astragjtg έγραψε:Να σας εφιστησω την προσοχη στο εξης. Η χωρητικότητα που αναφερετε ειναι η ΟΛΙΚΗ ή το 80% ?
Αν ειναι η ολικη, σιγουρα σας κλεψανε. Αν ομως μιλαμε για υπερβαση του 80% της πληρωτητας της δεξαμενης, ειναι κατι το συνηθες και μην βιαστητε να αναθεματισετε, απλα μετρηστε πρωτα χλμ που σας εβγαλε ΟΛΟ το ρεζερβουαρ απο γεμισμα σε γεμισμα ΜΟΝΟ ετσι. Υπαρχουν πολλοι παραγοντες που επηρεάζουν οπως : διαφορα πιεσης απο αντλια σε αντλια, εσωτερικες πιεσης ρεζερβουαρ lpg(αναλογα με το ποσο lpg εχει ακομα μεσα), θερμοκρασια περιβαλοντος, ποσο ευαισθητο ειναι το φλοτερ σας, κλιση οδοστροματος(διαφορετικο στο ενα πρατηριο απ'το αλλο) και πολλα ακομα που δεν τα'χω αυτη τη στιγμη στο μυαλο μου.
Μην το υπολογιζετε οπως με τη βενζινη.
Μιλάμε για την πλήρωση της μισογεμάτης δεξαμενής σε ένα Χ πρατήριο. Στο σενάριο ας μην βάλουμε την κλίση του αυτοκινήτου, ούτε την θερμοκρασία του περιβάλλοντος, παρά μόνο την παρεμβολή του φλοτερ στο κύκλωμα.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχουμε μια δεξαμενή ΟΛΙΚΗΣ χωρητικότητος 50 λίτρων. Εχουμε κάνει κάποια Χ χιλιόμετρα και πάμε σε ένα πρατήριο να απογεμίσουμε.
Το πρατήριο που καταλήγουμε γεμίζει με 10 bar.
Υποθετικά γεμίζει (σταματάει δλδ η ροή) έχοντας βάλει 20 λίτρα.
Γιατί, κατά την άποψή σας, θα σταματούσε σε διαφορετικά λίτρα, ΑΝ η πίεση που τροφοδοτούσε ήταν 5 bar ?
Παρακαλώ όσο το δυνατόν πιο αναλυτική τεκμηρίωση /αιτιολόγηση.