Ο αδελφος της γυναικας μου aφου βγηκε στην πιατσα για να πουλησει το Forester του(130,000 χλμ) και στην καλυτερη του εδιναν 4,500 ευρω το μετανιωσε και τωρα σκέφτεται να βαλει υγραεριο στο Forester του 2007 2.0 και με παιρνει λοιπον τηλ. και με ρωτάει την γνωμη μου!
Καμενος εγω λοιπον από το υγραεριο του λεω ότι απ'αυτα που διαβαζω,"μακρια," εκτος αν κανεις επισκευή κεφαλης με εδρες και βαλβιδες ανθεκτικες για αυτην την χρηση σε αυτό το αυτοκινητο,αλλα σκεφτηκα μετα και του λεω αν είναι να κανεις αυτή την δουλεια μιας και μενουμε στην καρτελοκρατουμενη Θεσ/νικη γιατι να μην δωσεις κατι παραπανω και να το κανεις Φυσικο αεριο (0,869 τιμη κιλου CNG μιση τιμη από το υγραεριο δηλ.!!!!!) ?
Ξερει κανεις περιπου το κοστουμι ποσο θα βγει?
Δηλ. η εργασια με τα ανταλλακτικα του μοτερ και ένα καλο συστημα CNG με σχετικα ελαφρια δεξαμενή σχετικα μεγαλούτσικης αυτονομιας.
Ξερει κανεις κανεναν Θεσ/νικη που εχει κανει μετατροπή σε CNG?
Με 700-800 ευρω (ταβανι)κανεις δουλεια για βαλβιδες τιτανιου,εδρες,στελιτη,οδηγους ,ημισετ ,εργατικα κ.τ.λ?