Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

RX8 LPG!

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό EasyTuning » Τρί 31 Μάιος, 2011 11:41

dim63 έγραψε:Στα direct inj. ναι εχεις δικιο αφου ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στο θαλαμο.
στα αλλα ομως που ψεκαζεται πριν την βαλβιδα εισαγωγης ειτε στην πολλαπλη ειτε και απο τα ιδια τα μπεκ του κινητηρα(που και αυτα βρισκονται πριν την βαλβιδα εισαγωγης) δεν νομιζω να μπαινει στον κυλινδρο υγρο lpg.

οσο για το R8 που πραγματικα ειναι διαφορετικο μοτερ απο ολα τα υπολοιπα 'κοινα' μοτορια μας, σε μια κουβεντα που ειχα βρεθει στην Ιταλια μεσω της bigas αεριου ψεκ. E-OBD συνδεση(ετσι ειναι και το δικο μου) εχουν κανει την μετατροπη σε lpg μονο στα 'χαμηλα' μπεκ, τα 'ψηλα' τα αφησαν βενζινη γιατι ηταν μεγαλο ζορι το R8 να στροφαρει 9000+ με lpg οποτε καταλαβαινεις οτι οταν το μοτερ σκαρφαλωνε επινε βενζινη για την καλη του την υγεια.Ε, δεν ειναι και αμαξι για οικονομικες μετακινησεις.
to icom που αναφερεις δουλευει lpg σε ολα το φασμα στροφων?

σε ρωταω γιατι βρισκονται στο φιλικο κυκλο 4 R8
φιλικα

Καλημέρα.
Συγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλα γενικά ο χρόνος μου είναι τόσο περιορισμένος που πολλές φορές μπορεί για μέρες να μην μπορέσω να επισκεφτώ κάποιο forum.
Το Icom σύστημα που βάζουμε, λειτουργεί σε όλες τις στροφές (μέχρι τον κόφτη) και μάλιστα θέλει λίγο δουλίτσα στην ρύθμιση της πίεσης, ώστε να μην είναι πολύ πλούσιο!
Γενικά, επειδή δεν έχει εγκέφαλο που να επεμβαίνει στις εργοστασιακές τιμές (piggy pack), μπορείς σχετικά εύκολα να φτάσεις όποια παροχή θέλεις (ή ήδη έχεις με μπεκ βενζίνης), βάζοντας περισσότερα του ενός μπεκ παράλληλα. Αν π.χ. χρειάζεσαι 700cc, βάζεις 2 των 350 παράλληλα.
Ο μόνος περιορισμός είναι ο χώρος.

Φιλικά,
Γιώργος
EasyTuning
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 25 Μάιος, 2011 14:02

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό EasyTuning » Τρί 31 Μάιος, 2011 12:23

TEORX8 έγραψε:Δεν περιμενω να κοστιζει οσο ενα απλο συστημα 4ης γενιας αλλα αν συνοπολογισεις ολα τα ρισκα που προανεφερα αλλα βεβαια και το πιο σοβαρο,χωρις να θελω να ειμαι κακοπιστος,οτι το συστημα δεν θα εχει καταστροφικα αποτελεσματα για το μοτερ επιμενω να πιστευω πως η τιμη ειναι αρκετα υψηλη.

Καταλαβαίνω τους φόβους σου (και όλων των άλλων), ειδικά αν υπολογίσεις το τι ακούγεται στην "πιάτσα".
Ωστόσο έχω να πω ότι :

1ον, το σύστημα (και η εφαρμογή του) βασίζεται σε μια πελατειακή βάση περίπου 70-80 αυτοκινήτων που έχουν φτιαχτεί από ένα και μόνο συνεργείο στην Γερμανία (http://www.fisahn-gmbh.de) (εννοείται πως δεν είναι ο μόνος που βάζει σε RX8, αλλά είναι ο βασικός συνεργάτης με τον οποίο ήρθαμε σε επαφή μέσο της εδώ αντιπροσωπείας, την εταιρία Κ. Μπίρμπος, Icom Hellas).
Τα περισσότερα δε αυτών των 70-80 αυτοκινήτων έχουν το σύστημα πάνω από 2-3 χρόνια και πάνω από 50.000-70.000 χιλιόμετρα το καθένα (χωρίς να έχει αναφερθεί πρόβλημα από τους ίδιους). Για να σε προλάβω, έχοντας γεννηθεί και μεγαλώσει στην Γερμανία, έχω συμμετοχή σε διάφορα fora γερμανικά και εκεί δεν "καλύπτονται" οι αστοχίες από τους χρήστες. Αν υπήρχε πρόβλημα θα το ανέφεραν.

