Μετα απο αρκετο ψαξιμο αποφασισα και κατεληξα στην τοποθετηση του "BRC SEQUENT PLUG & DRIVE" στο Ηyundai i30 1400 cc που εχω .
Το i30 θεωρειται ως "επικίνδυνο" για βλαβες στις βαλβιδες με το lpg λογω μηχανικων ωστηριων .
Παντως επισημα η BRC δεν προτεινει ουτε "λαδιερα" ουτε κατι αλλο και δεν το εχει στα αμαξια με προβληματα
Για εγκαταστατη - συνεργατη επελεξα αυτον που μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις για τις γνωσεις του και την υπομονη του σχετικα με το "πριξιμο" που του εκανα με τις ερωτησεις μου .
Αυτος ειναι ο Κος Χρηστος της LPGas
Το συστημα ειναι ολο BRC .
Η δεξαμενη ειναι 55 lt και ειναι στην θεση της ρεζερβας .
Ο εγκεφαλος ειναι ο "καλος" που συνδεετε με την ΟΒD θυρα του αυτοκινητου και η καλωδιοση ειναι plug and drive χωρις "κοψε - ραψε" στο αμαξι .
Το γεμισμα γινεται απο την πορτα του ρεζερβουαρ με εναν ανταπτορα .
Το μονο που δεν μπηκε ακομα ειναι η λαδιερα γιατι γιατι διαπιστωθηκε καποιο προβλημα με την απλη λαδιερα και περιμενουμε μια αλλη με 4 παροχες 1 σε καθε κυλινδρο .
Απλα για το φοβο των ιουδαιων εβαλα ενα προσθετο ειδικο για γκαζι στην βενζινη .
Να και το pdf απο το site της BRC για το i30 ! ! ! !
http://www.scribd.com/fullscreen/603213 ... zsvuo6422i
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αριστες .
Κανενα απολυτως προβλημα .
Εαν δεν κοιταξεις το λαμπακι ,δεν καταλαβαινεις οτι εισαι με γκαζι .
Αλλαζεις εν "πλω" απο γκαζι σε βενζινη και τουμπαλιν χωρις "κιχ"
Το πιο καλο οταν πας και γεμιζεις με 40 ευρω ........... αλλη αισθηση .........
Ps : Για τεχνικες αποριες ρωτατε αλλα παρακαλω τον LPGas να απαντα αντι εμου για να μην πω καποια "λαλακια".
Αυτες ειναι φωτο που βγηκαν κατα τη διαρκεια της εγκαταστασης , θα ακολουθησουν και μερικες σημερινές :
O εγκεφαλος ειναι τοποθετημενος κατω απο την μπαταρια χαμηλα ....
Ασφαλειοθηκη διπλα στον θετικο πολο
Εγκατασταση
Μπεκιερα