dim63 έγραψε:Στα direct inj. ναι εχεις δικιο αφου ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στο θαλαμο.
στα αλλα ομως που ψεκαζεται πριν την βαλβιδα εισαγωγης ειτε στην πολλαπλη ειτε και απο τα ιδια τα μπεκ του κινητηρα(που και αυτα βρισκονται πριν την βαλβιδα εισαγωγης) δεν νομιζω να μπαινει στον κυλινδρο υγρο lpg.
οσο για το R8 που πραγματικα ειναι διαφορετικο μοτερ απο ολα τα υπολοιπα 'κοινα' μοτορια μας, σε μια κουβεντα που ειχα βρεθει στην Ιταλια μεσω της bigas αεριου ψεκ. E-OBD συνδεση(ετσι ειναι και το δικο μου) εχουν κανει την μετατροπη σε lpg μονο στα 'χαμηλα' μπεκ, τα 'ψηλα' τα αφησαν βενζινη γιατι ηταν μεγαλο ζορι το R8 να στροφαρει 9000+ με lpg οποτε καταλαβαινεις οτι οταν το μοτερ σκαρφαλωνε επινε βενζινη για την καλη του την υγεια.Ε, δεν ειναι και αμαξι για οικονομικες μετακινησεις.
to icom που αναφερεις δουλευει lpg σε ολα το φασμα στροφων?
σε ρωταω γιατι βρισκονται στο φιλικο κυκλο 4 R8
φιλικα
Καλημέρα.
Συγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλα γενικά ο χρόνος μου είναι τόσο περιορισμένος που πολλές φορές μπορεί για μέρες να μην μπορέσω να επισκεφτώ κάποιο forum.
Το Icom σύστημα που βάζουμε, λειτουργεί σε όλες τις στροφές (μέχρι τον κόφτη) και μάλιστα θέλει λίγο δουλίτσα στην ρύθμιση της πίεσης, ώστε να μην είναι πολύ πλούσιο!
Γενικά, επειδή δεν έχει εγκέφαλο που να επεμβαίνει στις εργοστασιακές τιμές (piggy pack), μπορείς σχετικά εύκολα να φτάσεις όποια παροχή θέλεις (ή ήδη έχεις με μπεκ βενζίνης), βάζοντας περισσότερα του ενός μπεκ παράλληλα. Αν π.χ. χρειάζεσαι 700cc, βάζεις 2 των 350 παράλληλα.
Ο μόνος περιορισμός είναι ο χώρος.
Φιλικά,
Γιώργος