2ον, η εταιρία μας ειδικεύεται σε Mazda RX8, και έχει όλα εκείνα τα προϊόντα (λιπαντικά Idemitsu Rotary, προγράμματα, βελτιωτικά, Idemitsu Premix κ.α.) που ανεβάζουν κατακόρυφα την αξιοπιστία του μοτέρ αλλά και των υπόλοιπων μερών του αυτοκινήτου. Αυτό εννοείται πως είναι ανεξάρτητο από το είδος του καυσίμου που χρησιμοποιούμε. Με ΣΩΣΤΗ συντήρηση, το αυτοκίνητο βγάζει πολλά χιλιόμετρα και σίγουρα η απόσβεση γίνεται γρήγορα (αν και εφ'όσων δεν το έχουμε μόνο για βόλτα το ΣΚ!).

3ον, Η τιμή είναι ελάχιστα πιο πάνω (ίσως και το ίδιο) με ένα σύστημα για FSI κινητήρες και πιο φθηνή από τα συστήματα για TFSI!
Γενικά, πιστεύω ότι η τιμή είναι καλή, αν συνυπολογίσεις π.χ. το κόστος ενός προγράμματος που να ανεβάζει τον ψεκασμό των μπεκ λαδιού (για τα ήδη ανεπαρκείς μπεκ του μοτέρ!), που μειώνει το πότε ανοίγουν οι ανεμιστήρες (πολύ βασικό για το κλίμα της Ελλάδος) και που αλλάζει την χαρτογράφηση της πεταλούδας για ποιο άμεση απόκριση (όχι βασικό για την λειτουργία, αλλά περισσότερο βελτιωτικό στο θέμα απόδοσης....). Και άλλα που είναι μέσα στην τιμή, όπως δωρεάν έλεγχος του αυτοκινήτου πριν και δωρεάν αλλαγή λαδιών με λάδια Idemitsu Rotary, που είναι σχεδιασμένα ΕΙΔΙΚΑ για κινητήρες Wankel (συμπεριλαμβάνεται και φίλτρο λαδιού).
Έχουμε δυστυχώς συνηθίσει στην Ελλάδα να είμαστε την νοοτροπίας "όσο πιο φθηνά, τόσο το καλύτερο", και μετά να βρίζουμε (με το δίκιο μας) όταν ο "μάστορας" προσθέτει και άλλα τόσο χρήματα για πράγματα που "δεν μπορούσε να υπολογίσει από πριν!" ή που απλά δεν μας τα είπε, αλλά τα θεωρεί απαραίτητα για την καλή λειτουργία...!
Αναφορικά να πω ότι η τοποθέτηση του ίδιου συστήματος στην Γερμανία κοστίζει περίπου 3.400 ευρώ! Κόστος που έχει να κάνει βέβαια με την εργατοώρα του Γερμανού και όχι με το κόστος των ανταλλακτικών που είναι ίδιο με εδώ.

Φιλικά,
Γιώργος
EasyTuning
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 25 Μάιος, 2011 14:02

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Τρί 31 Μάιος, 2011 13:41

Οντως εχω τις 'αμφιβολιες' μου αλλα ειμαι σιγουρος πως αν καποιο συστημα υγραεριοκινησης δουλευει σωστα σε rx-8 ειναι το δικο σας.Απο τα λιγα που μας εχει πει φαινεσαι οτι εισαι γνωστης του αντικειμενου.
Ψαχνοντας στο internet και για αλλες λυσεις βρηκα κατι ενδιαφερον,το υδρογονο.Το οποιο καταφερνει 20-30% μειωση καταναλωσης με κοστος περιπου 1000€ και βεβαια το πλεονεκτημα οτι δεν γινεται καμια μετατροπη στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου.Για περισσοτερες πληροφοριες κοιταξτε το www.wfs.gr.
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 31 Μάιος, 2011 19:55

TEORX8 έγραψε:Ψαχνοντας στο internet και για αλλες λυσεις βρηκα κατι ενδιαφερον,το υδρογονο.Το οποιο καταφερνει 20-30% μειωση καταναλωσης με κοστος περιπου 1000€ και βεβαια το πλεονεκτημα οτι δεν γινεται καμια μετατροπη στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου.Για περισσοτερες πληροφοριες κοιταξτε το http://www.wfs.gr.


