dti έγραψε:Λόγω της οικονομικής κατάστασης, οτι και να κάνουμε, ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό θα γίνει από την κυβέρνηση.
Οπότε καλό είναι να μην κάνουμε καμιά κίνηση προς το παρόν.
Μη ξεχνάμε οτι η κυβέρνηση προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, μελετά πολύ σοβαρά να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη, κάτι που λογικά θα επηρεάσει τις μετατροπές που γίνονται σε παλιά ή σε νέα αυτοκίνητα (με μεγάλη κατανάλωση) σε υγραεριοκίνητα.
ναι μεν αλλα......
ναι επικυνδινο?! να απευθυνθουμε τωρα προς το κρατος θα ηταν καλο ισως να ξερουμε ποσοι ειμαστε και τι διαθεση εχουμε(πρωτα τα στοιχεια υστερα η κινηση)
απο την αλλη και να ανοιξει η αγορα για πετρελαιο που και ποσο θα μπορει να πουληθει ενα μεταχειρισμενο ασχετος cc εστω και bifuel σαν τα δικαμας?
η αγορα ενος diesel ξερεται ολοι οτι εχει ενα +10 με15% παραπανω απο τα βενζινης οποτε δεν μπορεις να πουλησης το παλιο - πολλα λεφτα το καινουργιο και ολα απο την τσεπη οποτε το lpg καλα θα κρατει.
εκτος Αθηνων -Θεσ/νικης το diesel επιτεπεται αλλα παρολαυτα μετατροπες lpg γινοναι.
το οποιο θεμα των τελων ειναι να θιγει αργοτερα μετα την ταξινομηση καινουργιου εργοστασικου biguel και βλεπουμε.
στα υπερ διαφοροι ευρωπαικοι νομοι και νομοθεσιες μπορει να φανουν χρησιμες
Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
Καλη βδομαδα