ θα χανεις την επικοινωνια το ιδιο φυσικα συμβανει και στο καλωδιο....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 12 Ιουν, 2017 17:25

meletis έγραψε:Για ετοιμο καλωδιο στο Lovato ειναι καλα αυτα που κυκλοφορουν στο Ebay; Προβλημα δεν εχω αλλα ,γιατι το αμαξι εχει ρυθμιστει.Απλως να το παρακολουθω.
Με Obd Scanner ποτε δεν καταφερα να το συνδεσω.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

θα κοιταξει το καλωδιο να εχει 4 καλωδια αυτο που θα παρεις...καλο καλωδιο ποιοτικο και χωρις προβλημαειναι το stag αν το βρεις παρτο....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lma111 » Δευτ 16 Οκτ, 2017 21:37

Μετα την αλλαγη σε αεριο οταν εχει θερμοκρασια απο 18-30/35 βαθμους εχω αρνητικα σορτ τριμς μεχρι και -25 σε Cut off οπου και τα λονγκ φτανουν απο -4 εως -7 σχετικα πολυ γρηγορα ιδιως σε κατηφορα (STFT -25) Οταν η θερμοκρασια του αεριου γινει κανονικη 40-60 βαθμους γινονται αντιστοιχα θετικα τα σορτ +25 και σιγα σιγα επαναφερονταο και τα λονκ κοντα στο μηδεν.
Η θερμοκρασια νερου ειναι ενταξη !
Ο αισθητηρας θερμοκρασιας μπορει να δινει λαθος τιμες για το αεριο μονο ενω αλλιως η θερμοκρασια του νερου να ειναι σωστη και να μην υπαρχει προβλημα στην βενζινα ?
Εχει αισθητηρα θερμοκρασιας αλλον η συσκευη αεριου η ο εξαερωτης ?
(MAF δεν θα λειτουργουσε και στο βενζινη).
Αλλιως δεν υπαρχουν ενεργες διορθωσεις στο προγραμμα !
lma111
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 10 Μάιος, 2014 10:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 120 επισκέπτες