"...Οποίος εγκταταστατης πάντως κάνει cayenne να δουλέψει χωρίς προβλήματα θα γίνει θεός ....."
Καλημέρα. Εγώ ξέρω κάποιον αλλά επιτρέπεται να δώσω στοιχεία;
"...Οποίος εγκταταστατης πάντως κάνει cayenne να δουλέψει χωρίς προβλήματα θα γίνει θεός ....."
dti έγραψε:Φυσικά! Όλα τα καλά και τα κακά ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρονται.ώμη
Από κει και πέρα, όλοι είμαστε υπεύθυνοι για τις επιλογές που κάνουμε.
Το οτι κάποιος συστήνει έναν εγκαταστάτη δε σημαίνει οτι όσοι ενδιαφέρονται πρέπει να πάνε σώνει και καλά σ' αυτόν.
Η έρευνα πρέπει να γέιναται πάντα κι από εμάς κι εφόσον έχουμε τις κατάλληλες πληροφορίες κι ενδείξεις, αποφασίζουμε με δική μας ευθύνη.
dti έγραψε:kostakisSs έγραψε:
Prins: απο την σελίδα του Φαρμάκη (όνομα και πράμα ενα πράμα ρε παιδί μου) βρίκα τον κύριο tselopogiani που του βάζεις και ενα .gr και τσούκ του μιλάς κατάματα.
Επιμένω... μίλα και με τον Φαρμάκη στα Γιάννενα και ζήτησε να μάθεις για το Prins Liqui Max.
Πάντως το κόστος ΔΕΝ πρέπει να είναι αυτό που θα σε προβληματίσει.
Σωστή δουλειά πρέπει να γίνει από κάποιον που γνωρίζει το αυτοκίνητό σου και έχει εγκαταστήσει αντίστοιχο kit σε 2-3 ίδια αυτοκίνητα...
kolokas έγραψε:μπερδευεστε πολυ με τις γενιες....δεν πανε ετσι με euro τα μετρανε...
christoi έγραψε:kolokas έγραψε:μπερδευεστε πολυ με τις γενιες....δεν πανε ετσι με euro τα μετρανε...
Εννοείς τις κατηγορίες Euro (3,4,5...) που θεσπίζει η Ε.Ε.; Γιατί εμένα πιο πιθανό μου φαίνεται να τα μετράνε σε €.
strofimios έγραψε:Εγω ξερω οτι euro 1,2,3,4,5, ειναι οι "νορμες" για τις εκπομπες καυσαεριων.Φυσικα τα περισσοτερα καινουργια αυτοκινητα ειναι 4,5.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες
|
|