manoliss έγραψε:δηλαδηολο το συστημα της τρομπας βγηκε καλουπι απο το εργοστασιο φιξ?.......ολα βγαινουν και αλλαζουν απλα εχουν το τροπο τους και το ξερουν λιγοι και δεν το λενε....κοιτα σε παλιο φιατ που ειχα εκοψα το σκληρο σωληνακι εκαι εβαλα φιλτρο βενζινας του εμποριου μεταλλικο και το αλλαζα καθε 10.000 χλμτρα τοτε δεν ειχα αεριο τωρα ουτε φιατ εχω αλλα εχω αεριο ετσι λοιπον τι εκανα εφτασα την βενζινα στο πατο εβγαλα την τρομπα καθαρισα τεποζιτο με πανια οπως μπορουσα επισης τις σιτες της αντλιας με καθαριστικο καρμπυτερατερ αλλαξα φιλτρο καινουργια βενζινα και τελος απλα το θεμα ειναι οτι εγω προσωπικα εχω βαλει ηλεκρονικο κολπο που κοβω την αντλια 2 λεπτα μετα το γυρισμα σε αεριο και μετα απο 8 λεπτα ξαναδουλευει η αντλια για 2 λεπτα και συνεχιζει με κυκλους......απλα δεν εχω παραλληλο ψεκασμο ....
Το τελευταίο που λες είναι επικύνδυνο για τα 8 λεπτά.
Για τα υπόλοιπα, ναι είναι σχεδόν fix δηλαδή δε ξεκουμπώνεις-αλλάζεις-κουμπώνεις. Η τρόμπα έχει ένα εσωτερικό καπάκι που συγκρατείται από 2 πολύ ευαίσθητα κλιπ, λίιιιγο παραπάνω δύναμη να βάλεις έσπασαν και πάει για πέταμα. Αυτά κατάφερα να βγάλω με πολύ προσοχή και με επιπλέον πατέντες (οδοντογλυφίδες βασικά) για να εξομοιώσω ένα βοηθό που κρατά τα κλιπ ανοιχτά τόσο όσο να μη σπάσουν. Πέρα από αυτό, το φίλτρο είναι ένα πλαστικό κουτί που κλεινει από πάνω με καπάκι που έχει κολληθεί με θερμικό τρόπο ή ειδική κόλλα. Δε ξεβιδώνει, μόνο με κόψιμο ή λιώσιμο θα ανοίξει οπότε δε θεωρείται επισκευάσιμο μέρος. Τα σωληνάκια είναι επίσης βαλμένα με θερμικό τρόπο, ίσως καταφέρει κάποιος να τα βγάλει (το έκανα στη πρώτη αντλία που είχα πειραματιστεί παλιότερα) αλλά δε ξαναμπαίνουν και λόγω σκληρότητας κιόλας και σφυκτηράκια να βάλεις πιθανότατα θα έχει διαρροές. Τέλος, έχει ένα καπάκι από πάνω (εκεί που έχει τη τροφοδοσία και την έξοδο της βενζίνης για το κινητήρα) το οποίο με 2 μεταλλικές ράβδους ενώνεται με το υπόλοιπο σώμα (φλοτέρ, φίλτρο, τρόμπα) και έχει και ελατήριο για να τα απομακρύνει το σώμα από το καπάκι. Οι ράβδοι στο καπάκι έχουν κολληθεί θερμικά - δε βγαίνουν από το καπάκι με τίποτα. Στην άλλη μεριά, αφού περάσουν οι ράβδοι μέσα από τους οδηγούς του σώματος έχουν βάλει με ηλεκτροκόλληση 2 ακίδες για να κρατούνται στο σώμα. Αν βγει το καπάκι η αλλαγή τη τρόμπας είναι εύκολη. Αν τρίψω τις ακίδες στις ράβδους για να αποδεσμευτούν οι ράβδοι από το σώμα, δεν έχω τρόπο να ξαναδημιουργήσω τις ακίδες. Γενικά κατασκευή για να μη βάζεις χέρι εύκολα.