Έχει συζητηθεί αρκετά εδώ: viewtopic.php?f=8&t=46
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό NIKOS66 » Τρί 31 Μάιος, 2011 21:28

Για κάποιους που γράφουν κάποια άρθρα περί υγραερίου καλά είναι να γνωρίζουν και την λειτουργία του κινητήρα όπως δηλαδή (όταν έχουμε πολύ οξυγόνο σημαίνει πως έχουμε φτωχό μείγμα δηλαδή αύξηση θερμοκρασίας και φθορά των μετάλλων ;) ;)
NIKOS66
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 10:50

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό EasyTuning » Τρί 31 Μάιος, 2011 21:53

NIKOS66 έγραψε:Για κάποιους που γράφουν κάποια άρθρα περί υγραερίου καλά είναι να γνωρίζουν και την λειτουργία του κινητήρα όπως δηλαδή (όταν έχουμε πολύ οξυγόνο σημαίνει πως έχουμε φτωχό μείγμα δηλαδή αύξηση θερμοκρασίας και φθορά των μετάλλων ;) ;)

...και αυξημένη απόδοση στην καύση.
Το θέμα "φτωχότερο" το καλύπτουμε με πολλούς τρόπους, η αύξηση θερμοκρασίας δεν υφίσταται γιατί είναι υγρός ψεκασμός (και ψύχει) και το θέμα φθοράς το καλύπτουμε με επιτυχία με παραπάνω ψεκασμό λαδιού από τα μπεκ στους ρότορες.

Φιλικά,
Γιώργος
EasyTuning
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 25 Μάιος, 2011 14:02

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Δευτ 12 Σεπ, 2011 15:20

Καλησπέρα και καλο φθινόπωρο.Μιας και έχουμε καιρό να τα πούμε θα ήθελα να μάθω νέα όσον αφορά την κινητικότητα σε τοποθετήσεις του συστήματος icom - easy tunning!
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό guideman » Πέμ 22 Σεπ, 2011 13:19

TEORX8 έγραψε:Καλησπέρα και καλο φθινόπωρο.Μιας και έχουμε καιρό να τα πούμε θα ήθελα να μάθω νέα όσον αφορά την κινητικότητα σε τοποθετήσεις του συστήματος icom - easy tunning!


Καλό φθινόπωρο ΤΕΟRΧ8
Ειμαι νεο μελος, τον τελευταιο καιρο επεσα σε αυτο το φορουμ τυχαια, ψαχνοντας αν υπαρχει LPG για το cosmo μου. Απ' οτι βλεπω υπαρχει και τωρα θα κανω το κοννέ.. ;)
guideman
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 22 Σεπ, 2011 12:05

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Παρ 23 Σεπ, 2011 11:27

Αν θέλεις μπορείς να βρεις και μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το θέμα μας και στο site του club rx-8.
Όπως και να έχει, αν μάθεις και κάτι παραπάνω από προσωπική σου επικοινωνία με την εταιρία easy tunning περιμένουμε νέα σου.
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό guideman » Δευτ 26 Σεπ, 2011 15:12

TEORX8 έγραψε:Αν θέλεις μπορείς να βρεις και μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το θέμα μας και στο site του club rx-8.
Όπως και να έχει, αν μάθεις και κάτι παραπάνω από προσωπική σου επικοινωνία με την εταιρία easy tunning περιμένουμε νέα σου.


Χμμ..τα εχω ξεσκονίσει ολα και στο rx8club..αλλα απ' ότι βλεπω δεν εχει ακομη παρουσιαστει καποιος που να εβαλε..
Τα νεα, προφανως ειναι και σε σενα και στους περισσοτερους ηδη γνωστα, στην υγραεριοκινηση που πηρα τηλεφωνο σημερα, μου ειπαν οτι ειναι ακομα στο σταδιο δοκιμων, στην δε easy tuning το τοποθετουν, αλλα μεχρι τωρα εχει μπει μονο σε ενα, της εταιρειας.
Η τιμη των 2900Ε (cosmo) ειναι γνωστή, όσον αφορα την δευτερη περιπτωση, ισως να κρινεται καπως ψηλη, αλλα απο ότι διαπιστώνω εχει υλικα που κοστιζουν, αλλωστε και το αυτοκινητο το 2004 που το αγορασα το μοσχοπλήρωσα 40000Ε, ε, τι θελουμε, το συστημα για το δικό μας να κοστιζει οσο σε ενα αμαξι 1100cc..?
Προφανως θα το τολμήσω τους επομενους μηνες, ελπιζω μονο να με προλαβει καποιος αλλος να εχουμε και μια αλλη γνώμη :D
guideman
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 22 Σεπ, 2011 12:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mazda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες