Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό macarenos » Τετ 10 Μάιος, 2017 14:30

Καλημέρα και πάλι
Η λογική με την οποία υπολογίζω είναι η εξής
Κόστος για κίνηση μόνο με βενζίνη=1100€
Κόστος καυσίμου που έχω πληρώσει έως τώρα=680€
Από αυτά 550€ για αέριο και 130€ για βενζίνη σύνολο 680€
Αν από τα 1100€ που θα χρειαζόμουν μόνο βενζινοκίνητος αφαιρέσω τα 680€ το σύνολο του καυσίμου που έχω χρησιμοποιήσει σημαίνει ότι από καύσιμο έχω εξοικονομήσει 520€.
Η εγκατάσταση κόστισε γύρω στα 1000€ άρα έχω αποσβέσει τα μισά περίπου.
Μάλλον λάθος ανέφερα ότι έχω δει κέρδος ΜΕΤΑ την απόσβεση. Αυτό ακόμα ούτε με τα κυάλια αλλά πιστεύω οτι καλά πάει το πράμα μεχρι τώρα, με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω. :D
renault grand scenic 1.4 130hp με landirenzo omegas 3
macarenos
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2016 10:03

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 10 Μάιος, 2017 15:39

macarenos έγραψε:Καλημέρα και πάλι
Η λογική με την οποία υπολογίζω είναι η εξής
Κόστος για κίνηση μόνο με βενζίνη=1100€
Κόστος καυσίμου που έχω πληρώσει έως τώρα=680€
Από αυτά 550€ για αέριο και 130€ για βενζίνη σύνολο 680€
Αν από τα 1100€ που θα χρειαζόμουν μόνο βενζινοκίνητος αφαιρέσω τα 680€ το σύνολο του καυσίμου που έχω χρησιμοποιήσει σημαίνει ότι από καύσιμο έχω εξοικονομήσει 520€.
Η εγκατάσταση κόστισε γύρω στα 1000€ άρα έχω αποσβέσει τα μισά περίπου.
Μάλλον λάθος ανέφερα ότι έχω δει κέρδος ΜΕΤΑ την απόσβεση. Αυτό ακόμα ούτε με τα κυάλια αλλά πιστεύω οτι καλά πάει το πράμα μεχρι τώρα, με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω. :D

Εαν επιτρεπεται ποσα χιλιομετρα κανετε ετησιως;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Πέμ 11 Μάιος, 2017 10:11

Με τα σημερινά δεδομένα χρειάζεσαι 20000χλμ για να καλύψεις κόστος εγκατάστασης αξίας 1100 ευρώ.
Αν κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα σε ένα χρόνο από τον δεύτερο κιόλας έχεις κέρδος
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό macarenos » Τετ 17 Μάιος, 2017 09:52

Καλημερίζω την παρέα
Τα χιλιόμετρα ετησίως είναι γύρω στα 10000 τώρα πια. Το σκεπτικό της μετατροπής ήταν να κινούμαι με φτηνότερο καύσιμο από τη βενζίνη, λόγω και της αυξημένης κατανάλωσης του αυτοκινήτου, καθώς είναι 7θέσιο και βαρύ. Το βασικό είναι ότι πλέον δεν το "σκίζω" καθώς πλέον η κίνηση με την οικογένεια και η ηλικία μου με έχει κάνει λίγο πιο συνετό. Σαν δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και λόγω αναγκαστικής κίνησης εναλλακτικά με ένα ATOS για τον δακτύλιο το ζητούμενο ήταν οικονομικότερο καύσιμο. Αν θα βγει και σε βάθος χρόνου, θα δείξει στην πορεία. Μέχρι τώρα πάντως είμαι ευχαριστημένος και από την επιλογή του συστήματος (landirenzo) και κυρίως από τον εγκαταστάτη (ecoκινηση). Μέχρι το τέλος του μήνα πάμε για service βενζίνη -αέριο γιατί έρχεται και ΚΤΕΟ.
renault grand scenic 1.4 130hp με landirenzo omegas 3
macarenos
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2016 10:03

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 18 Μάιος, 2017 05:01

Καλά και οικονομικά χιλιόμετρα.

Σίγουρα τα 10.000 χιλ. ετησίως δεν είναι και πολλά αλλά θα σου πω και κάτι άλλο.Πριν τη μετατροπή έκανα γύρω στις 17.000 με 18.000 ετησίως.
Μετά τη μετατροπή και επί 4 χρόνια κάνω κατά μέσο όρο 23.000 χιλ. ετησίως.Μου αρέσει να βάζω την οικογένεια στο αυτοκίνητο και να κάνω μία βόλτα παραπάνω γιατί δεν σκέφτομαι το κόστος των καυσίμων όπως πριν.Ίσως και σε και σένα λειτουργήσει το ίδιο και να αυξήσεις τον ετήσιο μέσο όρο.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - zanardi με λαδιέρα και 100.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1485
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Τρί 04 Ιούλ, 2017 17:45

2ος χρόνος χρήσης LPG και ήρθε η ώρα για τα καθιερωμένα στατιστικά :

Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού, 122hp, κωδ. κινητήρα CAXA
Σύστημα υγραερίου : LandiRenzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€

Χρονικό διάστημα : 2 χρόνια
Χιλιόμετρα : 43.640km
Βενζίνη : 100RON

Εικόνα

Σε 43.640km έκαψε 3.782l αέριο με μέση κατανάλωση 8,65l/100km και 819l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,78l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε και σύμφωνα με το trip computer, μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,9-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.

[LPG] 43.640 km -> 3.782 l -> 2.588 € -> 0,684 €/l μέση τιμή αερίου
[GAS] 43.640 km -> 819 l -> 1.269 € -> 1,549 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57€
Service υγραερίου στα 30.000 km = 40€
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 43.640 km = 3.954€
Συνολικό κόστος καυσίμου + εγκατάστασης = 5.304€

43.640 km * 9,0 l/100km = 3.927 l * 1,549 = 6.084 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.

Άρα το καθαρό κέρδος (απόσβεση εγκατάστασης + λεφτά στην τσέπη) είναι 6.084 € - 5.304 € = 780€ αυτά τα 2 χρόνια και η οικονομία στο 36%, με τιμή υγραερίου στο 44,15% της 100RON βενζίνης.

Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€

Τα περσυνά στατιστικά χρήσης είναι εδώ : viewtopic.php?f=10&t=2825&start=290#p55277
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas 3.0
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 81
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες




cron