Αυτο το ποστ εχει παρθεί απο Αυσραλιανο φορουμ και εχει γινει μεταφραση(το κατα δύναμιν) στα γραφομενα εγκαταστατη που απαντα σε ερωτησεις χρηστων. Μερικες τις βρίσκω αρκετα ενδιαφερουσες.
1.Με Πόσα φίλτρα είναι εφοδιασμένο το σύστημα ICOM JTG;3 συνολικά, 1 για την γραμμή πλήρωσης, ενα «εφ' ορου ζωης» φίλτρο στην αντλία και ξεχωριστά φίλτρα για κάθε μπεκ.(αυτο με τα φιλτρα σε καθε μπεκ πρωτη φορα το ακουω και γω. Ισως ετσι να το εγκαθιστούν στο Australia..?!?! )
2. Ποιο ειναι το μέγεθος των σωματιδίων που μπορει να κρατησει το φίλτρο; Απ'οσο ξερω, περίπου 60 microns
3. Ποια είναι η σχέση μεταξύ πιέσεως της γραμμής τροφοδοσιας και τον όγκο καυσιμου(lpg)στη δεξαμενή, δηλαδή θα εχει πτώση η πίεσης στη γραμμή τροφοδοσιας,οταν ο όγκος του υγρού(καυσιμου) στη δεξαμενή μειώνεται.Ναι, οταν η πίεση φθάσει τα 3 bar (+ / - 0,5), το σύστημα θα επανέλθει σε λειτουργία βενζίνης.
4. Όταν ο όγκος της δεξαμενής δειχνει το κόκκινο LED και οδηγουμε γρήγορα σε στροφές, μπορει να γυρισει σε βενζίνη ;Θα γυρισει σε βενζίνη οταν οι τιμες πιεσης στην γραμμή τροφοδοσιας αλλα και της δεξαμενής πεσουν χαμηλα. Μια παροδικη κινηση μονο, συνηθως δεν παιζει ρολο.
5.Ποια είναι η ελάχιστη πίεση που απαιτείται για τα μπεκ να δουλευουν σωστά στο ρελαντί, κανονική οδήγηση και WOT(wide open throttle) τερμα γκαζι ;
3 bar + / - 0.5 είναι το απόλυτο ελάχιστο πριν από τη μετάβαση πίσω σε λειτουργία βενζίνης, κατά κανόνα, 5 bar
6. Ποια είναι η πραγματική πίεση που παρέχεται από την αντλία;Έως και 6 bar + / -. 5 ανωτέρη πίεση δεξαμενής
7. Ποτε ο ρυθμιστής πίεσης μπαίνει στο παιχνίδι, στο WOT(wide open throttle) τερμα γκαζι μόνο; Πώς λειτουργεί ο ρυθμιστής;
Δεν τοποθετηται απαραίτητα σε κάθε όχημα, λειτουργεί ακριβώς όπως ένας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης.
Οταν η αναρροφηση μεγαλωσει, (υψηλες rpm ή μεγαλο φορτίο) η ροή στη γραμμή επιστροφής μειώνεται και αυξάνεται η πίεση
8. Μπορουν τα μπεκ του υγραερίου που έχουν βαθμονομηθεί σωστά, να ταιριάξει ο κυκλος λειτουργειας τους με το κύκλο λειτουργίας του προτύπου μπεκ βενζίνης και να απόδοσουν στα standarts αποδοσης, καυσαερίων κλπ που εχει ορισει το εργοστασιο ;Ναι, όμως υπό αυτές τις συνθήκες, το υγραέριο και βενζίνη έχουν ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.
9. Αν οι καλιμπρατοροι αντιστοιχίζονται με τα μπεκ βενζίνης στο ρελαντί αλλα και πορεια, αυτο θα εξασφαλίσει ότι δεν θα υπαρξει προβλημα στο WOT(wide open throttle) τερμα γκαζι;Στις περισσότερες περιπτώσεις απολύτως, υπό την προϋπόθεση ότι η πίεση στη σωλήνωση μπορεί να είναι αρκετά υψηλή και ο κύκλος φορτιου δεν θα φτασει το 100%
10. Ποια υλικα μπορουν να χαλασουν και να στείλουν AFR (air'fuel ratio) πλούσιο ή φτωχό;Κανένα πραγματικά, το JTG σύστημα λαμβάνει εντολές της απευθείας από την υπάρχουσα ECU του αυτοκινήτου.
Ο εγκεφαλος του JTG (ICU) ελεγχει μόνο τη λειτουργία του οχήματος στο μέτρο που λειτουργει με υγραέριο, (purging)καθαρισμού των γραμμών, παρακολούθηση πιεσεων δεξαμενής και αντλίας. Δεν έχει κανένα έλεγχο επί φτωχου ή πλούσιου AFR(αναλογια αερα-καυσιμου) - αυτό γίνεται με την ECU του αυτοκινήτου μέσω της βαθμονόμησης(calibration) κατά τη στιγμή της εγκατάστασης.
11. Πόσο ''ανθεκτικο'' είναι το σύστημα ? Απαιτεί ετήσιο έλεγχο, δυναμόμετρο ή είναι απλά το εγκαθιστουμε και μετα μενουμε ησυχοι με τη διαβεβαίωση ότι η AFR(αναλογια αερα-καυσιμου) θα είναι πάντα ίδια οπως οταν τοποθετηθηκε(σωστη δηλαδη) ? Ειναι τοσο ανθεκτικο οσο και το συστημα βενζίνης σας.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη εγγενή προβλήματα προτού μετατραπουν σε LPG οπως να υπαρχει +20% καταναλωση καυσιμου που οφείλεται σε διαρροές αέρα, φθαρμένα φις-καλωδια, ελαττωματική ανάφλεξη. Αμεσα κατηγόρουν στο σύστημα υγραερίου οτι φταιει....
12. Είναι δυνατόν σωματίδια να περασουν το φίλτρο και τις γραμμές του υγραερίου και να προκαλεσουν ''θέματα''; Εχουμε δει, λιγα ομως περιστατικα που αφορουσαν"κατασκευαστικες επιμολυνσεις" στις πρώτες δοκιμές, και εκτοτε έχουμε παρει μέτρα που ειχαν αποτελεσμα ενα απίστευτα χαμηλό ποσοστό των "θεμάτων"
13. Μπορεί οι γραμμές και μπεκ να ξεπλυθουν-καθαριστουν σε ενα servise υγραερίου ή είναι περιττό ;Εντελώς περιττο
14. Μπορουν τα διαφορετικα μιγματα υγραερίου(σας θυμιζει κατι...)να επηρεάζουν τη ρυθμιση ή το AFR(αναλογια αερα-καυσιμου);Δυστυχώς, είναι 1 περιοχή δεν έχουμε κανέναν έλεγχο πάνω, όμως μπορείτε να είστε ήσυχοι γνωρίζοντας ότι η διαχείριση του κινητήρα σας θα κάνει ότι μπορεί για να βεβαιωθείτε ότι AFR(αναλογια αερα-καυσιμου) σας είναι πάντα εκεί που υποτίθεται ότι είναι. Αυτη ειναι η ομορφιά του JTG
15. Λόγω της ψύξης του υγραερίου(υγρη μορφη)όταν αυτό αλλάζει κατάσταση(ψεκασμος στην εισαγωγη), υπαρχουν χαμηλότερες θερμοκρασίες στο θαλαμο ? και οι θερμοκρασιες ειναι ίδιες σε σύγκριση με τη βενζίνη ή πιο ζεστά ?
Η θερμοκρασια της εισαγωγης ειναι αρκετα πιο χαμηλη, λόγω της επίδραση ψύξης του υγραερίου.
16. Ποιες είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στα οχηματα που λειτουργούν με αέριο όσον αφορά την φθορά του κινητήρα;Οι σημερινές μηχανές διαθέτουν και να χρησιμοποιούν πολύ καλύτερη ποιότητα υλικών από ό, τι είχαμε πριν από 20 χρόνια.
Να και ενα ενδιαφερον λινκ
http://www.slideshare.net/ucsp/experime ... erformance 17. Μπορεί ένας μετρητής σάρωσης(scan gauge) να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση των fuel trims μεταξύ του υγραερίου και βενζίνης και να μας δοσουν μια ένδειξη πιθανών προβλημάτων με το υγραέριο, όταν οι τιμες αρχιζουν να αποκλίνουν από τις κανονικές (βενζινης)?Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν τα fuel trims. Με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς ασέβεια, εκτός αν έχετε μια σταθερή κατανόηση το πως καιγονται τα καυσίμα(fuel strategies), κοιτάζοντας τα fuel trims δεν θα έχει νόημα στις περισσότερες περιπτώσεις.
18. Μήπως το διακενο του μπουζί πρέπει να προσαρμοζεται σε μικρότερο για τα BOSS 260 ή 290 ?Θα μπορούσες να μειώσεις ελαφρώς το διακενο, υπάρχει μια λεπτή ισορροπία, όπου μπορείτε να πάτε πολύ μακριά.
Οι ημέρες της πρόωρης ανάφλεξης(backfiring) εχουν περάσει προ πολλού, και ήταν ο κύριος λόγος που στα μπουζι με υγραεριο ξανάρυθμιστηκε το διακενο τους. Το LPG είναι ένα ''ξηρό'' καύσιμο και έχει πολύ χαμηλή ηλεκτρική αγωγιμότητα (καθιστά δυσκολότερη τη διμιουργια σπινθηρα).
19. Ποια είναι τα συνιστώμενα χιλιόμετρα για να αλλάζουμε μπουζί, στον υγρο ψεκασμο;Στα 50-60,000 θα συστήναμε μια επιθεώρηση.
Link :
http://www.fordforums.com.au/showthread.php?t=11296128